פרק 3

801 22 10
                                    

הראל
היום יום החתונה של אחי, בעוד כמה שעות הם נכנסים לחופה, לבשתי זקט שחור, חולצה לבנה ומכופתרת ומכנסיים שחורים. את אפריל לא ראיתי מאז שניסיתי לנשק אותה.
נכנסתי לרכב ונסעתי לאולם שבו נמצא אחי, הנסיעה הייתה 40 דקות, צליל של הודעה גרמה לי לנסוע לאט ממה שאני נוסע, הופתעתי לגלות שההודעה הייתה מאפריל.
אפריל: אתה יכול לקחת אותי לאולם?
הראל: חמש דקות אצלך
נסעתי כמו מטורף עם חלון פתוח ושירים בספרדית כמו שאני אוהב.
צפרתי לאפריל והיא רצה לתוך הרכב בריצה קלה, בחנתי אותה מכף רגל עד לראש. שיערה השחור היה פזור ומסולסל,שמלה הצבע אדום עור משי, העקבים שלה שחורות וקשורות כמעט עד לברך "למה אתה שותק?" שאלה בחשש והסתכלה על גופה, לא הצלחתי לדבר מרוב היופי המהפנט שלה "את..." התחלתי לומר "את נראת וואו" אמרתי והמשכתי להנות מהיופי שלה, לחיה הסמיקו "שמת סומק?" שאלתי בהתגרות וחייכתי לה חיוך מתגרה "שמת עמוד דום?" החזירה בהתגרות והסתכלה על הזיקפה שלי שעוד שנייה קרעה את המכנסיים שלי "ציפית שלא יהיה זיקפה שאת פה?" שאלתי וגרמתי לה להשתתק ולהסמיק "סע" אמרה בקול מעט מרוגש ומובך.
הגענו לאולם ופתחתי את הכניסה "תודה" אמרה ונכנסה? בכניסה פגשנו את אימי וניגשה אלינו "ערב טוב אפריל" חייכה אליה בחיוך רחב ומרוגש "ערב טוב מרים" השיבה אפריל בחזרה וחיבקה אותה "לך לאחיך הוא בחדר החתן" אמא ציוותה עליי "בסדר" אמרתי ונשקתי את ראשה של אימי.
נכנסתי לחדר החתן וחיבקתי את אחי הקטן "ישמח חתני!!!" צעקתי בהתרגשות ומחאתי כפיים "נשארת דביל ותישאר דביל" אמר בצחוק ועוד צחוק נשי נשמע מהדלת "אני מסכימה איתך אבי החורג" אפריל השיבה בצחוק והביטה בי "בואי כנסי" אחי פינה לה את המקום "הכל טוב תשב" אמרה ונשענה על המשקוף של הכניסה "בקרוב אצלך" אמרה ושילבה את ידיה על החזה והביטה בי חייכתי לה חיוך ממזרי והיא השיבה לי חיוך 'תמים' "טוב אני אלך" אפריל פצה את פיה לאחר שתיקה ומבט ארוך בנינו "להתראות" אמרה ויצאה מהחדר, אני עדיין עוקב אחריה עם עיניי. סיבבתי את פניי לעבר אחי והוא כיווץ את עיניו והביט בי "מה?" שאלתי "כלום..." השיב והביט בעצמו במראה וסידר את העניבה "אוי נו באמת נראלך?!" התפרצתי עליו, תמיד הבנתי את אחי יש לנו כמעט ואותו ראש אני מבין אותו גם שהוא לא מדבר, אני לא יודע אם זה טוב... "היא בת 17" הנחתי את אצבעותי על גשר אפי "גיל זה רק מספר" אחי השיב. את האמת אני מסכים איתו לאהבה אין גיל הלב בוחר במי להתאהב, והלב שלי בחר באפריל. יצאתי מהחדר מבלי להיפרד.
התיישבתי על הבר ושתיתי יותר מחמש כוסות וודקה.
אפריל
ישבתי רגל על רגל מביטה באימי שלבושה בשמלת כלה ושיערה אסוף "את נראת מדהים אמא" אמרתי בלב שלם וחיוך "אני מתרגשת" אמרה ומחאה כפיים "מתוקה אני יודעת שהקשר שלנו לא חזק אבל ננסה לשנות את זה אוקיי?" אמא אמרה בנשימה אחת וליטפה את ברכיי "אפשר לנסות" השבתי בחיוך וחיבקתי אותה "יאללה מתחילים" סבתא שלי אמרה והביטה בי במבט מופתע "וואו אפריל איזה חתיכה נהיית" אמרה והתגלגלתי מצחוק "סבתא גם את לא נרא-" נקישה בדלת קטעה אותי באמצע, הופתעתי לראות את הראל עומד שם כמו שיכור "אני שנייה באה" אמרתי לאימי ולסבתא שלי.
משכתי את הראל לצד כך שאף אחד לא יכול לראות אותנו "שתית?" שאלתי חסרת סבלנות "כן" השיב כאילו זה בסדר גמור "למה שתית?" שאלתי והבטתי בעיניו האדומות, הראל לא ענה לי על התשובה ולאחר שתיקה הוא משך אותי לנשיקה אגרסיבית ולוהטת, סיבך את לשונו בלשוני ועמקתי את הנשיקה, הראל עצר והביט בי בכאב "אסור לנו" אמר והתרחק ממני, לא מצאתי את המילים לאחר כמה שניות ברחתי משם ישר לחופה.
"הרי את מקודשת לי בטבעת זו כדת משה בישראל" אוראל אמר למקרופון ושבר את הכוס, שריקות ומחיאות כפיים נשמעו בכל האולם ומוזיקה הופעלה, כולם רקדו ושמחו אבל אני רק חשבתי על מה שקרה עם הראל ואיך אוכל להראות את פניי אחרי הנשיקה המטורפת הזו. לא אשקר זו הנשיקה הכי טובה שלי אי פעם, והראשונה.... הראל לא היה שם ורקד עם אחיו, או רקד ושר.
הראל
נכנסתי לחדר החתן שותה עוד כמה כוסות של וודקה וחושב על אפריל, למה אהבה כלכך קשה? למה נתתי לעצמי להתאהב שוב אחרי שהאקסית שלי בגדה בי עם אחי הקטן. הוא לא נמצא בחתונה הוא ברח למקסיקו אחרי פיצוץ גדול ביני לבינו, לכן הבטחתי לעצמי לא לתהאהב שוב אבל אפריל גרמה לי להפר את הבטחה.

פרק 3💕

פרפרים בבטןWhere stories live. Discover now