AÇIKLAYABİLİRİM!

131 3 0
                                    

Burak abi yüzüme donmuş bi şekilde bakıyodu. "Ne diyo bu p*ç açıkla bana hemen!" dedi abim. Sesi sakin geliyodu. Ama bu iyiye işaret miydi bilemem. "Abi yemin ederim ki öyle bi şey yok. Bu salak uyduruyo. Dün bana bi mesaj geldi. Sevgilin seni aldatıyo diye. Otelin adını falan da vermişti. Ben de şüphelendim. Gittim otele. Kapıyı çaldım. Pansiyon gibi bi yer zaten. Sorgulamadılar. Açtı bu it kapıyı. İçerde o kız da vardı. Böyle işte daha fazla anlattırma." dedim. Rahatlamıştım.

Abim derin bi nefes aldı. Kaya'ya sövecekti ama benim varlığımı hatırlayıp sustu. Burak abiye döndü."Burak sen Gökçe'yi alıp eve çıksanıza kardeşim." dedi. Burak abi Kaya'ya ters bi bakış atıp gözlerini bana dikti. Yürü demek oluyodu bu. Önünden pıtı pıtı ilerledim.

Eve geçtikten sonra tek bi kelime dair etmemiştik. Salonda oturuyoduk. "Iıı şey dün gece için teşekkür ederim abi." dedim. Adamı da terslemiştik. Başını sallamakla yetindi. Odun. Trip mi atıyodu bu bana? Derin bi nefes alıp önüme döndüm.

"Gökçe bak abicim ben senin kötülüğünü asla istemem. Kardeşim gibisin sen benim. O Kaya denen itle daha fazla yakın olma. Abin seni sevdiğinden susuyo ama ne kadar sinirlendi anlamışsındır. Tamam mı abim?" dedi. Sondaki abim cümlesini bastırarak söylemişti.

"Merak etme Burak abi bundan sonra onla daha fazla muhatap olmam zaten. Ayrıca abime ne kadar değer verdiğimi biliyosun. Onu üzmek asla istemem. Aklın bende kalmasın abicim." diye atıldım hemen. Sonlara doğru sesim biraz yükselmişti. Sadece yarım ağız gülümsedi. Burnundan güler gibi ses çıkartıp önüne döndü. Anlaşılmıştı, ikimize de bundan sonra rahat yoktu.

----------------------------------------------------------- bittiii. Bu sefer bı tik daha uzunn. Ama daha uzunları olucak. Öpüldünüz 🤭

SARHOŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin