Part / 17

245 25 389
                                    

Chan'den

Hyunjin saat 16:00'da beni arayıp bana gelmek istediğini söyledi. Bende kabul ettim ve şimdi onu bekliyordum.

Kapı çaldığı gibi kapıyı açmaya gittim. Kapıyı açtığımda karşımda mutsuz bir Hyunjin vardı.

"İyi misin?"

"Değilim."

"Gel bir içeri noldu anlat."

Kafasıyla onayladı ve beraber içeriye geçip, koltuklara oturduk.

"Noldu anlat hadi."

"Miyeon..."

"Miyeon mu? Nolmuş ona? Birşey mi yaptı?" (sia: awrat ne bok yesin diye yarim saat dusundum amk)

"Sanırım ondan ayrılmamı kendisine yedirememiş. Peşimde dolanıp duruyor. İnanır mısın hatta iki gün önce bana nude bile attı."

"Ne diyorsun? Cidden mi?"

"Yalan söylüyormuş gibi bi halim mi var. İşin kötüsü Felix de yanımdaydı. Ya Felix görseydi? Herşeyi yanlış anlayabilirdi. O karıyı kendimden komple uzaklaştırmam lazım."

"Bana nude attı dedin. Sen onu engellememiş miydin? Nasıl attı?"

"Sosyal medyadan engellemeyi unutmuşum ordan attı."

"Engelledin değil mi ordan da?"

"Tabi engelledim. Ama bu karı psikopat takıntılı gibi birşey. Başka hesaptan falan da yazar bana şimdi."

"Ne yapacaksın?"

"Ne yapacağımı bilsem sana gelir miydim?"

"Doğru. Bir konuşmayı denesen."

"Hayatta olmaz. Şimdi bana yakınlaşır falan yakınlaştığı zamanlarda da birisinden fotoğraf çekmesini falan ister gider Felix'e atar hiç iyi olmaz."

"Hmm. Peki ona birini bulsak?"

"Mantıklı da. Kimi bulacağız?"

"Bende gece bara gidelim onu da çağıralım. Sonra siz konuşun falan sonra ona içki içir sarhoş olsun. O sırada da ona birini buluruz zaten."

"Onunla konuşmam ve onun sarhoş olması şart mı?"

"Konuşman şart ama sarhoş olması... Bilmiyorum."

"Neden konuşmam şart ya. Ben onunla konuşmak zorunda mıyım."

"Yani kız sana takıntılı bana değil sen konuşacaksın tabi yoksa kız niye gelsin."

"Haklısın da, ben Felix'e ne diyeceğim?"

"Orasını da sen düşün artık."

__________________________________________________________________

Hyunjin'den

Bugün Chan'de kalmıştım. Sabah uyandığımda Felix endişelenmesin diye ona haber etmeye karar verdim.

Elime telefonumu aldım ve Felix'in numarasını tuşladım.

"Alo güzelim."

"Yah Hyunjin neredesin sen niye dün gittin haber vermeden. Bugün eve de gelmedin."

"Şey dün Chan'le bi tık dertleştik, içtik. O yüzden orada uyuya kalmışım gelemedim özür dilerim."

"Peki. Bugün okul yok dışarı çıkalım mı?"

"Bebeğim ben bugün gelemeyeceğim."

"Ne? Neden?"

*Şimdi gelde yalan uydur. Ne diyeceğim ya of.*

New Math Teacher | Hyunlix (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin