Part / 14

348 26 249
                                    

Felix'ten

Hyunjin'le iki gündür sevgiliydik. Bu iki gün içersinde de Hyunjin beni hiç üzmemişti. Umarım hep böyle devam eder.

Benimkilere Hyunjin'le sevgili olduğumuzu söylediğimde hepsi kalp krizi geçirdi. Ama hala yaşıyorlar amk. Herneyse şuan aramızdaki tek sap Jisung.

Jisung hepimizin sevgilisi olduğunu bildiği için bize baktığında ağlıyor ve 'Minhoowğ' diyip duruyordu.

Şuan ise hepimiz tabikide benim evde toplanmıştık. Bugün Cumartesiydi o yüzden rahattık.

Sadece farklı olarak Chan ve Hyunjin'i de çağırmıştık ve onların gelmesini bekliyorduk.

Jisung: Nerde kaldılar yah bi yiyemedim cipsi. Yah Felix bi tane yesem nolur.

Felix: Lan yeme amk herkes gelsin o zaman ye. (sia: anne 😰)

Jeongin: Arasana bi Hyunjin'i bi sor nerdeler.

Felix: Tamam arayayım.

Telefonumu alıp Hyunjin'in numarasını tuşladım.

"Efendim meleğim" (sia: okuyucular soft yorum yaparsaniz intihar ederim) (yazariniz soft yorumlara alisik deil)

"Nerde kaldınız herkes sizi bekliyo."

"Bi arkadaşı daha getirecektik de o yüzden geç kaldık. Özür dilerim."

"Sorun değil biz bekleriz. Ama çabuk gelin. Seni özledim." (sia:mik mik mik mik mik growşet du du du du vup vup vup)

"Gelince hatırlat seni ısırcam."

"Yerim. Tamam hatırlatırım." diyip telefonu kapattım.

Bizimkilere baktığımda benden cevap bekliyorlardı. Bende onları daha fazla bekletmeyip

Felix: Bi arkadaşlarını daha getircekmiş. O yüzden geç kaldılar.

Jisung: Kim bu arkadaş?

Felix: Bilmiyorum ama belki seni ona ayarlarız-

Jisung: HAYIR BEN MİNHO'DAN BAŞKASINA BAKMAM!

Seungmin: Yeter amk Minho da Minho. İnşallah bi gün altında kalırsın.

Jisung: AMİN AMİİİNNNN

Changbin: Tobe. Ne yediriyonuz buna?

Felix: Doktor kendi haline bırakın dedi- AHA KOCAM GELDİ.

Koşarak kapıyı açmaya gittim. Kapıyı açtığım gibi karşımda Hyunjin'i değil Minho Hocayı görmüştüm. İçimden 'bu nalaka amk' derken arkadaki Hyunjin'i görünce hızla ona doğru koşup boynuna sarıldım. Arkamdan da Seungmin gelip Chan'a sarılmıştı. Sonra hepsini içeri aldık ve salona geçtik.

Jisung kafasını kaldırıp baktığında Minho'yu görünce dondu kaldı.

__________________________________________________________________

Jisung'tan

Bütün arkadaşlarımın sevgilisi var ben ortada sap kaldım. Off bi de en kötüsü onlar izlemekti. Yapış yapışlar ve bu da sinirimi bozuyor. Niye bende Minho ile birlikte değildim ki...

Bide onların 'kocalarını' beklemek zorundaydım. Felix bana bi tanecik cips bile yedirmemişti. Neymiş önce herkes gelsin de öyle yiyelim. Senin kocandan banane.

Sonunda kapı çalmıştı. Felix ve Seungmin hemen kapıya doğru koştular. Ben ise Felix'in yokluğundan faydalanarak bi tane cips yedim (sia: kral). Zaten Changbin ve Jeongin yiyişiyorlardı.

New Math Teacher | Hyunlix (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin