Sirenele sunau asemenea plânsetelor copilașilor în suferință: îți frâng timpanele din cauza volumului ridicat și sfâșie inima când te gândești că dintr-un trup atât de micuț poate ieși un sunet atât de oribil. Asemenea copilașilor care plâng, sirenele nu anunțau nimic bun.
De fapt, erau o promisiune a morții, una lentă și sufocantă, una strategică și calculată de o sută de ori înainte. Pentru că, oricât de dureros sunau sirenele, erau doar în interiorul clădirii. Erau semnalul care le spunea că experimentul poate să înceapă și că viețile implicate în el erau pecetluite pe vecie.
Asta dacă două persoane nu ar fi avut alte planuri de acțiune și nu ar fi aflat de experimentul brutal ce urmează să aibă loc înainte ca ei să-și dea acceptul. Toată lumea a decis să-l facă pe la spatele lor și să le facă în ciudă după aceea cu reușita lor imensă.
Dar cine râde la urmă, o face mai cu poftă. O face stând la un pahar de vin de Tokay exportat din cea mai rafinată cramă maghiară, într-un fotoliu tapițat și cusut cu fir de aur și la dreapta unei femei frumoase, îmbrăcată sumar, care e gata să-l delecteze cu trupul ei imediat ce victoria îi va fi asigurată.
Un singur buton. Un singur apel.
Sunetul alarmei s-a oprit.
Și din foc a renăscut iadul pe care niciun zeu nu l-ar fi putut opri, pentru că nimeni nu a câștigat bătălia.
Doar copilașii salvați de propriul plânset. Nici măcar toți.
⟣⟡⟢⟣⟡⟢⟣⟡⟢⟣⟡⟢⟣⟡⟢⟣⟡⟢
lovelhee 🤎
name: baek dayla dahee
age: 25
occupation: consultant vânzări
species: vampire5 facts about dayla!
🤎 marks: păr lung și negru, piele albă și fină
🤎 tmi: nu poate trăi fără tocuri și ochelari de soare
🤎 lovers: 0
🤎 dream job: patron de cafenea
🤎 special interests: club, cafea, tocuri, ruj roșu, ochelari de soare, telefon
CITEȘTI
ROMANCE: UNTOLD | enhypen apply-fiction
Fanfictioncât de departe ai merge ca să-ți împlinești iubirea? athena gwynedd linn;2024