Yemek sırasında, sohbetler ve kahkahalar yükseliyordu. İki hanedan arasındaki ilişkiler, bu tür samimi anlarla daha da güçleniyordu.
Lord Roderick, Aldoria Hanedanı'nın kılıç yapımı ve madenler hakkında detaylı bilgiler alırken, Aldoria Hanedanı üyeleri de Truca Hanedanı'nın tarım ve ticaret konusundaki bilgilerini dinliyordu.
Argina, yeniden söz alarak Truca Hanedanı'nın tarım yöntemleri hakkında sorular sormaya başladı. "Lord Roderick," dedi, "Tarım alanında uyguladığınız yöntemler gerçekten etkileyici. Bu konudaki detayları bizimle paylaşabilir misiniz?"
Lord Roderick, Argina'nın sorularına içtenlikle yanıt verdi. "Elbette, Argina," dedi. "Topraklarımızın verimliliğini artırmak için çeşitli yöntemler kullanıyoruz. Ayrıca, ticaret yollarımızı genişleterek ürünlerimizi krallığın dört bir yanına ulaştırıyoruz."
Bu samimi ve bilgi dolu sohbetler, iki hanedan arasındaki dostluk bağlarını daha da güçlendirdi. Yemek boyunca, kahkahalar ve dostane konuşmalarla dolu bir atmosfer hakim oldu.
Yemek masasında sohbetler ve kahkahalarla geçen akşam, sonunda sona erdi. Masada herkesin zevkle yediği yemeklerin kalıntıları ve boş tabaklar vardı. Akşam yemeği gerçekten de zengin ve dopdoluydu; her çeşit yemek, krallığın dört bir yanından gelen lezzetlerle donatılmıştı.
Yemek masasında ara sıra samimi sohbetler yaşanıyordu. Rowena, Segain'e dönerek gülümsedi. "Lord Segain, bu anlaşmanın her iki hanedan için de büyük bir adım olduğunu düşünüyorum. Aldoria çeliği gerçekten muhteşem."
Segain, nazikçe başını sallayarak cevap verdi. "Teşekkür ederim, Leydi Rowena. Biz de Truca Hanedanı ile işbirliği yapmaktan büyük memnuniyet duyuyoruz."
Bu sırada Roderick, Felder'e dönerek, "Felder, genç bir lord olarak hanedanınıza büyük katkılarda bulunacağınızdan eminim. Babanızın izinden giderek büyük işler başaracaksınız."
Felder, mütevazı bir şekilde başını sallayarak, "Teşekkür ederim, Lord Roderick. Babam Segain, benim için büyük bir örnek teşkil ediyor."
Anlaşmanın mühürlenmesinin ardından, Lord Roderick Truca, Aldoria Hanedanı'nı bir süre daha Truca Kalesi'nde ağırlamayı teklif etti. "Viscount," dedi Roderick, "Siz ve hanedan üyeleriniz, bir süre daha bizim misafirimiz olun. Bu süre zarfında hem ilişkilerimizi güçlendirebilir hem de bölgemizi daha iyi tanıyabilirsiniz."
Viscount, bu misafirperverlik teklifine teşekkür ederek başını salladı. Ancak, kılıç yapımının bir an önce başlaması gerektiğini biliyordu. "Lord Roderick," dedi nazik bir sesle, "Misafirperverliğiniz için minnettarız. Ancak, Aldor çeliğinden yapılacak kılıçlar için çalışmalara başlamamız gerekiyor. Bu geceyi sizinle geçirmeyi kabul ediyoruz, ancak sabah yola çıkmamız gerekecek."
Lord Roderick, Viscount'un kararını anlayışla karşıladı ve başını sallayarak onayladı. "Elbette, Viscount," dedi. "Bu geceyi burada geçirecek olmanız bizi onurlandırır."dedi
Bu sırada yemek masasında, Rowena Felder'in kızı Iren Truca ile sık sık göz göze geldiğini fark etti. Felder'in, Iren'e olan ilgisini gizlemeye çalıştığını gözlemleyen Rowena, genç lordun masada rahatlaması için bir konuşma başlatmaya karar verdi.
"Lord Felder," diye başladı Rowena, "Kale geziniz nasıldı birileri size eşlik etti mi? Truca Kalesi'nin görkemli yapısını beğendiğinizi umuyorum."
