Ajamme vielä kauan ympäri Kuopiota, kunnes Oliver ajaa rauhalliseen paikkaan Särkiniemessä, tyhjälle rannan parkkipaikalle.
Sitten hän irrottaa turvavyönsä ja tekee saman minun puolesta.
Ennen kuin ehdin reagoida, mies tarttuu minua kasvoista ja vetää kiihkeään suudelmaan.
"Mulla oli vitun ikävä tätä."
Mumisen "Samoin" suudelmien välistä, ja Oliver alkaa riisua vaatteitani.
"Etkö sä oikeesti käytä rintsikoita?" ,tämä naurahtaa katsahtaessaan paljaisiin rintoihini.
"En, ne on epämukavia."
Mies hymyilee viekkaasti ja suutelee sitten minua taas, tällä kertaa purren alahuultani kevyesti. Se saa jonkin sisälläni heräämään, ja minä vedän miehen villapaidan pois tämän yltä.Oliver ottaa minut hiostavassa autossa niin, että me olemme molemmat seksin päättyessä yltä päältä märkiä. Kahdella tai kolmella eri tapaa. Ja se on ihanaa, jälleen kerran. En malta odottaa kolmatta kertaa, tai että missä saamme sen yhdessä kokea.
"Mä tykkään susta, Oliver" ,paljastan kun olen saanut kuivat vaatteet ylleni.
Mies pysähtyy ja katsoo minuun jotenkin... Liikuttuneena.
"Voi Nina... Mäki tykkään susta."
Me suudellaan ja suudellaan, kunnes tajutaan että sade on lakannut ja aurinko pilkottaa pilvien välistä.
"Tän täytyy olla joku merkki" ,Oliver naurahtaa.
"Niinpä."
"Ainii, tässä" ,mies muistaa ja ojentaa minulle viidensadan euron setelin.
Pitelen sitä epäuskoisena.
"Mitä jos mä kadotan tän? Tai se kastuu tai jotain!"
Oliver nauraa ja näpäyttää nenänpäätäni.
"Höpsö. Sit pyydät vaan uutta."-
"Tää on mun uus lempi kuva susta" ,Oliver nauraa, minä halaan tätä tiukasti ja suukottelen tämän poskea.
"Mennään jo, haluun nähä sun asunnon!"
"Okei okei, hätähousu...""Onks sulla lintu!?"
"Joo, se on Neitokakadu ja sen nimi on Naku. Koska se on, youknow, nakkena."
Minä nauran ja naksuttelen Nakulle, joka heiluttaa päätään ees taas iloisesti. Se on selkeästi onnellinen lintu. Eikä ihmekään, jos sillä on noin mahtava omistaja.-
19.06
Pötköttelemme Oliverin olohuoneen sohvalla ja Oliver silittelee päätäni.
"Mitä sä haluut elämältä?" ,Mies äkkiä kysyy.
Mietin hetken, sitten vastaan:
"Haluun elää hyvän ja pitkän elämän. Mieluiten tietysti jonku ihanan miehen rinnalla."
Oliver ottaa minua poskesta kiinni ja suutelee intohimoisesti.
"Mä haluun just samaa. Ja haluun myös isäks joku kaunis päivä."
"Mä en oo vielä ees miettiny sellasta."
"Niin ku oot niin pieni vielä."
Mies silittää poskeani ja minulle tulee erityisen pieni olo. Mutta tuntuu turvalliselta olla Oliverin vierellä. Ehkä koska...-
"Mun isä kuoli kun olin 9."
Oliver nostaa kulmiaan ja sanoo pehmeästi:
"Otan osaa."
Pidättelen kyyneleitä ja yritän hymyillä miehelle.
"Kiitti. Sillä oli kurkkusyöpä. Sen takia mä oon luvannu itelleni että en koskaan alota tupakanpolttoo."
"Hyvä. Asuuks sun äiti täällä?"
"Ei kun Helsingissä. Se muutti sinne vuos sitte, sen uuden miesystävän luo."
"Onkse hyvä tyyppi?"
"Joo, tai emmä tunne sitä kovin hyvin mut mun äiti on onnellinen. En kyl ikinä tuu sanoo sitä isäks tho..."
"Onks sulla vähä daddy issues?" ,Oliver kysyy ja virnistää, yrittäen selkeästi vähän piristää minua.
"Ehkä vähä. Mul on niin kova ikävä isää."
"Ei hätää, nyt sulla on ikioma daddy."Oliver siirtää kätensä kaulalleni ja puristaa kevyesti, tuoden sitten huulensa omieni ylle.
"Tykkään tosta" ,kuiskaan.
"Tiiän. Sen näkee susta jo kaukaa. Mites ois... Round 2?"
CITEȘTI
Your Girl
DragosteTarina ilotytöstä, joka rakastui asiakkaaseen. Tytöllä oli myös suuri salaisuus; hän oli alaikäinen. K-16! Sisältää seksiä, väkivaltaa, ahdistavia kohtauksia sekä huumeita! Lukeminen omalla vastuulla - Nyt sua on varotettu! Have fun ;)