Odama gidip hızlı bir geçici plan hazırlamak istiyordum. İçten içe lanet ediyorum. ÇÜNKÜ BU LANET YERDE ASANSÖR YOK!
Odama gittim ve içeriyi incelemeye başladım. Küçük bir dolap var ama içi boş. Dolabın alt kısmında bir çekmece ve içinde tahminimce 2 hafta yetecek kadar iç çamaşır ve çorap var. Basit bir yatak var. Ama pek de tek kişilik gibi durmuyor, biraz büyük. Bir çalışma masası var. Masa gerçekten kaliteli ve yeni duruyor. 3 tane çekmecesi var. Duvarda ne olduğunu tam olarak anlayamadığım 2 tane tablo var. Kırmızı ve siyah ile garip bir çalışma yapılmış. Duvarda yeterli büyüklükte pano ve yaklaşık 25 tane toplu iğne var. Yerdeki halıda ne olduğunu anlamadığım garip desenler var. Duvarda yuvarlak bir saat var.
Odada 2 tane daha kapı var. Biri banyo. Banyoda bir duşakabin, bir küvet, bir de klozet vardı. Diğer kapıda ilk kattaki iki odadakine benzer sıyrık izleri vardı. Ama bu kapıdaki izler çok daha belirgin ve fark edilebilir. Ama bu kapı kilitliydi. Sonradan fark ettim. banyo kapısında da izler vardı ama onlar sıyrık izinden çok kesici ve ya delici bir aletle oluşturulmuşa benziyordu. O izler daha ince olduğu için fark edilmesi daha zordu.
Panoya sabitlenmiş bir kağıt vardı. Kağıtta, talep ettiğimiz eşyaların en geç 30 dakika içinde teslim edileceği yazıyordu. Bu iyi.
Oda genel olarak temizdi. Ama içeride ne olduğunu bildiğim bir koku var. Kan ile birleşmiş deterjan kokusu. Bu kokuyu çok iyi biliyorum. Deterjan kokusu belli oluyor ama kan kokusu neredeyse fark edilemeyecek kadar az var. Ben bile odaya girdikten sonraki yaklaşık 5 dakika içinde fark edemedim. Nasıl bir yer burası? Daha da heyecanlanmaya başladım. Resmen heyecandan içim devleniyordu.
Yaklaşık 20 dakika sonra talep ettiğim eşyalar geldi. Eşyaları siyah bol pantolonlu, uzun bir paltosu olan, siyah maskeli, uzun boylu, kısa kahverengi saçları olan bir kız gerirdi. Eş zamanlı olarak karşı odamdaki Black'e de eşyaları teslim edildi. Ama bir gariplik vardı. Yanlış görmediysem Black'e eşyaları teslim etmeye gelen kız ile bana gelen kız aynı kişiydi. Yan yana merdivenlerden inerlerken gördüm. Ayakları büyük ihtimalle aynı numaraydı, sesleri neredeyse aynıydı, tam göremedim ama sanırım diğer kızın göz rengi ile bana gelen kızın göz rengi aynıydı. İkisininde yeşil gözleri vardı.
Neden olduğunu bilmiyorum ama gerçekten heyecanlandım ve yüzümde ölümcül bir gülümseme belirdi. Ben heyecandan dalmış bir şekilde merdivene bakarken Black'te bana bakıyordu. Sonra gururlu bir ifade ile içeri girecekken Black'in bana bazı şeyleri anlamaya başlarmış gibi bir yüz ifadesi ile bana baktığını gördüm. Umursamayıp odama döndüm.
Yarına kadar beni idare edecek bir geçici plan hazırlamalıydım. Tam ajandamın kapağını açmıştım ki bir anda bir ses duydum. BİR RAHAT BIRAKMADINIZ AMK!
Sanırım bir anons yapılıyordu. Herkesi en fazla 5 dakika içinde bahçeye çağırıyorlardı. Ama anonsu yapan rehberdi. Neden anonsu o yapıyordu ki?
Anons bittikten hemen sonra odamdan çıktım. Kapı seslerini duyuyordum. Herkes odalarından çıkıp bahçeye doğru ilerliyorlardı. Herkesin çıkmasını bekledim. ama Black hala odasından çıkmadı. Odadan ilk çıkan olduğumdan eminim ve kimlerin çıktığını biliyorum. Sadece ben ve Black kaldık. Oflayarak odasının kapısını çaldım. Hayatımın en kötü anlarından birini oluşturmuştum.
Black saçları ıslak bir şekilde, vücudunun sadece altını kapatan bir havlu ile karşımda duruyordu. Bu tür görüntülere alışıktım ama yine de hayattan soğudum.
Özür dileyip anonsu duyup duymadığını sordum. Duyduğunu ve hızlıca hazırlanıp geleceğini söyledi. İçimden bir ses onu beklemem gerektiğini söylüyordu. İçimdeki sesi genelde dinlemem. Mantığımla hareket eden biriyim ama gerçekten tedirgin olmuştum. Neden bir anda anons yapsınlar ki? Rehber en geç yarın geleceğini söylemişti. İçimde aynı anda hem tedirginlik hem heyecan olduğu için aynı ölümcül tebessümü tekraladım. Ben yine heyecandan dalmışken Black bana bakıyordu.
Black- Neden inmedin?
Agatha- içimde aynı anda hem tedirginlik hem de heyecan hissi var. Bu yüzden seni bekledim. Olacakları merak ediyorum ve daha da heyecanlanmak için bekliyorum.
Black- İlk defa bu kadar uzun konuştuğunu duydum.
Agatha- Konuşmayı sevmem.Bahçeye indik. Herkes toplanmış. Kalabalığa olabildiğince yaklaşmamaya çalıştım.
Tahminimce 1 dakika sonra rehber geldi ve kendisini takip etmemizi söyledi. Bizi bahçenin arkasına doğru götürdü. Ortalama büyüklükte bir kapağın yanına geldik. Rehber cebinden tahminimce 15 tane anahtar olan bir anahtarlık çıkardı. Ve seçtiği bir anahtarla kapağı açtı.
Garip olan bir şey vardı. İlk geldiğinde konuşurken yüzünde hep bir tebessüm vardı. Ama bırak gülmeyi, bize kendisini takip etmemizi söylemek dışında ağzını bile açmamıştı.
Nereye sürükleniyorduk böyle?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyun Alanı
Misterio / SuspensoHiç kimsenin görmediği bir kız olarak bir yetenek yarışmasına katıldın. Ama sanırım burası umduğun kadar güvenli değil.