Yarışma saati geldi. Belirtilen yere gittim ve daha da heyecanlandım. Biraz eski görünüyordu ama çok güzeldi. 5 katlı, büyük sayılabilecek bahçesi olan gerçekten kocaman bir ev. İçeri girmedim ve girişe biraz uzak bir yerde saatin gelmesini bekledim. Ben beklerken sadece 1 kişi geldi. Asosyal biri olduğun için onunla konuşmadım. Saf bir yüzü vardı. ama içini bilemem. İnsanları sırf dış görünüşlerine bakarak saf ve ya ciddi olarak sınıflandıramam.
Saatin geldiğini varsayarak içeri girdim. Benimle beraber 13 kişi vardı. Köşede bir yere geçtim içeriyi biraz inceledim. Basit bir mutfak, büyük bir salon ve içinde büyük koltuklar vardı. Bir de ne olduğunu anlayamadığım 2 oda vardı. Kapıları kapalıydı. Ama ikisinde de küçük ve fark edilmesi zor sıyrık izine benzer küçük izler vardı.
İçeriyi yeterince izlediğimi varsayarak içeridekileri izlemeye başladım. Neredeyse herkes birbirleriyle etkileşim halindeydi. Herkes kendini tanıtıyordu. 2 kişi dışında. Ben ve adını bilmediğim çocuk.
Bir anda herkes bize döndü. Bana ve yanımdaki çocuğa. "Bizi öldürecek gibi bakıyorsunuz, bari kendinizi tanıtın" dediler. Ona dönüp berbat denecek kadar kalın sesimle "Önce ben tanıtayım, bu gibi durumlarda ilk olmak can sıkıcıdır" dedim.
Ben Agatha. 18 yaşındayım. yeterli mi?, dedim. Yanımdaki çocuk dışında hepsi garip suratlarıyla bana baktılar. Bu ifadeye alışkın olduğum için umursamayıp yerime oturdum. Sonra yanımdaki çocuk kalkıp kendini tanıttı.
Ben Black. 18 yaşındayım. yeterli olup olmadığı umrumda değil, dedi ve yerine oturdu. Ona da aynı şekilde baktılar. Ama o da umursamadı.
Sonra kapıdan içeri biri girdi. Takım elbiseli, hafif kilolu, kısa boylu denebilecek bir adam. Bize bu yarışmanın rehberi olduğunu söyledi. Herkesin ismini tek tek saydı. William, Sasha, Ty, Ryan, Caroline, Alex, Chris, Violet, Yuki, Luka, Astrid, Agatha ve Black. Hepiniz buradasınız. Bu basit bir yarışma olmayacak ve ne kadar süreceği de size bağlı. Bu yüzden maksimum 5 tane olması şartıyla eşya talep edebilirsiniz. Ateşli silah, kesici/delici alet ve ya etrafa, yarışmacılara saldırabileceğiniz her herhangi bir alet, herhangi bir teknolojik alet talep edemezsiniz. Ayrıca tuvaletlerde hijyenik ped, diş fırçası ve macunu bulunmakta. Talep etmek zorunda değilsiniz.
Söz bile istemeden soru sordum.
Agatha- İstediğimiz eşyalat bitince yenilenecek mi?
Rehber- Evet yenilenecek.
Agatha- istediğimiz eşyaları yarışma bittikten sonra da kullanabilecek miyiz?
Rehber- Hayır.Herkes sırasıyla istediği eşyaları söyledi.
William- Yara bandı, ajanda, ağrı kesici, kalem, iç çamaşır.
Sasha- Kalpli pembe bir kupa, pembe bir ruj, far paleti, herhangi bir kitap, kelebeki sticker.
Ty- Ajanda, yedek iç çamaşır, çorap, kalem.
Ryan- Çivi, çekiç, 50'li A4 kağıdı, kalem, iç çamaşır. "Zararlı bir şekilde kullanmayacağıma söz veriyorum."
Caroline- Ağrı kesici, iç çamaşır, çorap, ajanda, kalem.
Alex- Ajanda ve kalem."Burada çok fazla kalacağımızı sanmıyorum"
Chris- Yara bandı, ağrı kesici, kalem, iç çamaşır, ajanda.
Violet- Ajanda, kalem, sarı fosforlu kalem, iç çamaşır.
Yuki- Çorap, iç çamaşır, ajanda, kalem.
Luka- Ajanda, kalem, gitar, iç çamaşır.
Astrid- Ağrı kesici, yara bandı, ajanda, iç çamaşır, kalem."İstediğiniz zaman benden yardım isteyebilirsiniz"
Agatha- 25 cm'e 30 cm'lik kareli 100 sayfalık ajanda, 100 sayfa spiralli kareli defter, uçlu kalem, silgi, 07. uç.
Black- 100 sayfa ajanda, mavi tükenmez kalem, uçlu kalem, uç, silgi.Caroline- Agatha ve Black, ikiniz neden iç çamaşır ve ya çorap almadınız? Burada ne kadar kalacağımızı bilmiyoruz.
Black'a dönüp, muhtemelen ikimiz de aynı sebepten dolayı iç çamaşır ve çorap istemedik. Ben bu insanlarla zor iletişim kurarım sen anlat.
Black- Burada ne kadar kalacağımızı rehber dahil kimse bilmiyor. Bu yüzden yüksek ihtimalle tuvaletlere hijyenik ped ve diş fırçası koydukları gibi odalara da iç çamaşır ve çorap koyarlar.
Agatha- Evet. Cidden bunu düşünemediniz mi?
Rehber- Evet odalarda tehminimce yetecek kadar iç çamaşır ve çorap var.Rehber- Son olarak hangi odada kim kalacak konusu var. İlk kat gördüğünüz üzere ortak alan. 2. katta 4 oda, 3. katta 4 oda, 4, katta 3 oda ve 5. katta 2 oda var. 4. katta küçük bir depo, 5. katta küçük bir spor salonu var.
Yuki- Hangi odada kim kalacak?
Rehber- 2. katta Caroline, Chris, Ryan ve Alex var. 3. katta Sasha, William, Ty ve Yuki var. 4. katta Violet, Luka ve Astrid var. 5. katta ise Agatha ve Black var.Rehber bizi serbest bıraktı ve en geç yarın tekrar geleceğini ve herşeyi açıklayacağını söyledi. Ben ise bazı şeyleri anlamaya başlamıştım. Rehber bile burada ne kadar kalacağımızı bilmiyorsa burası umduğum kadar güvenli sayılmazdı. Üstelik hepimiz ayni yaştaydık. Sanki bilerek seçilmişiz gibi. Daha da heyecanlandım ve odama gittim.
BU SIÇTIĞIMIN YERİNDE NEDEN ASANSÖR YOK!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyun Alanı
Mistério / SuspenseHiç kimsenin görmediği bir kız olarak bir yetenek yarışmasına katıldın. Ama sanırım burası umduğun kadar güvenli değil.