Sunnuntai, 20.11
En ole saanut Oliveria mielestäni.
Perjantain treffit eivät edes tuntuneet sokeritreffeiltä, vaan ihan tavallisilta treffeiltä. Ainoa asia, mikä poikkesi siitä oli se 300 euroa, jonka Oliver sujautti laukkuuni, ennen kuin nousin taksin kyytiin.300 euroa, eikä me ees harrastettu seksiä!
En olisi halunnut ottaa vastaan sitä, mutta Oliver sanoi:
"Osta jotain kivaa. Ens kerralla tuun sun luo."
Ja viimeinen asia minkä näin miehestä, oli tämän leveä ja kaunis hymy, kun tämä heilautti kättään ja lähti kävelemään toria kohti.Ja tänään Oliver laittoi minulle viestiä, että se päivä olisi koittanut.
Minun onneksi Nonna on kavereidensa kanssa kaupungilla, joten meillä on koko asunto käytössämme.
En voi edes kuvitella, kuinka ihanaa siitä tulee. Jos pelkkä Oliverin tapaaminen ja tälle jutteleminen saa minut näin sekaisin, entäs seksi sitten?
Odotan täpinöissäni ja valitsen asua makkarin ison peilin edessä.
Lopulta päädyn tähän:
Kuvittelen jalkani Oliverin upean vartalon ympärillä ja tunnen taas ne tutut perhoset vatsassa.Silloin ovikello soi.
"No hei" ,Oliver sanoo hymyillen viekkaasti ja katsoo minua päästä varpaisiin.
Tämä lipaisee huultaan, astuu sisälle ja laittaa sitten kätensä poskelleni.
"Saanko mä..?" ,tämä kysyy ja selkeästi pidättelee itseään, kunnes vastaan:
"Kyllä kiitos."
Mies tuo kasvonsa omieni tasolle ja painaa huulensa huuliani vasten hellästi.
Ovi menee kuin itsestään kiinni Oliverin takana, ja sitten mies suutelee minua intohimoisemmin.
Hän tarttuu minua vyötäröltä ja vetää itseään vasten, ja tässä vaiheessa perhoset saavat jonkun kohtauksen sisälläni.
"Oliver..." ,kuiskaan, ja mies suutelee minua jälleen.
Miehen huulet ovat pilven pehmeät ja maistuvat makealta.
Kun Oliver lopulta lopettaa, tämä katsoo minua syvälle silmiin ja sanoo:
"Olivia, mä haluun sut. Kokonaan."
Nyökkään ja otan miestä kädestä kiinni.Alan riisuutua sängyn edessä, ottaen ensin paidan pois ja sitten matchaavat shortsit, ja Oliver katsoo touhujani sängyllä istuen.
"Um... Haluutko sä maksun nyt?"
Pudistan päätä ja peitän nännini käsillä.
"Kyllä mä luotan suhun."
Miehen kasvoille nousee hymy, ja tämä sanoo nälkäisenä:
"Älä peittele sun upeeta kroppaa."
Otan kädet pois ja seison nyt miehen edessä pelkissä mustissa pitsistringeissä ja reisisukissa. Minua ujostuttaa, mutta se helpottaa, kun Oliver alkaa itsekin riisuutua.
"Ostin muuten nää" ,sanon, kohennan stringien asentoa ja pyörähdän 360 astetta miehen edessä.
Mies puree huultaan ja miltei kuiskaa:
"Ihan vitun seksikkäät. Oot niin kuuma."Mielessäni virtaa miljoona ajatusta.
Yksi niistä on se, etten tiedä mitä teen, kun miehelle paljastuu, että olen vielä pari kuukautta alaikäinen. Enkä ole varma, missä vaiheessa tämä tunne mitä tunnen muuttuu ihastukseksi. Se ei todellakaan ole hyvä juttu. Suhteemme ei ole normaali millään tapaa, Oliver ei edes tiedä oikeaa nimeäni. Mutta samaan aikaan nautin miehen seurasta kaikin siemauksin, ja kun tämä ottaa paidan pois ja paljastaa täydelliset vatsalihaksensa, en voi muuta kun hypätä tämän syliin ja suudella häntä niin kuin en olisi koskaan suudellut."Mä haluun sua niin paljon" ,mies huohottaa suudelmien välissä.
"Samoin" ,vastaan ja siirrän miehen kädet takamukselleni.Silloin tunnen, kuinka kovana mies jo on. Tämän kulli tykyttää kisumirriäni vasten, ja sitten mies nostaa minut kuin höyhenen ja laskee sängylle selälleen.
Hän suutelee rintojani ja tekee toiseen pienen fritsun. Minä huohotan ja pyydän miestä riisumaan minut loppuun.
Oliver tekee työtä käskettyä ja ottaa samalla housunsa pois.
Tällä ei edes ollut alusvaatteita. Ei ihme että tunsin hänen miehuutensa niin selkeästi housujen läpi.
Ja voi Luoja, se on suorastaan täydellinen.
"En oo koskaan nähny noin kaunista...-"
"Vähemmän puhetta ja enemmän tekoja" ,mies keskeyttää minut, ja minä naurahdan tämän kommentille.Suutelen miestä rinnasta alaspäin aina kullin päähän asti, ja sitten teen sitä missä olen tullut ajan saatossa todella hyväksi; otan mieheltä suihin niin hyvin kuin osaan.
"Ois varmaan pitäny kysyy, mut onhan sulla e-pillerit?" ,mies kysyy huohotuksensa välissä.
Nyökkään ja pyyhin kuolaa huuliltani.
"All good. Nyt vaan nautit."
"Kuulostaa ihan vitun... Hyvälle."
Viimeisen sanan kohdalla deepthroattaan Oliveria ja mies nostaa kasvonsa kohti kattoa.
"Miten oot noin hyvä tossa? Tai piru, älä vastaa, tai tuun mustasukkaseks..."
Nauran ja jatkan, niin kauan kunnes miehen huohotus alkaa tuntua luissa ja ytimissä asti, jolloin hidastan ja suutelen tämän miehuutta joka puolelta.Oliver nappaa minut syliinsä (jälleen kuin höyhenen) ja katseemme lukkiutuu. Mies pitää käsiään pepullani ja sitten tekee jotain mitä en olisi odottanut koskaan tapahtuvan:
Hän irrottaa toisen käden ja asettaa miehuutensa kisumirriäni vasten. Pidätän hengitystä, kun Oliver kysyy matalalla äänellä:
"Ootko valmis?"
"Oon odottanu tätä niin kau-"
Ja silloin mies työntää miehuutensa sisälleni niin kuin se kuuluisi sinne. Voihkaisen kovaan ääneen, ja miehen kulli tykyttää sisälläni hetken paikoillaan, sitten tämä laittaa kätensä takaisin takamukselleni ja painaa minut pohjaan asti.Oon. Taivaassa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Your Girl
RomantizmTarina ilotytöstä, joka rakastui asiakkaaseen. Tytöllä oli myös suuri salaisuus; hän oli alaikäinen. K-16! Sisältää seksiä, väkivaltaa, ahdistavia kohtauksia sekä huumeita! Lukeminen omalla vastuulla - Nyt sua on varotettu! Have fun ;)