Olmak

55 4 2
                                    

Koç ve Kyouko ortalarında Hayashi ile birlikte evin bahçesine geldiler. Hanashima gülümsedi.
-"Gelmişsiniz."

Shou kafasını sallayarak karşılık verdi.
-"Gelmeyeceğimizi düşünmeniz hata, tabii ki gelecektik."

Kyouko ağzı açık herkesi inceleyen Hayashi'ye bakınca seslendi:
-"Hadi eve geçelim."

...

Koç herkesin tabağına yemeklerini verdikten sonra birkaç kez öksürdü. Konuşup konuşmamak arasında kalmıştı. Onun yerine Ouzou lafı aldı:
-"Eee, Koç sürpriziniz ne? Çocuk mu?"

Erika gülerek karşılık verdi. Reika ise Hayashi'nin yanaklarını sıkarken:
-"Ay bu çok tatlıı..." diyerek mırıldanıyordu.

Ryuuji Koç'un yüzüne baktı:
-"Evet Koç, sürpriziniz nedir?"
Kota sert bakışlarını Koç'a yöneltirken Aoto bacaklarından birini kendine doğru çekti.

Koç tekrardan öksürdü ve:
-"Sürprizin tam olarak bana ait olduğu söylenemez aslında."
Eliyle Kyouko'yu gösterdi.
-"Her şeyi planlayan o. Kyouko yurt dışındaki ve içindeki tüm muhabirlerle konuştu ve sizin takımı son bir kez araya getirebilecek tüm Dünya çapında bir turnuva ayarladı. Rusya'd-..."

Ouzou Koç'un lafını kesti ve bir anda sesini yükseltti:
-"Ne yani şimdi, o kadar yıl sonra futbol oynayabileceğimizi mi düşünüyorsunuz?"

Ayağa kalkıp salonun içinde birkaç tur attıktan sonra konuşmasını sürdürdü:
-"Koç, ben futbolu çok seviyorum ama annemi daha çok... Onun yolunu terk edersem ne olabilir biliyorsunuz değil mi?"Koç tek kaşını kaldırıp dikkatle Ouzou'ya odaklandı.

-"Ouzou, ben sana judoyu bırak demiyorum ki... Sadece son bir kez takım olarak oynayacaksınız."
Ouzou geriye yerine oturdu. O oturunca Erika Reika'nın bacağına vurdu ve yandaki odayı işaret etti. İkisi kalkıp odaya gittiler.

Ouzou ise konuşmaya devam etti:
-"Bunların olacağını önceden biliyordum. Koç, biz artık eskisi gibi değiliz, siz de biz de anlayalım lütfen bunu."

Biz derken Ryuuji ve Kota'ya bakmıştı. Aoto araya girdi.
-"Ben varım Koç."
Tagi de ona eşlik etti, elini kaldırdı:
-"Ben de varım Koç."
Kyouko ikisine de göz kırptı. Koç ise Ouzou ile konuşmaya devam ediyordu.

...

Erika ve Reika odaya girince Erika sertçe kapıyı kapattı. Reika gözlerini irice açıp ince olan sesini iyice incelterek sordu:
-Erika, ne oluyor?

Erika parmağını ağzına götürüp sus işareti yaptı.
-"Reika ben bir şey söyleyeceğim."
Reika rahatlamış gibi bir şekle büründü.

-"Ee, iyi içeride söyleseydin ya! Ne söyleyeceksin?"
Erika gözlerini hafif kıstı ve:
-"İçeride söyleyemem, önemliydi."

Reika da gözlerini kıstı, tamamen Erika'ya odaklanmış gibi duruyordu.
-"Tamam, şimdi söyle o zaman."
Erika derin bir nefes aldı ve:

Acaba Ouzou yeniden oynamayı kabul edecek mi? Kardeşleri buna ne tepki verecek? Erika'nın Reika' ya söyleyeceği önemli şey ne? Devamı için beklemede kalınnnn!

Sekiz AteşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin