פרק 6

669 22 1
                                    

הראל
השכבתי את אפריל על המיטה ונשקתי את גופה "את אוהבת את זה?" שאלתי וליקקתי את גופה "מאוד" אמרה בהנאה, הורדתי לה את החצאית ביחד עם התחתונים והסנפתי את הכוס הלוהט שלה ושאבתי את הדגדגן שלה כמו שואב שהיה זקוק לאבק "פאק" נאנחה ומחצה את החזה שלה מהנאה. הורדתי את החולצתי ונשארתי בבוקסר "הזין שלי עומד לקרוע את התחתונים" לחשתי לאוזנה ונישקתי את צווארה. התחושה שאני נוגע בה נותנת בי אדרנלין לכבוש את העולם, המחשבה שהיא איתי גורמת לי לרצות אותה יותר ויותר. הורדתי את הבוקסר שלי וליטפתי את הכוס שלה עם הקצה של הזין שלי "אתה משגע אותי" אמרה בגניחות והנאה, היא הייתה נראת נהנת מכל רגע. הכנסתי את הזין שלי לחור הקטן שבכוס שלה, הוצאתי והכנסתי, נזהר לא להוציא את כל הזין "מהר יותר" קולה היה נשמע רועד "תגידי שאת אוהבת את זה" ציוותי עליה והפלקתי על התחת העגול והיפה שלה "אני אוהבת את זה" צעקה וגנחה בו זמנית. אורגזמה יצאה מפיה ואפריל התנשפה כאילו רצה שלוש סיבובים כל העיר, נשכבתי לידה קירבתי אותה אליי, נשקתי את ראשה "אני אוהב אותך" לחשתי שעוד שפתיי מנשקות את ראשה "אני אוהבת אותך" השעינה ראש על חזי ונרדמה כמו בובה קטנה.

השעה תשע בבוקר ואני קמתי בשבע כדאי להכין לה ארוחה של נסיכות כמו שמגיעה לה. עליתי לחדר והנחתי את המגש עם הפירות על השידה, לא הערתי אותה, צפיתי בה ישנה. אני כלכך מאוהב בה שזה כואב. אפריל פקחה את עינייה והתיישבה על ברכיי "בוקר טוב פראי אחד" לחשה לשפתיי והניחה נשיקה קטנה "בוקר טוב נסיכה" אמרתי ועברתי את מבטי למגש אפריל סיבבה את ראשה והביטה בפירות הצבעונים שחתכתי לה "אני אוהבת אותך" חיבקה אותי מהצוואר כמו שאני אוהב.
אפריל
חיבקתי את הראל מהצוואר והרמתי את מבטי לקיר, פרצופי נהיה מבוהל וחרדה התפשטה בגופי "מה קרה?" הראל שאל בדאגה מוגזמת שכרגע מאוד מתאימה לסיטואציה " נסיכה.. יש מצלמה בחדר" אמרתי בחוסר נשימה "לאן הן מובילות?" הפחד התעורר ולא רציתי לשמוע את התגובה מהפחד. המשפחה שלנו לא תקבל את זה בשום צורה במיוחד אמא שלי. "זה מוביל לבית של ההורים שלי, יש להם גישה למצלמות דרך הטלפון" הראל הודיע ופתחתי את פי לומר מילה אך שיחת טלפון קטע אותנו, הרמתי את הטלפון לראות מי על התג וזו הייתה אימי "תענה לה אתה" ציוותי עליו "היא תחשוד תעני לה את" אמר ולחץ על העיגול הירוק "היי אמא" אמרתי בקול מפוחד ומנסה לסדר נשימה ולדבר נורמלי "אני יודעת בדיוק איפה את, הביתה עכשיו!" צעקה בטלפון וניתקה "תיקח אותי הביתה" קמתי מהמיטה וירדתי למטה בלי להסביר להראל מה קרה.

נכנסתי לבית וראיתי את אימי והוריו של הראל יושבים על הספה ובוהים בי כאילו אני יצור לא מוכר. אמא הרימה את השלט ולחצה על הפעלה, הסרטון שראיתי גרם לי להיות נבוכה ומפוחדת בלי המגן שלי בלי ההוא שאני מרגישה בטוחה לידו, הסרטון שבו רואים אותי שוכבת עם הראל גרם לי להתבייש אבל שמחתי מהמחשבה שזה קרה. "את רוצה להסביר את זה?" שאלה אימי וקמה אליי באיום. ידיה תפסו את שיערי בחוזקה והשליכו אותי על הספה בעוצמה זעם שלא ידעתי שיש בי התפרץ החוצה "אין מה להסביר, אני אוהבת את הראל. שמעת מרים? אני אוהבת את הבן שלך, וכן אני הזדיינתי איתו. אני לא הולכת לוותר עליו" אמרתי בנשימה אחת ואימי סטרה לי בחוזקה "את לא מתקרבת אליו יותר!" צעקה לתוך אוזניי וגרמה לי להיבהל אבל עוד נשארתי חסינה לצעקות שלה "לכי תזדייני אמא" התקרבתי אליה באיום וצעדתי לעבר הדלת לאחר מכה שנתתי לה בכתף. נכנסתי לרכבו של הראל שחיכה מחוץ לביתי. הסתכלתי עליו בפרצוף שהסביר הכל "אני לא מוותר עלייך" אמר וליטף את פניי "אני לא מוותרת עליך" השבתי באותו מטבע ונישקתי את שפתיו.

פרק 6💕

פרפרים בבטןWhere stories live. Discover now