-Izumi-chan~..Izumi-chan~...-hallottam anyukám nyugtató
hangját miközben próbált megnyugtatni. Nagyon aggódtam Todoroki miatt, hiszen apa folyton csak kínozta.Viszont nem csak Shoto miatt aggódtam.. Fuyuminak ès Natsuonak is ugyanazt kellett átélniük mint nekem hiába voltak idősebbek. Anyáról ne is beszéljünk, nyilván volt, hogy valami nem okés.Miután anya kórházba került nehéz volt. Fuyumi próbálta játszani anya szerepèt. Apa már mindenkit bántott. Shoto új sebe,..sikolyok,..sírások,..ordibálás...
-Elég..elég..ELÉG!..Jelen:
A nevem Todoroki Izumi. Jelenleg 16 éves vagyok. A Quirkem a White Fire. Hasonló mint apámé Todoroki Enji-é, másnéven a jelenlegi Number One hero Endevaour-é. Mióta All Might nincs többé változtak a rankok. Még nem hivatalos nem volt még bejelentve az új Top 10 Pro Heros lista. Testvéreim Todoroki Shoto, Todoroki Fuyumi és Todoroki Natsuo. (Natsu Vagy Natsuo mindenkinek mas^^)
Egy hűvös esős napra ébredtem. Már senki nem volt otthon rajtam kívűl. Felébredtem, kivasaltam a hajam, megcsináltam az arcom majd felvettem egy fekete melegítőt.Gyorsan összedobtam egy szendvicset és visszatotyogtam a szobámba.
Bekapcsoltam a laptopom és rákerestem ismét a UA-re. Ez az iskola ahova Shoto jár, és én is szeretnék. Nem tudom, hogyan mondhatnám el apának. De szerinte gyenge vagyok. A testem jobban bírja a hideget/jeget mint Touyának..De róla inkább ne beszéljünk.
Késő este Fuyumi és Natsuo majd lassan Apa is hazaért. Shoto koleszos így nem jön haza csak néha hétvégén de sokat beszélünk.
Másnap reggel arra ébredtem, hogy Fuyumi pakolászik a szobámban. Lassan felültem és Fuyumira néztem.
-Jó reggelt..-mormogtam álmosan mire Fuyumi elmosolyodott.
-Hogy aludtál Izumi?-kérdezte a szokásos vidám hangjával miközben leült mellém az ágyra. (Elore szolok nem fogok minden beszedet kiemelni sorry^^)Elgondolkoztam majd megszólaltam..-Jól asszem. Tervem van mára.-mondtam még mindig fáradt hangomon. Fuyumi kiváncsi szemekel és érdeklődve pillantott rám...-Mi jár megint a fejedben?...Ezt már sóhajtva kérdezte.
-Én..kezdtem el. Vettem egy mély levegőt és Fuyumira néztem.
-Elmondom apának, hogy a UA-be akarok járni..Fuyumi szeme egy pillanatra elkerekedett majd pánikolva megszólalt.
-Izumi biztos vagy te ebben?! -pánikolt és a kezeit rázta.
-Több mint egy hónapja nem beszéltetek és nem akarom, hogy bajod essen!!-még mindig pánikolt. Tipikus Fuyumi.-Hidd el van tervem. -szólaltam meg nyugodtan miközben elkezdtem levetkőzni. Fuyumi elpirult és nagy mosoly ült ki a szájára. Megálltam és unott szemekel ránéztem.
-Mit nézel ennyire?...hideg hangomon kérdeztem mire megszólalt. -Csak a tested..olyan nagy és érett lettél!! Ebből is látszik! Kyaa!~..ordítozott miközben körbe körbe kezdett járni a szobában. Belepirultam a zoknimba majd felvettem egy fekete haspólót és egy rövid farmernadrágot.Ma kifejezetten meleg idő volt.Felhívtam apám egyik emberét és megkértem, hogy jöjjön értem. Felvettem a kis táskám beletettem a telefonom, pénztárcám és egy kis parfümöt majd elköszöntem Fuyumitól felvettem a cipőm és kimentem a ház elé. Erre egy Limuzin. A szemem megforgattam majd sóhajtottam..azért ekkora felhajtást nem kértem.
Fél óra múlva megérkeztem az Endevaour Agency -hez megköszöntem a fuvart és beléptem. Sóhajtottam majd a recepcióhoz mentem. -Jó napot!-próbáltam vidám hangon megszólalni.A recepciós férfi felnézett és elmosolyodott. -Jó reggelt Izumi-chan! Mi szél hozott ma ide?! Kérdezte meglehetősen gyengéd hangon. -Apámhoz jöttem. Nyeltem egyet majd folytattam. -Megkérdeznéd, hogy lenne-e ideje rám?..-Remegő hangon kérdeztem. Meglepetéssel teli szemmel nézett rám majd felhívta az irodás telefonon keresztül. Pár perc múlva lerakta majd felém fordult. -Azt mondta van egy fél órája, sok sikert! -megköszöntem majd elindultam a liftbe.
Megnyomtam a 30. Emeletre a gombot a lift pedig elindult. (Oszintem nem tudom hany emeletes de ilyesmire tippelek)
A lift ajtaja kinyílt és egy nagy ajtó Endevaour felirattal állt.
Sóhajtottam, megigazítottam a ruhámat lenémítottam a telefonom és beléptem..Szerintem első résznek nem lett rossz!^^ Dobjatok egy csillagot és egy commentet! Hamarosan jövök a kövi résszel! Ígérem a többi hosszabb lesz! ✯
ESTÁS LEYENDO
MHA × OC | Egy történet hogyan váltunk a legnagyobb hősöké..|
De TodoFőszereplőnk Todoroki Izumi, a Todoroki családba született és mindig is hős akart lenni. A UA Iskola reményt adott neki, hogy teljesítse álmát, bár még sokat kell tanulnia. Btw:Remélem tetszeni fog ^^, Dobjatok egy csillagot és egy commentet ha tets...