[☏] ➻ Female
[♡] ➻ Fluff
[⚡︎] ➻ Swear
[✘] ➻ Quirksiz╔═══════ ೋღ 🏠 ღೋ ═══════╗
Yeni taşınan lanet olası bir yan komşum vardı...
İki hafta önce buraya taşındığından beri ben de dahil olmak üzere binadaki herkesi rahatsız ediyordu.
Her zaman müzik çalıyor, arkadaşlarıyla video oyunları oynuyor, var gücüyle bağırıyor ve bundan çok daha fazlasını yapıyordu.
Son zamanlarda sinirlerimi bozmaya başlamıştı.
Kim olduğunu sanıyordu?
Bir gün yine bu katlanılamaz müzik sesleriyle tekrar uykumdan uyandım ve pikachulu pijamalarımla dışarı çıkıp o komşunun kapısını çaldım. Oldukça sinirliydim.
Yüzünde bir sırıtışla kapıyı açtı. Üstsüzdü ve elinde bir şişe bira vardı. Sarı saçları darmadağın olmuştu. Beni baştan aşağıya süzdü.
Onu o halde görünce birkaç saniye gözlerimi kırpıştırdım.
"Sizin sorununuz ne?! 2 haftadır gözüme doğru dürüst uyku girmiyor! Bu dairede istediğiniz gibi eğlenemezsiniz!"
Kıkırdayıp şişesinden bir yudum aldı. "Çok gerginsin komşu. Biraz eğlenceyi kaldıramıyor musun? Gevşe!"
İçtiği biradan dolayı hafifçe sallanarak bana göz kırptı.
Gözlerimi devirdim. "Gerçekten... Aman Tanrım!"
Kapı pervazına yaslandı. Benim rahatsızlığımdan pek rahatsız olmadığı çok belliydi.
"Hadi, böyle yapma. Biz komşuyuz, iyi geçinmeliyiz!"
Uzanıp saçlarımı şakacı bir şekilde karıştırdı. Hâla bana sırıtıyordu.
Saçım onunki gibi darmadağın olunca şaşkınlıkla ona döndüm. Ardından yanaklarım hafifçe kızardı.
"Ne yaptığını sanıyorsun?! Sadece sesini alçaltmanı söylemeye çalışıyorum!" diye bağırırken bir yandan da saçlarımı düzelttim.
Kızarmış yanaklarıma bakıp eğlenerek kaşlarını kaldırdı. "Ah, hepsi bu mu?" Kıkırdadı ve bana yaklaştı, sesini alçalttı. "Daha fazlasını istediğini sanıyordum... Heyecan verici."
Bana cilveli bir şekilde gülümsedi ve geri çekilmeden önce tekrar göz kırptı.
"Ah, kes şunu!" Uzanıp onu ittim. "Leş gibi alkol kokuyorsun! İğrenç! Git müziği kapat ve bırak ben de uyuyabileyim!"
İtişimden dolayı hafifçe geriye çekildi, hâla gülümsüyordu.
"Benim kadar eğlenmediğini kıskanıyorsun sadece."
Geriye döndü ve kumandayı alıp müziği kapattı.
"Ah, sonunda." diye iç çektim ve ayrılmak için ona arkamı döndüm.
Birden bileğimi tutup beni kendine çekti, tutuşu sertti ama acı vermiyordu.
"Hey, bekle bir dakika. Seninle işim henüz bitmedi."
Beni dairesinin içine çekti ve kapıyı arkamdan kapattı.
Uykulu gözlerim şaşkınlıkla açıldı ve ona bakakaldım. "Hey! Ne yapıyorsun?!"
Şaşırmış ifadem karşısında kaşlarını kaldırdı. "Sadece sana gerçek eğlenceyi gösteriyorum."
Beni kendine yaklaştırdı ve kolunu belime dolayarak şakacı bir şekilde sırıttı. Aklı yerinde değil gibiydi.
Ardından kolumdaki elini geri çekti ve bana bir adım daha yaklaştı. Sarı gözleri haylazlıkla parlıyordu. "Sadece biraz daha eğlenmek istiyorum." Uzanıp yüzümdeki bir tutam saçı nazikçe fırçaladı.
"Ah- Sen... Kes şunu!" diye konuşmaya çalıştım.
Yavaşça güldü ve daha da yaklaştı. Yüzü benimkinden birkaç santim uzaktaydı.
"Sert davranmaya çalışırken çok tatlı oluyorsun, komşu."
Yanağıma hafif bir öpücük kondurdu, dudakları tenime zar zor dokundu.
Yanaklarım hızla kızarırken onu var gücümle ittim. "Sarhoşsun! Bana dokunma!"
Geri dönüp arkamdaki kapıyı açmaya çalıştım. Sarı saçlı çocuk o sırada itişimden dolayı geriye çekilmişti ama hâla gözleri beni takip ediyordu. Adeta bana yalvarıyordu.
"Hadi, sadece birkaç dakikalık eğlence daha..."
Kollarını tekrar belime doladı ve beni yakınına çekip başını omzuna yasladı.
Gerildim. "Bir fahişe falan çağır... Benle eğlenemezsin."
Yavaşça kıkırdadı ve yüzünü boynumun kıvrımına soktu, nefesi tenimi gıdıkladı.
"Sen memnun edilmesi zor birisin, değil mi?" Başını kaldırıp gözlerime baktı, ifadesi bu sefer ciddiydi. "İyi davranacağıma söz veriyorum, artık müzik yok."
"Aptal mısın sen...? Seni tanımıyorum."
Sözlerime gülümsedi ve yaklaştı. Sesi bir fısıltı halindeydi. "Denki Kaminari... Gerçi bunu bu kadar eğlenceli kılan da bu~"
Adının Denki olduğunu öğrendiğim sarhoş sapık dudaklarını benimkilere sürttü, öpücüğü yumuşak ve nazikti.
"Ah-" Tekrar telaşla kızardım ve aniden geri çekildim. Sonra da daha önceden açmaya çalıştığım kapıyı tek hamlede açıp dışarı koştum.
Ben aniden geri çekilip kapıdan dışarıya koşarken, Denki'nin kolları havada kaldı ve şaşkınlıkla geriye tökezledi.
"Bekle, nereye gidiyorsun?" diye seslenirken kafasını salladı ve derin bir nefes aldı. Çizgiyi aşmış olabileceğini fark etti.
Onun sesini duymuş olmama rağmen ona cevap vermedim ve hızla görüş açısından kayboldum.
Gözden kayboşumu izledi, kalbi göğsüne battı. Hayal kırıklığı içinde ellerini sarı saçlarının arasından geçirerek kendi kendine "Kahretsin..." diye mırıldandı.
"Sanırım Jirou haklıydı... Kızlarla anlaşmak konusunda berbatım."
╚═══════ ೋღ 🏠 ღೋ ═══════╝
♥︎ 𝙗𝙚𝙣𝙙𝙚𝙗𝙞𝙧𝙢𝙤𝙠𝙠𝙚𝙮𝙞𝙢
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘚𝘸𝘦𝘦𝘵 - 𝐁𝐧𝐡𝐚 𝐱 𝐎𝐧𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬
Short StoryBnha karakterleriyle oneshots kitabıdır. . . . 𝑭𝒊𝒏𝒊𝒔𝒉 ☑︎ Başlama Tarihi: 20 Aralık Çarşamba - 2023 Bitiş Tarihi: 26 Haziran Çarşamba - 2024 İyi Okumalar!