Hyunjin'den
Felix'i kucakladığım gibi hastaneye götürdüm ne olur olmaz diye. Şimdi ise Chan ile beraber bekliyorduk.
Kafama elimle vurmaya başladım öyle şeyler söyleyeceğime direkt sadece 'ayrıldım' deseydim açıklamam daha kolay olurdu. Ama şimdi Felix'e nasıl açıklama yapacaktım.
Bunları düşünürken aklıma neden Chan'ın onu durdurmadığı geldi.
"Chan."
Bana doğru baktı sinirli ifademi görünce biraz tedirgin bir şekilde
"Birşey mi oldu?" dedi.
"Evet oldu. Ulan ben görmedim Felix'in geldiğini arkam dönüktü zaten göremezdim. Lan sen nasıl fark etmedin hiç mi bakmadın?"
"Ben nerden biliyim bizi takip edeceğini? Bana kızma. Direkt olayı söylesen Felix birşey demezdi yardım ederdi hatta sana. Sen naptın gerizekalı gibi? Yalan söyledin. Suç sende kardeşim."
Haklıydı. Olayı Felix'e anlatsam yardım ederdi. Ama ben belki kıskanır da herşeyi batırır diye düşündüğümden yalan söylemiştim. Şimdi ise Felix'in gönlünü almak zor olacaktı...
"Arkadaşlarına söylemedin değil mi? Meraklanıp gelmesinler gece gece."
"Yok söylemedim. Neyse sen bu Felix'in gönlünü nasıl alcan?"
"Bilmiyorum. Hiç bilmiyorum..."
Yanımıza doktor geldi. Kafamı kaldırıp doktora baktım. Doktor da ikimize birden bakıp
"Siz ikiniz neyi oluyordunuz?" (sia: biri dedesi digeri nikahli kocasi toktor bey)
"Ben sevgilisiyim." dedim bi anda.
Doktor bana değişik bir bakış attı ve Chan'e döndü. Amına soktuğumun doktorunu sevmemiştim.
"Ha ben arkadaşıyım."
"Peki. Birşeyi yok sadece şok geçirmiş o kadar. Biraz dinlense iyi olacak. Sonra eve gidebilir."
"Tamam teşekkür ederiz." dedi Chan.
Doktor konuştuğu süreç yüzüne bakmamıştım. Yüzüne baktığımda doktorun bana iğrenir gibi bir bakışı vardı.
"Hayırdır? Bir sorun mu var?"
"Hayır, sadece eşcinsel olmanız garip geldi."
"Sanane amına koyayım. Benim seçimim."
"Birşey demedim beyefendi. Küfür etmenize gerek yok. Ama bunun yanlış ve iğrenç birşey olduğunu söylemek isterim."
"Lan doktor nesi iğrenç? Sen sevmiyorsun diye iğrenç buluyorsun diye herkes sana mı uyacak? Elimde kalırsın şimdi bak zaten sinirliyim. Yemin ederim tüm acımı senden çıkarırım, kimse de beni durduramaz."
Doktor göz devirdi ve topuklularını sert sert yere vurarak ve kıvırtarak gitmeye başladı. Amına soktuğum insanların hayatlarına da karışıyor.
"Hyunjin? Sen mal mısın? Kadın kendi düşüncesini söyledi sadece."
"Lan amına koyayım bana niye söylüyor düşüncesini? Banane onun düşüncesinden."
"Haklısın ama yani küfür etmesen daha iyiydi."
"Sende haklısın. Küfür etmeyecektim direkt dalacaktım."
"Hyunjin!"
Göz devirdim ve derin bir nefes verip arkama yaslandım. Gözlerimi kapattım ve biraz dinlendim.
Ayak sesleri duyunca gözümü açtım ve etrafa baktım. Bi hemşire Felix'in olduğu odaya girdi. Bi süre sonra çıktı ve bize dönüp.
"Bay Lee uyandı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New Math Teacher | Hyunlix (ARA VERİLDİ)
HumorJisung: Kanka duydun mu eski matçı gitmiş. Yenisi gelcekmiş acaba nası' biri. öğrenci-öğretmen Yan shipler; Minsung Chanmin Jeongbin Küfür içerir- Angst değildir- Smut içerir- Ukelix- Semehyun-