Cât de departe ai merge ca să-ți împlinești iubirea?
Fiecare om este sortit să-și întâlnească perechea, să se bucure de împlinirea sufletească ce vine împreună cu o relație stabilă și sănătoasă. Lumea este prea plină de toxicitate, de combinații greșite, de vise sfărâmate...
De idealuri la care vrem să ne întoarcem, persoane pe care vrem să le căutăm fără să realizăm că ne-ar fi mult mai bine fără ele. Trecutul este trecut, până la urma urmei.
Și dacă cineva v-ar împărtăși acum un secret? Faptul că există Perechi în adevăratul sens al cuvântului? Că zeii, acum multă vreme, au rupt în două bile prețioase de cristal ce formau femeia și bărbatul și le-au aruncat pe pământ ca să-și trăiască eternitatea magică în căutarea celeilalte jumătăți? Lucrurile s-au complicat când jumătățile au început să se combine și greșit...
Bine ați venit în Yevkin! Locul unde au fost aruncate primele jumătăți de cristal, locul de unde oameni – și nu numai – au început să apară și să se răspândească pe întreaga planetă. Nu există un loc mai bun în care să-ți cauți Perechea!
Deci, cât de departe ai merge să-ți împlinești iubirea? Povestea noastră de dragoste nespusă începe în orașul Riverfield, casa tuturor sufletelor ce vor să își găsească iubirea.
Se spune că nimeni nu a ieșit din oraș fără Perechea lui la braț – sau perechea altuia. Crezi că vei fi îndeajuns de norocos?
Să înceapă Jocurile Iubirii!
⟣⟡⟢⟣⟡⟢⟣⟡⟢⟣⟡⟢⟣⟡⟢⟣⟡⟢
Suntem mai mult decât încântați să vă prezentăm noua noastră platformă de dating online: JOCURILE IUBIRII! Din doar câteva click-uri abile puteți să vă creați un cont și să plecați în căutarea Perechii voastre! Nu ezitați să vă creați cont! Fiecare persoană are o șansă egală să își găsească jumătatea de cristal care îi lipsește.
Posibilități nelimitate! Locuri nelimitate! Doar câteva informații amuzant de completat și sunteți gata de plecat în căutarea iubirii absolute! Singura regulă este una morală: încercați să fiți cât mai sinceri în profilurile voastre. Nimănui nu i-ar plăcea să se întâlnească cu un mincinos, așai?
Ce mai așteptați? Descărcați acum aplicația, dând un click aici!
Bine ați venit la ROMANCE: UNTOLD. Cartea are la bază un fel de reinterpretare a Mitului Sferei (mulțumim „curcubeu tăiat în două" și Nichita Stănescu pentru asta) care spune că la început oamenii formau un întreg, bărbat cu femeie, dar zeii s-au speriat de puterea lor și au tăiat toate cercurile, aruncându-le pe pământ. Mai departe, au lăsat ca jumătățile să fie distrase de faptul că trebuie să se găsească pentru a nu mai fi o amenințare la adresa lor. De asemenea, pentru că nu mă pot abține, vom avea parte de un mic element de fantasy: există și creaturi supranaturale care trăiesc printre oameni. Având în vedere că e vorba de enhypen, nu cred că e greu de ghicit despre ce e vorba (plus încă o specie bonus care îmi place mie mult).
După cum v-am obișnuit în poveștile mele, nu va exista exclusiv numai romance, deși plot-ul principal se va axa pe această idee. Ca să nu ne plictisim, vom avea și un subplot de acțiune și mister, dar vă promit că nu există moarte. Unii băieți vor fi mai tare legați de acest subplot ca alții, la fel fiind și fetele. Sper să fac o poveste enjoyable pentru toată lumea și să vă placă atât acțiunea, cât și romance-ul!
În capitolul următor, cel al băieților, voi explica mai multe despre desfășurarea poveștii.
CITEȘTI
ROMANCE: UNTOLD | enhypen apply-fiction
Fanfictioncât de departe ai merge ca să-ți împlinești iubirea? athena gwynedd linn;2024