Musela sem si vzít ve čtvrtek volno.. naše šéfka je hrozně milá ale samozřejmě nemůže být vždy. Od pohledu není moc sympatická ale když ji lépe poznáte a ona vás, tak vám určitě sedne. Ptala se co se stalo že nemůžu dorazit, co sem měla říct? Pravdu?.. lhát se někdy prostě musí. Jednou sem se o otci zmínila, že často není doma a chodí do hospody, a od té doby se mě čas od času ptá jestli je u nás doma všechno v pořádku, přece jenom ho už taky párkrát viděla ožralého jak jde s hospody, nebo v krámě. Do práce sem nešla kvůli té modřině co od něj mám, ale nakonec sem řekla že mi není jenom dobře, a že se chci uzdravit. Doufám že se ale Lukáš nezmínil o té party v pátek a že na ni jdu, aby to ještě nevypadalo že se s té práce úlevám záměrně kvůli tomu.
Zkoušela sem to zamaskovat ale je to prostě viditelné.. a nevím jestli na nějakou, party vůbec půjdu.. jestli vůbec budu moct vyjít mezi lidi.Když otevřu lednici uvidím pěkné nic, jenom zkažené mlíko pár flašek piva, a šunku. Super, tak to vypadá že půjdu na nákup. Nejradši bych to objednala ale nemůžu za to utrácet peníze, když si to nemůžu dovolit. Zítra je stejně ta party a já se s toho nedokážu vyvléknout, a v neděli už do práce opravdu musím.
Jdu do pokoje a hledám všude moji taštičku kde mám pár věcí na líčení, když ji najdu snažím se modřínu zákrít. Hrozně to bolí, ale vypadá to že by to do zítra mohlo být lepší. Přece jenom ji už mám tři dny. Povedlo se mi to trochu zákrít, ale prostě to nejde úplně.. beru černou baggy mikinu a házím na sebe kapucu, nechám si své šedé tepláky v kterých bych dokázala dělat cokoliv. Vyjdu před dveře a zamknu byt, aspoň budu pak vědět jestli je otec doma..
"Ahoj Annie.. nevěděla jsem že tě tu potkám" když se otočím uvdim tu milou babičku co naproti nám bydlí
"Dobrý den, dnes sem si vzala v práci volno.. jak se máte?"
Mám ji opravdu ráda, asi nejmilejší paní co od nás z paneláku znám. Teď sem ji zase pár dní neviděla, skoro každé úterý zvoní na zvonek a prosí mně o něco v krámě.
"Mám se úžasně.. zrovna zítra přijede můj vnuk, mám pocit že je od tebe jenom pár let.. třeba by jste si mohli rozumět"
Tak milá babička, tak třeba by mohl být fajn i její vnuk.. přece jenom někoho si najít musím. Neříkám že s ním chci chodit a že bych měla, ani nevím kdo to je, ale nějaký kamarád by se hodil.. jak se ale vůbec s někym mám seznámit?.. už ani nevím o čem mluvit..
"No to nevím.."
Snažím se usmat, aby to nevyznelo špatně. S nikim bez kapky alkoholu se nedokážu seznámit, a před ní si asi nemůžu jenom tak vytáhnout flašku rumu.
"jdu zrovna do města, potřebujete něco?"
"Seš moc hodná, Péťa mi zítra něco koupí.. "
Sousedka se na mě divně podívá, a vidím její pohled na mé oko..
"Annie?.. copak to tam máš?"
NO JA TO ČEKALA-
mám stále kapucu a v očích pár mích pramínků vlasů, akorat nedívat se do očí je neslušné..
"Co? Jo tohle, jenom sem se snažila kreslit a vylitla mi barva. No nic tak já teď už půjdu, nascheledanou"
Kreslit? Díky bohu že nikdy na tohle nepřišlo téma protože já kreslit vůbec neumím! Takže bych na to ani nesáhla. Hned sem běžela rychle po schodech aby se ještě více nevyptávala.
To byl docela těsné. Jedno velké štěstí je, už ji je něco přes 80let takže neslyší nikdy ty hádky s mím tátou.. ale to že pije z tohohle paneláku to ví všechni.. i panelák vedle nás ví že David Pospíšil z večerky každý týden chlastá když ho tam zrovna nepotkávají.. není to hezká přezdívka když vás všichni pod ní znají. Jako tu dceru od toho alkoholika..Je něco před pátou hodinou odpoledne, já zrovna přijela autem s nákupem. Opravdu jsem koupila jenom to potřebné, a opět utratila skoro všechny peníz co sem teď měla.. ale nejdůležitější je že aspoň na nějaký to jídlo a věci do domácnosti mám..
Vyjdu schody a jdu odemknout byt s myšlenkou ať tam není..
Ten dobrý pocit, když je asi ještě dneska v práci. Otec má jako já smění vždy jinak, vždy jak je potřeba, někdy tam je dýl a někdy naopak skoro vubec.
Vyndám všechno z tašek a dám tam kam patří. Po hodinovém úklidu celého bytu, si všimnu pár zpráv z Instagramu.. Lukáš?Lukass_Nemec: Čau, tak co ta party v pátek platí? Dneska si nebyla v práci, tak za tebe zaskočila Tereza. Kdyžtak mě vždy varuj díky :D
Lukáš je docela nešika, takže naše šéfka Tereza byla určitě nadšená. Někdy mu práce jde úplně krásně od ruky, a někdy je to strašný střevo. Aspoň tam pak není nuda. Doufám že ale Tereze o party neříkal..
Vejdu do koupelny a podívám se na modřínu v zrcadle.. už to není tak hrozný. Nebudu ji moct schovávat napořád.. za chvíli zmizí ale hned prostě ne. Peníze potřebuju a z domu chci určitě taky vypadnout..Annieee_: Ahoj, promiň nebylo mi dobře, ale jo v pátek semnou počítej
Lukass_Nemec: Dobře, bude prdel! Tak v osm před tvým domem vás yvzvednu obě, buďte nachystáne, cauuu
Zprávu mu jenom lajknu. Vždy na těch kalbach přespávají a nebo jedou k někomu domu, a počítají s tím že já to tam zvládnu. Vždy ukradnu od Lukáše klíče a prespim v autě, protože vedle ožrlu ležet nechci.
Aspoň že mě nezaskočila Kristýna, by se hned vyptávala. Vý že na nějaký "nevolnosti" nejsem. Do práce jsem schopná jít i s horečkou..
ČTEŠ
27 Pocitů
RomancePříběh vypráví o dvacetileté dívce jménem Annie. Nežije zrovna nádherný život který by ji měl každý závidět, ba naopak.. žije s otcem alkoholikem, který ji bije a způsobuje psychické problémy. V jejím odporném životě se ale objeví známy raper který...