Körülbelül reggel 8 óra körül felébredtem. Fuyumi és Natsu már elmentek. Apának előre kellett mennie így Shotoval elkezdtünk öltözni. Felvettem egy szürke szoknyát és egy fehér hosszú ujjú inget egy fehér csizmával. Nem vagyok hajlandó mást felvenni. Felkötöttem a hajam majd már csak Todorokira vártam aki egy szürke inget és szürke nadrágot vett fel.
Egy öt perccel később megérkezett a limuzin így elindultunk. Semmi kedvem nem volt ide menni. Persze mikor végre beírattak életem iskolájába erre ez a faszság. Unatkoztam így megnéztem a messenger engedélykéréseimet. Nem kellett volna. 100 PLUSZ???? Oké tudjátok mit felejtsük el.
Megérkeztünk egy hatalmas csarnok elé ahol emberek jegyeket vásárolnak. Apa egyik alkalmazottja felénk fordult a kocsiból. -Meglesztek?, nem kell testőr?-kérdezte egy lágy mosolygással. -Megleszünk, köszönjük.-válaszolta Shoto majd becsukta az ajtót és elindultunk a hátsó ajtóhoz.
Direkt nem kértünk gondoltuk, mindenki a hősökre fog figyelni így nem leszünk annyira híresek. Hát elég rosszul gondoltam. Egy 20 fős vegyes csapat kezdett el felénk futni. (Fiúk és lányok vegyest arra értem) -Todoroki-senpai!!! Izumi-mommy! Csak ezeket lehetett hallani. -Még mindig 16 éves vagyok- próbáltam megszólalni de megrohamoztak minket.Körülbelül 20 db képkészítés után sikerült bemennünk. Kicsit hátrébb a színpad előtt megálltunk egy fal mellett nem volt kedvünk leülni. Shoto kisepert egy fehér hajszálat az arcomból mire ránéztem majd felnevettünk.
Mire észbe kaptunk elkezdődött. (Itt a részből fogok mindent leíirni)
-A 10. hely! A legutóbb alkalom óta a 9. helyről hátrébb került a rangsorban, a sárkány hős, Ryuukyuu! Taps. Sokszor láttam már a hősöket közelről de még mindig olyan menő!!
Timeskip
-Az 5. hely! Az eltökélt szellemű nyuszi felszökkent a ranglétrán! A nyúl hős Mirko!!
-A 2. hely! Elég sajátosan cselekszik de, de hatásos! Nagy tetteinek hála felküzdötte magát a 2. helyre! A szárnyas hős, Hawks!!
Hawks..most láttam őt először élőben. Nagy piros szárnyai, sötét szőke haja, izmos kocka hasa a pólóján át látszott eléggé aranyos ha mondhatom...Várjunk MIVAN? MIKRŐL BESZÉLEK? OKé na a lényeg megértem a fan girlöket. NA DE NÉZD A STÍLUSÁT ÉN MEGESZEM. Hány éves is? 22? Na jó apa kinyírna.
-És.....a fények eltűntek.....eddig csak ideiglenes volt, de ma.... ténylegesen elfoglalja az első helyet! Oly régóta várt erre! Apa sétált fel a színpadra lángjai aktiválva.....ű
-A Lángok hőse Endeavor!!
A top 10 legjobb hős állt a színpadon majd elkezdték a köszöntőt aztán a hősök mondtak pár köszönőbeszédet.
Endeavor szemszöge:
Végighallgattam a hősök beszédét mikor Hawks felém fordult. -Milyen érzés elsőnek lenni? Egy hideg, ideges nézést váltottam rá majd a levegőben becipzározta a száját és elfordult.
Endeavor szemszöge vége.
-Nem érdekelnek a számok. Hálás vagyok mindenkinek aki támogat..de én nem a hírnév miatt csinálom..Hiszem,hogy az a dolgom, hogy békét hozzak.-próbálta mondani Edgeshot mikor Hawks félbeszakította..-Mégis kit lelkesít fel ez a sok süket duma? Talán Staint?-Csend.
VOUS LISEZ
MHA × OC | Egy történet hogyan váltunk a legnagyobb hősöké..|
AléatoireFőszereplőnk Todoroki Izumi, a Todoroki családba született és mindig is hős akart lenni. A UA Iskola reményt adott neki, hogy teljesítse álmát, bár még sokat kell tanulnia. Btw:Remélem tetszeni fog ^^, Dobjatok egy csillagot és egy commentet ha tets...