[⚠︎] ➻ Smut
[✘] ➻ Quirksiz
[☎︎] ➻ Male╔═══════ ೋღ 👗 ღೋ ═══════╗
Uzun bir futbol antrenmanından sonra erkekler soyunma odasında kalan son kişi bendim.
Bir süre daha oyalandıktan sonra soyunma kabinlerinden birinin içinde bir şeyin hareket ettiğini duydum.
Uzanıp kapıyı açtığımda ise Uraraka'yı buldum.
Önümde çözülen gömleği omuzlarından sarkmış bir şekilde duruyordu. İç çamaşırı ayaklarının yanında yere atılmıştı. Pürüzsüz cildi terli ve ıslak duruyordu. Elleri hâla bacaklarının arasındaydı.
Kendini memnun ederken yakalanma hissi onu daha da azgınlaştırmış gibi görünüyordu.
Gözlerimiz buluştuğunda şaşkınlıkla gözleri genişledi ve baştan aşağı kızarıp utandı.
"O-Oh, hayır! Y/N! Beni bulduğuna inanamıyorum... Çabuk giyinmem lazım! Külotum nerede?" Telaşla etrafına bakındı. Ardından duraksayıp hızla bana döndü. "L-Lütfen gördüklerini kimseye söyleme! Sana yalvarırım..."
Onun vücudunu bir süre süzdükten sonra ona yan bir bakış attım.
"Ah, her neyse... Ne bok yediğin umurumda değil."
Kafam allak bullak olurken Uraraka'nın yanından ayrılmak için bir adım attım. Denki'ye muzlu süt alacağıma dair söz vermiştim.
Uraraka benim ayrılmak üzere olduğumu fark etti ve kalbi hızla çarptı. Cesaretini topladığı gibi bana korku ve arzu karışımı bir tonda titreyerek seslendi.
"Bekle! Lütfen... Gitme. Benim... Yardımına ihtiyacım var." Dudağını ısırdı, gözleri adeta bana yalvarıyordu. "Ben... Her şeyi yaparım! Lütfen beni böyle bırakma Y/N."
"Yardım?" İç çektim ve kabine girerek onu duvara sıkıştırdım. "Söyle bana, neden şu lanet şeyi kız soyunma odasında yapmadın?"
Uraraka'nın nefesi kesildi. Vücudunu soğuk yüzeye sıkıca bastırdı ve başımı kaldırıp bana baktı. Gözlerinde korkunun yanı sıra bir beklenti arzusu da vardı.
"Ben... Yakalanmanın heyecanını istedim. Görülme riskini..." Sesi titredi. "Öz-Özür dilerim. Bunu iyice düşünemedim. Ne olur kızma bana..."
"Kızmak mı? Sana neden kızayım ki?" Bulunduğumuz duruma hafifçe kıkırdadım ve bir adım geri çekildim.
Uraraka'yı duvarda kıstırılmaktan kurtardığımda kahverengi gözleri şaşkınlıkla genişledi. Derin bir nefes aldı, vücudu hâla heyecan ve beklentiyle karıncalanıyordu.
"Sen... Kızgın değil misin?" Rahatlamıştı ancak kafası karışıktı. "Kızacağını düşünmüştüm. Ama eğer değilsen... Benden ne istiyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘚𝘸𝘦𝘦𝘵 - 𝐁𝐧𝐡𝐚 𝐱 𝐎𝐧𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬
Truyện NgắnBnha karakterleriyle oneshots kitabıdır. . . . 𝑭𝒊𝒏𝒊𝒔𝒉 ☑︎ Başlama Tarihi: 20 Aralık Çarşamba - 2023 Bitiş Tarihi: 26 Haziran Çarşamba - 2024 İyi Okumalar!