Okuldan eve dönüyorsun. Günün her zaman ki gibi kötü geçmiş. Okulda yine o insanlar.. seni azarlıyorlar. Eve geldin ve kıyafetlerini bile çıkarmadan kahveni alıp kitap yazmaya başlıyorsun. Zamanın hep böyle boş ve anlamsız geçiyor. Artık ölmek için bir sebebin bile yok.
Yaklaşık 4 saat sonra her tarafın her zaman ki gibi ağrıdığı için biraz ara vermek istiyorsun. Telefonda vakit geçirirken garip bir reklam görüyorsun. Bir yetenek yarışması. İlgini çekiyor ama evrendeki en beceriksiz insan olduğun için boşveriyorsun. Sonra tekrar tekrar karşına çıkınca merak edip bakıyorsun.
Basit bir yarışmaymış. Belli bir süre sınırı yok. Yani oyun bitene kadar yarışmada kalacaksınız. Kurallar şu şekilde:
-Yarışmaya katılabilmek için gereken bilgi formunu doğru bir şekilde doldurmalısınız. Eğer yarışma sırasında ve ya yarışmadan önce bir yanlışlık olduğu fark edilirse yarışmadan ayrılırsınız.
-Yarışma bitene kadar yarışma alanından ayrılamazsınız.
-Yarışmadaki herhangi bir yarışmacıyla bağ kurmanız kesinlikle yasaktır. Fark edilirse bağ kurduğunuz kişiyle birlikte yarışmadan ayrılırsınız.
-Yarışmadaki rehberin dediği her şeye, söylediği her kurala uymak zorundasınız. Uymazsanız yarışmadan ayrılırsınız.
-Yarışmada olup bitenleri yarışmadan sonra kimseye söyleyemezsiniz.
-Yarışmaya herhangi bir teknolojik alet getiremezsiniz. Getirdiğiniz fark edilirse yarışmadan ayrılırsınız.
-Yarışmaya herhangi bir yakınınızı getiremezsiniz. Getirdiğiniz fark edilirse yarışmadan ayrılırsınız.Kurallar basitti. Kendime güvendiğimden değil, sırf merakımdan kaydoldum.
Bilgi Formu
Ad: Agatha Lesly
Yaş: 18
Anne adı: Amanda Lesly
Baba adı: David Lesly
Yetenekler: Bıçak kullanabilme, sopa kullanabilme, bitkiler hakkında somut bilgiler.
Psikolojik sorunlar(varsa): Yüksek depresyon.
Fiziksel sorunlar(varsa): Yok.
Düzenli kullanılan ilaçlar(varsa): Selectra(antidepresan), uyku hapı.Formu kontrol ettikten sonra bir sıkıntı olmadığını fark ettim. Zaten büyük ihtimalle seçilmeyecektim. Kim benim gibi yetenekler kısmına 'Bıçak kullanabilme' yazan birini kabul eder ki?
Yaklaşık 2 saat telefonda vakit geçirdim. Sonra bir mesaj geldi. Yalnız biri olduğun için genelde mesaj almam. Mesajda:
TEBRİKLER! YARIŞMAYA KATILMAYA HAK KAZANDINIZ. YARIŞMA 3 GÜN SONRA, 14.00'DA AŞAĞIDA BELİRTİLEN YERDE BAŞLAYACAKTIR. BAŞARILAR!
Çok şaşırdım. Cidden beni mi seçmişlerdi?! Kafayı yemiş olmalılar. Benim gibi bir suçlunun orada ne işi olur?
Sonra biraz düşündüm. Bıçak ve sopa kontrolü olan depresif biri bile bu yarışmaya katılabildiyse bu nasıl bir yarışma olabilirdi? Son anda aydınlandım. Yarışmanın ne tür olduğu ile ilgili hiçbir bilgilendirme yapılmamıştı. İşte o zaman heyecanlanmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyun Alanı
Mystery / ThrillerHiç kimsenin görmediği bir kız olarak bir yetenek yarışmasına katıldın. Ama sanırım burası umduğun kadar güvenli değil.