MARINA- Bubblegum Bitch
Skapova- Neden Bu Kadar Güzelsin?"Hay sikeyim!" Bağırmasıyla istemsizce "hah" sesi çıkarttım her şeyi planlıydı işte.
"İyi oyunculuk." dediğimde kaşlarını çatarak oyunculuğa devam etti. "Neden bahsediyorsun?""Sen yaptın değil mi bunu?" sesim sakin çıksada böyle devam ederse onu doğduğuna pişman edecektim.
"Tam olarak neden böyle bir şey yapayım?" dedi. Sesindeki yükseltiyi almıştı. Sakin sakin konuşuyordu artık.
"Bana dokunursan hayatın kayar." Onu uyarmıştım sadece, bu bir uyarıydı.
"Ülkede kız kalmasa belki." Sırıtarak dediği şeyle yetersizlik duygusu tüm bedenimi sardığı için "Benim diğerlerinden farkım ne?" dedim sesim bozuk ve kısık çıkmıştı.
"Kızım sende bir karar ver tersleyeceksen neden söylediğim şeyleri takıyorsun."
"Ben yetersiz değilim." dediğimde eğilerek "Ben sana yetersiz demedim." diye cevap verdi. O sırada gözümden bir damla yaş düştü.
"Değilsem neden öyle dedin?" Gözlerimden düşen yaşı elinin tersiyle ittirdi. "Sürekli ters cevaplar veren kızlara tahammülüm yok."
"Çirkin değilim yani." Burnumu çekerek söylediğim şeye güldü. Aynadaki görüntümden memnun olsamda Selim yüzünden yetersizlik hissediyordum. "Çok güzelsin."
"Yeterliyim yani?"
"Yeterlisin."
"Sevgili olsak beni aldatmazsın?"
"Aldatmam, neden aldatayım?"
"O zaman çık benimle."
"Bu bir çıkma teklifİ mi?"
"Bir yemek ben senden hoşlanmazsam daha bulaşmam sana."
"Benim senden hoşlanmama ihtimalim?"
"Az önce söylediklerine saydım."
"Sürekli ters cevap veren kızlar hakkında söylediklerim ne oluyor tam olarak?"
"Ben öyle değilim."
"Herkesin içinde bana sapık diyerek tokat atman?"
"Ben öyle değilim beni olmaya zorluyorlar."
"Kim?"
"Hayat."
"Kimdi o?"
"Sorulara başladık demek."
"Randevuya çıkmadan birbirimizi tanıyalım dedim."
"Kimse. Sıra bende nezlesinin ne?"
"Bizim zamanlarınızda renkle başlarlardı."
"Sen baya eskisin demek."
"Çok değil, yirmi yedi."
"Soruma cevap ver."
"Fotoğrafçıyım ben. Gezerek fotoğraf çekiyorum. En büyük tutkum ben."
"Sorduğun için teşekkürler bende moda tasarımcısıyım. Markam var."
"İyiymiş, en sevdiğin renk?"
"İlla soracaksın yani?"
"Alışkanlıklardan vazgeçmek zor."
"Zor... Hiçbirini sevmiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavera | Zehirli Kelebek
Teen Fiction"İlk önce zehirli kelebekler yutturacaklar ardından onlar uçuşmaya başladığında zehrini akıtarak kusturacaklar." Sevgilisi Selim'i yakın bir arkadaşıyla basan Gazal, arkadaşlarının gazıyla gittiği partide Deniz'le tanışır. Deniz'in onu görmezden gel...