Son bölüüüüüüm!
Tam final gibi düşünmeyin ama final olarak uygun, geleceğe gitmeli bir bonus bölüm atıcam en kısa zamanda.
( Buğra Gidas)
Son kez iyi okumalar canlar...
🌊
Tarık tan
Sabah uyandığımda belimdeki kollar beni sıkı sıkı tutuyordu, gitmemden korkarmışçasına sarılmıştı bana...
" Günaydın."
Arkamdan gelen sesiyle eş zamanlı omzuma bir öpücük kondurdu.
" Sana da günaydın."
Kollarından kurtulup ona döndüğümde hafif bir pişmanlık hissediyordum.
" Sence dün gece olanlar doğru muydu Kenan?"
Kaşları çatılırken yatakta doğrulmuştu.
" Pişman mısın?"
" Çocuklar-"
" Onu sormuyorum Tarık. Asıl SEN pişman mısın?"
Düşünülecek bir şey yoktu ama kenan hafif duraksamamı yanlış anlayarak histerik bir şekilde güldü.
" Şaka gibi... İyi o zaman, olmamış gibi davranalım. Sen de karıcığının yanına koş."
Ayağa kalkıp giyinmeye başladığında ben de hızla kalkıp önünü kestim.
" Birincisi, biz Nur ile boşandık. İkincisi ise, pişman değilim Kenan, seni gerçekten seviyorum. Tek istediğim Buğra ve Güney in hayatını kötü etkilememek ya da onları üzmemek."
Elindeki gönleğini yere salıp dudaklarıma yapıştığında karşılık vermeye başladım.
....
Buğra' dan
Burnumda hissettiğim dudaklarla gözlerimi açtığımda Güney gülerek bana bakıyordu.
" Günaydın."
Pürüzlü çıkan sesimle sırıtıp dudaklarıma bir öpücük kondurdu.
" O kadar güzelsin ki sevgilim, tam şuan ölsem gam yemem."
Ne dediğini algılayamayarak göğsüne yaklaştığımda yan dönük olduğu için ona sığınmış bulunuyordum..
" Ne dediğini algılayamıyorum ama seni seviyorum."
Kıkırdayıp saçlarımı okşamaya başladığında çalan telefonuma bir küfür savurdu, zar zor yataktan kalktığımda telefonu elime alıp arayan kişiye baktım.
" Efendim sarp abi?"
Bir süre kem küm ettikten sonra sonunda konuşabilmişti.
" Buğra, bizi idare eder misin? Bu gün beraber vakit geçirmek istiyoruz, özgür de çok yorgun ayrıca."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aile Meselesi (BxB)
Teen Fiction🌊 Bxb ve gerçek aile kurgusudur. Buğra'nın aile meselelerini okumaya hazır mısınız?