"Beléptem"
Abban a pillanatban mikor kinyitottam az ajtót apám rámnézett hideg kék szemével.Egy pillanatra megállt bennem a vér. Egy percig néztünk egymásra szótlanul mikor váratlanul ő szólalt meg először. -Ülj le és mond gyorsan, nincs időm. Hideg hangja belémhatolt.Csendben leültem az asztala elé majd elkezdtem.
-Szóval..mivel Shoto is a UA-be jár..um...Elakadtam. -Izé..arra gondoltam járhatnék oda én is..mondtam ki végre halk hangon.Csend.Lenéztem a combomra és remegtem.Mi van ha megüt?Bármire képes lenne.Kint még mindig sütött a nap. Egy idő után megszólalt.-Mégis mi a francért akarsz te oda járni?Kérdezte. Rámnézett mire én is a szemébe néztem majd gyorsan elfordultam.-Ha hozzád beszélek rám néz Izumi!-Csapott az asztalra kezével.
A szívem kihagyott egy ütemet. Felemeltem a fejem és hideg szemébe néztem. Nagyon remegtem. Meg fog ütni. Valamiért ez járt a fejemben. De nem..-A quirk-ed nem elég erős ahoz, hogy hős legyél Izumi. Ráadásul bármennyire hihetetlen félek, hogy megsérted magad. De...talán..sóhajtott.-Egy próbát megér.
-Mi?-mondtam lefagyva.-Ez biztos az én apám?-mondtam hitetlenkedve. -Parancsolsz?-nézett rám kissé dühös arccal. -Dehogy, én csak köszönöm!-mondtam de belül még mindig nem hittem el. -Felhívom az igazgatót, szóval most menj haza. Este találkozunk.Intettem neki mielőtt kiléptem. Amint becsuktam az ajtót sikítozni és ugrálni kezdtem.
-Még mindig hallak.-szólalt meg az ajtón keresztül mire szégyenben elpirultam és inkább elindultam a lifthez. A cipőm hangja hallatszódott egyedül az üres folyosón.A lift előtt megálltam és felhívtam. Kinyitódott az ajtó és Burnin apa egyik alkalmazotja lépett ki.
-Heyy Izumi-chan!! Endevaour-nál voltál?-kérdezte kíváncsisággal.-Burnin! Rég találkoztunk! Igen sikerült vele beszélnem rendesen.-válaszoltam mosolyogva.Őszintén tényleg jó beszélgetés volt azt hiszem. Beszélgetünk még pár percet aztán hazamentem újra a limuzinnal.Fuyumi és Natsuo is otthon volt már.
-Oi megjöttem!-kiáltottam. Abban a pillanatban Fuyumi futott oda hozzám.Megragadta a karom,kezem, lábam és végignézett mindenhol miközben gyorsan beszélt.-Minden okés?! Nem bántott?! Mit válaszolt!? Megsérültél?!-pánikolt ismét.
A pánikolásra és kiabálásra Natsuo is csatlakozott.-Oi Hugi!-köszönt majd Fuyumihoz fordult.-Merre volt Izumi?-kérdezte.
-Apánál volt!-pánikolt tovább.Natsuo még az apa szó hallatán is rosszul lesz.Levacsoráztunk és én elmentem fürdeni.Megengedtem egy kád langyos vizet miközben levetkőztem. Levettem a nadrágom és a régi hegemre pillantottam a combomon.Beültem a langyos kádba és arra az estére gondoltam..
Aznap este
-Touya! Érts meg, hogy nem használhatod a quirk-edet! Hányszor kell még elpofáznom?!-ordított apa miközben elengedte Touyát. Megragadta anyát és beráncigálta egy szobába. Visítás.Anya a földön. Shoto próbálta megállítani apát. -Ne! Fejezd be! Hagyd békén anyát!-Sírt Shoto miközben apa kiabált anyával.Fuyumi Natsouval egy szobában sírtak miközben próbálták egymás fülét befogni. Touya és én csak néztük a jelenetet. Shoto is a földön. Apa megőrült. Touya és én lefagytunk. Apa újabb ütésre készült mikor... A kis lábaim megmozdultak. Elrohantam Touya mellől és befutottam az anyára célzott ütés elé.Touya utánnam kiáltott de késő volt...Egy erőteljes fájdalmas ütést kaptam a combomra. Miért történik mind ez? Miért csinálja ezt apa? Miért bánt mindenkit? Miért nem foglalkozik velünk? Miért?!....
Jelen
Hirtelen nem kaptam levegőt. Elaludtam. Felriadtam álmoból és feljöttem a víz alól. Kék szemem könnybe áradt a fejemben pedig gondolatok kavarogtak. Fürdés után besétáltam a szobámba, felvettem pizsamának egy kék rövidnadrágot és egy kék pólót.
Csend volt. Kintről zaj nem jött, teljesen leszállt az éjjel. Telefonoztam egy darabig majd elaludtam. Álmomban anyát láttam.Nagyon hiányzik..Meg kéne látogatnom. Arra ébredtem, hogy apa belép a szobámba..és lerak egy ruhát az asztalomra. Egy UA egyenruha. Rámosolyogtam és kék szemeimel ránéztem. Majd visszaaludtam..Na joo tudom rovid resz lett de ne oljetek meg legyszi! Koszonom a 9 olvasot😻 Talan meg ma hozok egy reszt ami igerem hosszabb lesz! Ha tetszett
Csillagozz és commetelj!^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MHA × OC | Egy történet hogyan váltunk a legnagyobb hősöké..|
RastgeleFőszereplőnk Todoroki Izumi, a Todoroki családba született és mindig is hős akart lenni. A UA Iskola reményt adott neki, hogy teljesítse álmát, bár még sokat kell tanulnia. Btw:Remélem tetszeni fog ^^, Dobjatok egy csillagot és egy commentet ha tets...