6

2.5K 160 51
                                    

Yeni bölüüüüüüüüm!

Bra5187 Biriciğim istemiş o kadar yb yazmış dedim atayım. Aşkım arım balım peteğim... 🥺💙

(Hakan Dadak)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Hakan Dadak)

İyi okumalar canlar...

🌊

Buğra'dan

Odama dönmemle kapımın açılıp içeriye Can ın girmesi bir olmuştu, bana masum masum baktığında güldüm.

" Bir sorun mu var Can?"

" Kabus gördüm de..."

Kıkırdadığımda gülüşüme takılmıştı.

" İyi de daha kimse uyumadı, nasıl kabus gördün?"

Panikle kem küm etmeye başladığında tekrar ben konuştum.

" Söyle ne istediğini, elimden geleni yaparım."

Duraksarken gözleri ışıldamıştı.

" Birlikte uyuyalım mı? Beraber yani, böyle sarılıp falan..."

Utangaç hallerinden sonra omuzlarından tutup onu yatağa yönlendirdim.

" Pijamalarımı giyip geliyorum, bekleme sen."

O yatağa yatarken ben de pizza desenli uyku tulumumu giymiştim, şapkasını takıp odaya girdiğimde can gür bir kahkaha attı. Biyolojik babam ve Eren odaya dakarken ben öylece kala kalmıştım.

" & Noldu?!"

Can kikirderken beni gösterdiğinde ciddi bir şey olmadığını görüp rahatlamışlardı, Eren gülmeye başladığında kollarımı göğsümde bağlamıştım.

" Gülmesenize!"

Biyolojik babam da gülerken konuştu.

" Gülmüyoruz oğlum, takma sen bu eşekleri. Çok güzel olmuşsun.."

Eren in ensesine bir tokat geçirdiğinde inleyerek susmuştu, ben de sırıtıyordum. Onlar gittikten sonra Can ın yanına yattım.

" Seninle sonra hesaplaşıcaz can efendi."

Gülerek belime sarıldığında kaskatı kesilmiştim, ben şoku atlatamadan o kırgın bir şekilde uzaklaştı.

" Özür dilerim, rahatsız etm-"

" Can. Beni rahatsız ettiğin falan yok, şaşırdım sadece. Yani sonuçta... Ben de senin şeyin sayılırım, dimi?"

" Neyim?"

Heyecanlı sesiyle gülümsemiştim.

" Abin."

" Abi diyebilirim o zaman?"

Başımla onayladığımda tekrar belime sarılıp kafasını göğsüme yaslamıştı.

" Abimm... Buğra abim."

Aile Meselesi (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin