Danny'nin Newt ile olan geçmişi...
***
Sabah saatlerinde kız gözlerini camdan vuran güneşle açtı.Yavaşça doğruluktan sonra karşısındaki duvarla bakışmaya başladı.Rüyanın-anının- etkisinden çıkamamıştı.Anlaşılan Newt ile güzel bir geçmişi vardı.-Newt testlere tabi tutulmadan önce.-Bir yandan bunları arkadaşına anlatmak istiyordu ama içi adeta anlatma diye bağırıyordu, nedenini bilmiyordu.Anlatmamaya karar verdi.
Gözlerini duvardan çektikten sonra etrafına bakındı; diğer insanlar yoktu.Nereye kaybolmuşlardı?Sadece Kayranlılar vardı.
Danny hemen arkadaşlarını uyandırdı.Olan biteni onlarla da paylaşması gerekiyordu.
"Neler oluyor neden bağırıyorsun?Tam da en güzel yerinde uyandırdın."dedi Minho bu durumdan memnun olmamışçasına.
"Danny ne oldu?"dedi Thomas uykulu sesiyle.
Newt ise hemen yataktan fırlayarak"Dan birşey mi oldu iyi misin?"dedi endişeyle.
Kız boş yatakları göstererek"Herkes gitmiş!Sadece biz varız.Nereye gitmiş olabilirler neler oluyor? dedi endişeyle."Nereye gittiler?"
"Aris gibi ortadan kaybolmuşlar anlaşılan."dedi Alby ortaya atılarak.
"Aris de geldiğimiz günden beri ortalarda yok."dedi Newt.
"Nereye giderlerse gitsinler umurumda değiller zaten çok sıkıcıydılar."dedi Minho geveleyerek.
"Artık burada birşeyler döndüğünü düşünebilir miyim?Bizi almadan nereye gitmiş olabilirler?Biz niye buradayız?"dedi Danny.
"İsyan kaçırmış olabilir mi?"dedi Alby."Onlardan herşeyi beklerim."
"Alby bu imkansız.İsyan buraya nasıl gelebilir?"dedi Newt.
"Haklı, Jansonlar İsyanla çalışmıyor.Bizi nereden bulacaklar?Hadi belki hala kayranda olsaydık bu olabilirdi."dedi Thomas.
"Belki de Jansonlar sandığımız kadar iyi insanlar değillerdir? Bizi buraya yerleştirdiler diye hemen onlara güvendik.Belki de ben yanılıyorum iyi insan da olabilirler ah neden bunları yaşıyoruz ki?"dedi Danny elini yüzüne götürerek
"Bence yanılmıyorsun,böyle konuşunca çok mantıklı geldi.Bunlar İsyanla işbirliği yapıp insanları tek tek kaçırıyorlardır."dedi Alby.
"Arkadaşlar hemen çıkarım yapmayalım bence.İsyanı daha görmedik,Jansonlar hakkında da pek bir bilgimiz yok tek bildiğimiz şey İsyanla çalışmadıkları."
"Thomas o zaman diğer insanlara ne oldu?İsyan kaçırmadıysa kim kaçıracak?"dedi Alby.
"İnsanlara ne olduğunu bilmiyoruz evet ama hemen İsyan kaçırdı diyemeyiz."
"Belki de deliler onları kaçırıp yemiştir."dedi Minho.
"Ah saçmalama hiç esprinin şakası değil."dedi Newt.
"Burada zaman kaybediyoruz,kapıyı kırıp dışarı çıkalım neler olduğunu öğrenebiliriz belki."dedi Danny kapıyı göstererek.
"Bence de,burada konuşup zaman kaybedeceğimize şu odadan çıkıp etrafa bakalım."dedi Thomas.Herkes Thoması onaylayınca kapıyı kırmak için kapıya yöneldiler.Danny onların önüne geçip kapıya tam tekme atacakken kapı güç gerektirmeden açıldı ve kız yüzüstü yere düştü. Arkadaşlarının uzattığı elleri görmezden gelerek kendisi ayağa kalktı.
"İyiyim iyiyim sorun yok,ama kapının kilitli olması gerekmiyor muydu?"
"Kilidi kırmış olmalılar kesin birşeyler oluyor ben demiştim size."dedi Alby.
"Neler oluyor burada? Neler kaçırıyoruz?Neyin içindeyiz?"dedi Newt.
"Belki de kilit bozuktur Danny de hemen tekme atınca kırılmıştır."dedi Minho.
"Öyle birşey olamaz,kapı çok sağlam.Tek bir tekmeyle açılabilecek kapı değil.Kesinlikle kilidi kırılmış."dedi Danny.Alby ile Thomas kapının kilidini incelemeye başladılar.Dannynin de dediği gibi kilit kırılmıştı.
"Benim tekmem ile kırılacak bir kapı değil bu.Önceden kırmışlar."
"Tamam kilidi kırmışlar,içeri girip biz hiçbir şey duymadan insanları alıp götürmüşler ama neden?"dedi Thomas.
"Jansonu bulmalıyız.O bize yardım edebilir belki,zorunda."
"Dan'e katılıyorum.Eğer onu da kaçırmadıysalar.."dedi Newt.
"Bu boktan durumun içinden çıkmak istiyorum hem de hemen."dedi Minho sıkıldığını belli ederek."Siz kendinizi iyice filmlerde gibi hissettiniz.Hiçbirimiz başrol ya da oyuncu değiliz.Adam akıllı şu işi çözelim!Çok boş konuşuyorsunuz konuşana dek şimdiye kadar çözüm bulmuştuk bile."
"Minho öncelikle ses tonunu yükseltme,hiçbirimiz kendimizi filmde bir başrol gibi hissetmiyoruz.Hepimiz neler olduğunu öğrenmek istiyoruz.Bunun için de fikir alışverişi yapıyoruz.Öncelikle Jansonu bulmalıyız sonra ne yapacağımıza bakarız."dedi Danny kollarını birbirine bağlayarak.
"Sonra ne yapacağımıza bakarız da ne demek oluyor?Bilmiyor musun?Seni dinledik buralara kadar geldik.Şimdi de bilmiyorum mu diyorsun?Bunları yaşayacağımı bilseydim aptal Thomas ile seni asla dinlemeyip Kayranda kalırdım."dedi Minho öfke patlaması yaşayarak.
"Kesin şunu ne yapıyorsunuz siz!"dedi Alby.
"Minho artık kes sesini!Neler olduğunu anlamaya çalışıyoruz ama sen bebek gibi sürekli mızmızlanıyorsun.Madem Kayranda kalmak istiyordun kalsaydın o zaman!Kimse seni zorla getirmedi buraya,anladın mı? Orada kalsaydın şuan Izdırap Verenlere çoktan yem olmuştun."dedi Thomas sinirlenerek."Burada beraber birşeyleri çözmeye çalışıyoruz ama sen sürekli herşeyden şikayet ediyorsun.Kimseye bu kadar yüklenemezsin,şimdi ya bizimle beraber ol ya da git."dedi cümlelerini toparlayarak.
"Yeter artık! Neden sürekli bir tartışma içerisindeyiz?Neden sakince birşeyler yapamıyoruz?Minho senin Danny'den alıp veremediğin ne? Neden sürekli kızla uğraşıyorsun? Anlamıyorum neden böyle davranıyorsun?Minho çok hızlı değişiyorsun dostum,seni anlayamıyorum.."dedi Newt.
"Hepiniz neden sürekli Danny'i savunma eylemindesiniz? Hepiniz birlikte ondan mı hoşlanıyorsunuz? Burası aşk yuvası değil.Herşey onun yüzünden başımıza geliyor zaten.O olmasaydı belki ben bağışık olurdum.Herşey onun yüzünden aptal aptal onu savunmayı kesin!" dedi Minho arkadaşlarının gözlerinin içine bakarak.
"Kimse benden hoşlanmıyor! Kendin de diyorsun burası aşk yuvası değil.Ben sana ne yaptım? Senin bağışık olup olmaman bana bağlı değil tamam mı?" derken kızın sinirden damarları belirginleşmişti."Bana bu kadar yüklenmeyi kes artık gerçekten bıktım!"dedikten sonra Danny öfkeyle kapıya yumruk atıp orayı terk etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
infinite trials[𝚃𝚑𝚎 𝙼𝚊𝚣𝚎 𝚁𝚞𝚗𝚗𝚎𝚛]
Science FictionDanny ile arkadaşları yeni hayatlarına tam kavuştuklarını sanarlar iken başlarına gelecek olaylardan bir habersizlerdir.Janson ve ekibi onların sandığı gibi iyi bir insan değillerdir. Yıkık dökük şehirde hayatta kalma mücadelesi,acı kayıplar,arkadaş...