Felder, yanlış anlaşılabileceğini düşündüğü için hafifçe kızararak, "Evet, Leydi Rowena. Kalenizi tek başıma gezdim ve gerçekten çok etkileyiciydi," dedi.
Bu sırada, Iren'in hafifçe gülümsediğini fark eden Rowena, genç kızın bakışlarından Felder'in doğruyu söylemediğini anladı. Gülümseyerek, "Eminim öyledir. Beğendiğinize sevindim," dedi.
Felder, Rowena'nın bu sözlerine içten bir şekilde karşılık vererek, "Gerçekten çok beğendim. Truca Kalesi'nin tarihi ve mimarisi çok etkileyici."
Rowena, bu samimi sohbetin ardından, Felder'e ve Iren'e dostça bir bakış atarak konuşmayı sonlandırdı. Yemekler yenmeye devam ederken, masadaki herkes daha da rahatladı ve sohbetler daha samimi hale geldi.
Yemek masasında sohbetler ve kahkahalarla geçen akşam, sonunda sona erdi. Masada herkesin zevkle yediği yemeklerin kalıntıları ve boş tabaklar vardı. Akşam yemeği gerçekten de zengin ve dopdoluydu; her çeşit yemek, krallığın dört bir yanından gelen lezzetlerle donatılmıştı.
Lord Roderick, masadakilere teşekkür ederek ayağa kalktı. "Bu gece bizimle birlikte olduğunuz için hepinize teşekkür ederim," dedi. "Şimdi, hizmetçilerimiz sizlere odalarınızı gösterecekler."
Hizmetçiler, Aldoria Hanedanı üyelerine odalarını göstermek için hazırlık yapmaya başladı. Her biri, bir Aldoria Hanedanı üyesine rehberlik etmek üzere öne çıktı.
Lord Roderick, hizmetçilere dönerek, "Misafirlerimize odalarını gösterin ve ihtiyaç duydukları her şeyin sağlandığından emin olun," dedi.
Aldoria Hanedanı üyeleri, Lord Roderick ve ailesine teşekkür ederek masadan kalktılar. Viscount, Segain, Felder, Argina, Aleya, Herna ve Truda, hizmetçilerin rehberliğinde odalarına doğru yöneldiler.
Viscount, Lord Roderick'e son bir kez teşekkür ederek, "Misafirperverliğiniz için minnettarız, Lord Roderick," dedi. "Bu geceyi burada geçirmekten onur duyduk."
Lord Roderick, başını sallayarak, "Bizim için de büyük bir onur oldu, Viscount," dedi. "İyi geceler dilerim."
Aldoria Hanedanı üyeleri, hizmetçilerin rehberliğinde odalarına yönelirken, Truca Hanedanı üyeleri de kendi odalarına geçerek geceyi sonlandırdılar. Lord Roderick, eşi Rowena, oğulları Brynden ve Quentin, kızları Iren ve Livia da odalarına çekildiler.
Felder, hizmetçisinin rehberliğinde odasına doğru yürürken, bu gece yaşananları düşündü. Hem Iren ile olan karşılaşması hem de Sir Bryce ile yaşadığı gerginlik, aklında yer etmişti. Odasına ulaştığında, yağmurdan ıslanmış saçlarını ve kıyafetlerini değiştirip rahat bir kıyafet giydi. Yatağına uzandığında, bu gece yaşananları ve gelecekteki sorumluluklarını düşünerek gözlerini kapadı.
Bu gece, Aldoria ve Truca Hanedanları için sadece bir anlaşmanın değil, aynı zamanda yeni dostlukların ve işbirliklerinin de başlangıcıydı. Gece boyunca, iki hanedan da gelecekteki ilişkilerini daha da sağlamlaştırmak için önemli bir adım atmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderin Külleri
Fiction HistoriqueKaderin Külleri Vesperia Krallığı'nın geniş ve gizemli topraklarında, unutulmuş çağların yankılarıyla dolu bir destan yazılmaktadır. Uçsuz bucaksız ormanların, dağların ve kadim kalelerin gölgesinde, bir hanedanın efsanesi yeniden doğmaktadır. Cesar...