Hafta sonuydu. Harry ve arkadaşları gelecek haftanın ödevlerini yapıyorlardı. Ron ona inançsızlık ve ihanet dolu bakışlar atmaya devam ediyordu, sonuçta Gryffindor Quidditch maçına gitmemeleri onun hatasıydı. Harry, Hogsmeade ziyareti sırasında almayı planladığı birkaç çikolatalı kurbağayla arkadaşının onu affedeceğini umuyordu. Ödev yapmayı önermişti çünkü gelecek hafta buna vakti olmayacağını düşünüyordu. Ayrıca Harry, Hermione'nin gözlerinde tanınmaya benzer bir şey görmüştü. Kesinlikle başarılı bir öğrenci olamayacağının farkındaydı ama en azından ne yapmaya kalkıştığını anlamaya çalışıyordu... Büyülü yaratıklarla ilgili kitaplar ilgi çekiciydi.
"Harry, yarın Hogsmeade'e gidiyor musun?" - Ron sordu.
"Hımm... Sanırım hayır, onun yerine Hagrid'i ziyaret edeceğim." Harry kitap yığınının üzerinden cevap verdi.
"Hagrid'i mi?" - Kızıl saçlı şaşırmıştı. - "Ne için?"
Harry anlamlı bir şekilde, dinlemeyen ve özenle not alan Hermione'ye, sonra da Ron'a baktı. Bir süre sonra arkadaşının kulakları hafifçe kızardı ve Ron anlayışla başını salladı.
"Hermione, şifa iksirlerinde kullanılan şifalı bitkilerle ilgili kitabı verebilir misin?" Harry arkadaşına sordu, aynı zamanda bunun gelecek haftanın son ödevi olmasından memnundu. Bu, sorunun şüpheli görünmemesini sağlamıştı.
"Harry, sakın bana Pazartesi günü teslim edilmesi gereken İksir ödevini henüz yapmadığını söyleme?"
"Eğer elimde olsaydı, yapardım" Harry sinirlendiğini hissederek cevap verdi.
"Kütüphaneye verdim, şimdi gidersen ödünç alabilirsin." Hermione biraz kırgın bir ses tonuyla cevap verdi.
"Pekala, hemen döneceğim." Harry hemen harekete geçmeye karar verdi.
Ayağa kalktı ve ortak salondan çıktı. Kütüphaneye doğru yürürken bir an pencerelerden birinin önünde durdu ve başında Cho-chang'ın olduğu Quidditch takımını izledi. Cho'yu hâlâ seviyordu ama aynı zamanda onun hâlâ Cedric'in ölümüne üzüldüğünü de biliyordu. Harry sadece kızın Skeeter'ın saçmalıklarına inanmamasını umuyordu. İçini çekti ve yürümeye devam etti. Hedefine yaklaştıkça koridorda daha fazla öğrencinin olduğunu gördü. Yolundan çekiliyorlardı. Yanlarından geçerken onu çileden çıkaran fısıltılar duyuyordu, özellikle de Cedric hakkında.
“... Birisiyle gerçekten dürüst bir şekilde, hiçbir sır olmadan konuşmak isterim. Ron veya Hermione'yle değil. Beni anlamadıklarını hissediyorum... Sirius... hayır, o da anlamaz... Onun yüzünden çok fazla hayal kırıklığına uğradım...' Harry düşüncelere daldı."Rictusempra!"
Büyü sırtına çarptı ve ani kas spazmlarını hissettiğinde düşmesine neden oldu. Düştüğünde dilini ısırmıştı ve şimdi ağzında kanın metalik tadını alabiliyordu. Ayağa kalkmaya çalıştı ama aynı anda onu kollarından tutan iki kişi tarafından aniden kaldırıldı. Bunu kimin yaptığını zaten biliyordu. Yukarıya baktığında açık sarı saçları gördü. Evet onun düşmanıydı.
"Malfoy… Gerçekten rakibine arkadan saldıracak kadar alçalabiliyormuşsun. Dur tahmin edeyim... bunu sana baban mı öğretti?" Harry alay etti ve Malfoy'un gri gözleri öfkeyle kararırken memnuniyetle izledi. Söyleyecek bir şeyler bulmaya çalıştığı belliydi.
"Biliyor musun, Potter... En azından benim babam bana bir şeyler öğretebiliyor, ya seninki? Ah...ya bulanık annen? Evet... Sana hiçbir şey öğretemeyecekler çünkü onlar ölüler. "-Sarışın bir süre sonra Goyle ve Crabble'ın elinden kurtulmaya çalışan Potter'ı görmenin tadını çıkararak tatlı bir sesle cevap verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAN VE AŞK // TOMARRY ÇEVİRİ
FanfictionYol ayrımında duran sen, hangisini takip edeceksin? Çok fazla kazanırken en çok kaybedeceğini mi, yoksa kaybettiğini bilmeden kazanacağını mı? Gücün çok büyük ve güçlü, ama onun da sınırları var. Bu sınırı yalnızca Kader'indeki Kişi kaldırabilir ve...