Maanantai, 19.12
Niin se taas tapahtuu, jo kolmannen kerran.
Oliver riisuu minut ja antaa suukkoja ympäri vartaloa. Jokaisen kohdalla hän suutelee intohimoisemmin, ja viimeisellä tekee fritsun kaulaani. Hän imee niin kovaa, että minä voihkaisen kivusta.
"Oliver, oo kiltti..." ,huohotan.
"Sun pitää haluta sitä enemmän ku haluut elää" ,mies kuiskaa korvaani ja suutelee sitäkin.
"Mä haluun. Mä haluun sua ihan vitusti."
Silloin mies ottaa kädestäni kiinni ja laittaa sen kalunsa päälle. Tunnen mustien housujen läpi, kuinka kovana mies on ja samalla tunnen kisumirrini olevan aivan valmis toimintaan. Saisin varmaan orgasmin pelkästään siitä, kun Oliver työntyy sisääni.
"Anna ku mä" ,sanon ja avaan vyön.
Vedän housut alas ja sitten vielä boxerit.Siinä se taas on, kovana kuin kivi ja näyttää aivan helvetin upealta.
"Näytä sille, kui paljo tykkäät siitä."
Otan mieheltä suihin niin pitkään ja hyvin, että meikit valuvat pitkin poskiani.
"Voi mun pientä" ,mies naurahtaa ja ottaa sohvapöydältä nenäliinan.
Pyyhin sillä meikit pois ja hymyilen ujona Oliverille.
"Olinko mä hyvä?"
Mies hymyilee viekkaasti.
"Parempi ku hyvä. Se oli taivaallista. Ja me vasta päästään vauhtiin."
Silloin mies työntää minut selälleen sohvalle ja avaa jalkani.
Miehen ei tarvitse edes kauaa leikkiä kielensä ja kisumirrini kanssa, kun saan tajunnan räjäyttävän orgasmin. Voihkaisen niin kovaa, että mies hätkähtää ja vilkaisee seinien suuntaan.
"Toi kuulu kyl naapurin mummollekki" ,Oliver nauraa.
"Vittu sun kanssa" ,nauran hänen kanssaan.Seuraava kohta on lempparini;
Oliver nappaa minua vyötäröltä ja työntää ylemmäs, levittää jalkani kunnolla sivuille ja tarttuu sitten käsistäni vetäen ne pääni yläpuolelle."Take me, daddy" ,anelen.
"Don't have to tell me twice" ,mies sanoo täydellisellä brittiaksentilla.Oliver kiusoittelee hetken, mutta työntyy sitten sisääni, ja minä huohotan ja kiedon jalkani miehen kehon ympärille tiukasti.
Olemme täydellisessä yhdynnässä, täydellisen yhtenäisinä. Miehen kulli tuntuu järisyttävän hyvältä sisälläni, varsinkin kun Oliver työntyy ihan pohjaan asti.
"Yes daddy" ,voihkin ja nauran samaan aikaan.
"Tästäkö sä tykkäsit?" ,mies kysyy, puree huultaan ja nappaa minua nyt molemmilla käsillä kaulasta.
"Y-yeah" ,saan sanotuksi.
Mies liikkuu edes takaisin kokoajan nopeutuvalla tahdilla. Jokaisella liikkeellä minä voihkin ja nautin joka sekunnista.Oliver ottaa minut lusikassa ja vetää hiuksistani.
"Ja jos nään sut vielä kerranki sen vitun idiootin kaa..-" ,Oliver kuiskaa korvaani ja työntyy pohjaan asti. "Se jätkä löytyy kuolleena jostai ojasta."
Nielaisen. Oliver pysähtyy ja odottaa vastaustani.
"Mä lupaan, Oliver mä lupaan et välttelen sitä kaikin keinoin. Mä rakastan tätä niin paljon..."
"Hyvä" ,mies sanoo ja nussii minusta ilmat pihalle.
Mies ottaa minut vielä takaapäin ja tultuaan sisääni hän toteaa:
"Nina, mä en saa susta tarpeekseni."-
20.40
Istun alasti keittiön ikkunalaudalla ja mietin elämää.
Kaikki tämä on niin ihanaa, niin täydellistä ja samaan aikaan helvetin pelottavaa. Olen aikuisen miehen asunnolla, olen kertonut tälle asioita joita en kellekään muulle, ja samaan aikaan tämä on ollut parasta aikaa elämässäni tähän mennessä.Oliver tulee vessasta ja nähdessään minut tämä istuu viereeni ja laittaa käden jalalleni.
"Kai sä tajuut et kuka vaa voi nähä sut? Pitääks mun erikseen kertoo, miks en tykkää siitä ajatuksesta?"
"Kerro pois" ,virnistän.
Oliver tuhahtaa ja pyörittää silmiään.
"Sä oot uskomaton."
"Tiiän."
Sitten Oliver nappaa minua vyötäröltä ja nostaa syliinsä, kantaen minut makuuhuoneeseen.
Hän tiputtaa minut sängylle, suutelee kolme kertaa ja tuo sitten vaatteeni olohuoneesta.
"Puehan nyt, lähetään syömään."
YOU ARE READING
Your Girl
RomanceTarina ilotytöstä, joka rakastui asiakkaaseen. Tytöllä oli myös suuri salaisuus; hän oli alaikäinen. K-16! Sisältää seksiä, väkivaltaa, ahdistavia kohtauksia sekä huumeita! Lukeminen omalla vastuulla - Nyt sua on varotettu! Have fun ;)