Seungmin'den
Kafayı yiyecektim. Çünkü Chan bana çıkma teklifi etmiş ve bende kabul etmiştim. Çok mutluydum. Hemen bunu bizimkilere anlatmak için Jisung'a, Jeongin'e ve Changbin'e 'Felix'in evinde buluşalım' diye mesaj atmıştım. Şuan gelseler beni sikseler ben şuanki mutluluğumdan takmam.
Felix'ten
Sakin bir şekilde telefondan mlbb oynuyodum. Mutlu ve sakin bir şekilde oynamaya devam ederken kapının alacaklı gibi çalınmasıyla yerimden sıçradım. Annem evde olmadığı için kapıyı ben açmak zorundaydım. Söylene söylene ayağa kalktım ve aşağıya kapıyı açmaya gittim. Kapı hala aynı şekilde çalıyordu.
"AMK GELİYOM NASIL KAPI ÇALMAK O ÖYLE? KAPIYI YERİNDEN SÖKSEN DAHA İYİDİR."
Kapıyı açtığımda bütün sülale üstümden geçip içeriye geçtiler. Ben gelenleri hala görememiştim. Ezmişlerdi beni neredeyse amk. Gelenlere baktığımda bizimkilerdi. İşte şimdi bittiler.
Felix: ULAN BEN SİZİN ANANIZ İLE BABANIZIN SİZİ YAPTIĞI GECEYİ SİKEYİM EMİ. LAN OROSPU ÇOCUKLARI NE DİYE KAPIYI SİKECEK GİBİ ÇALIYONUZ GÖTLER!
Jisung: Edepsiz niye sövüyon bize. Bize Seungmin acil birşey oldu hepiniz Felix'in evine gelin diye mesaj attı.
Felix: Seungmin mi? Onun da amk
Changbin: Lan bi durun amk belki gerçekten önemlidir.
Felix: Ben hala anlamıyom. Niye benim ev?
Jeongin: Yazar öyle istemiş. (sia: eyw bacim 💅🏾)
Felix: Jeongin ne anlatıyon sen?
Jeongin: Siz anlamazsınız... Neyse acaba noldu da Seungmin bizim apar topar buraya toplanmamızı istedi.
Changbin: Lan onu bunu boşverinde, biz geldik adamın kendisi yok. Bize oyun mu oynadı lan yoksa?
Jisung: Yok ayol Seungminim yapmaz.
Jisung konuştuktan sonra kapı çalmıştı. Edeceğim küfürleri düşüne düşüne kapıya ilerledim ve kapıyı açtım. Tam ağzımı açıp sövecekken Seungmin bana sarıldı ve
"EVLENİYOM!" dedi.
Bana sarılmayı bırakıp içeriye geçip oturdu ve bize bakmaya başladı. Bende dahil hepimiz Seungmin'e 'tassak mi geçiyon' bakışı atıyoduk.
Seungmin: Öhm şimdi bakın dün ben Jisung Chan geliyo diyince kaçmıştım ya hani.
Jisung: Eee
Seungmin: Heh işte ben sınıfa gittim. Sonra ben bağıra bağıra sövüyom tamam mı? Sonra kapıdan bi ses 'Sana küfür yakışmıyo' dedi bi baktım Chan.
Felix: Naptı disipline mi verdi seni.
Seungmin: Bi sus amk anlatıyom. Heh işte sonra yanıma geldi ama tam dibime geldi böyle tamam mı. İşte sonra dedi bişey sorcam ama dürüst olcam tamam mı dedi bende dedim tamam. Dedi bana aşık mısın ben içimden dedim 'wtf?' sonra baya kekeledim mal gibi sonra evet dedim.
Jisung: AYAYAYYAYA CİDDİ MİSİN. EE O NAPTI?
Seungmin: Asıl olaya geldik zaten. Sonra beni duvara tam sıkıştırdı böyle yüzüme yaklaştı sonra bi baktım öpüşüyoz amk.
Hepsi: NE!!?
Seungmin: Sonra bi iki dakika öpüştük falan sonra bu ayrıldı bana sarıldı dedi ki bende sana aşığım felan dedi sonra da bana çıkma teklifi etti bende kabul ettim. İyi yapmış mıyım?
Changbin: Bi dakika bi dakika. Ciddi misin?
Felix: Bence götünden uyduruyor.
Jeongin: Bence rüyasında gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New Math Teacher | Hyunlix (ARA VERİLDİ)
HumorJisung: Kanka duydun mu eski matçı gitmiş. Yenisi gelcekmiş acaba nası' biri. öğrenci-öğretmen Yan shipler; Minsung Chanmin Jeongbin Küfür içerir- Angst değildir- Smut içerir- Ukelix- Semehyun-