6

23 0 0
                                    

Saatlerce durmaksızın bomboş çölden ibaret arazide koşuyorlardı.Hava kararmak üzereydi.Yaklaşık yarım saat kadar daha koştuklarında yıkık dökük gökdelenlerle karşılaşmışlardı.Soluklanmak için rastgele bir gökdelenin içine girmeye karar verdiler.

Camlar parçalanmış etrafa savrulmuştu.Etraf cam kırıkları ile molozlardan ibaretti.

"Kurt gibi açım yemek falan yok mu?"

"Minho dışarıda bir restaurant varmış gel bir bakalım..Dostum ciddi olamazsın şuan bunu düşünmenin sırası değil."dedi Thomas.

Minho sadece gözlerini devirdi.

"Minho seni oraya kim getirdi? sana ne yaptılar hemen anlatmanı istiyorum."dedi Danny.

Minho iç çekerek"Odadan çıktıktan sonra bir el beni kavradı,gözlerimi bağlayarak beni sürükledi.Sonra bir baktım sedyedeyim ve karşımda Janson ne sürpriz ama! Üstelik isyanla çalıştığını söylüyor."

"Ama nasıl isyanla çalışabilirler? biz onlara güvenmiştik..Bize yemek verdiler yatak verdiler.İnanmak istemiyorum kimseye güvenemeyecek miyiz biz?"dedi Newt.

"Ne yazık ki öyle.Diğer insanlar nasıl kurtuldu?Aris nerede?Neden sadece binada biz vardık?"dedi Alby.

"Anlasanıza isyan onları kaçırdı.Önce testleri onların üzerinde uygulayacaklar,tabii ki dayanamayıp ölecekler sonra bizi devreye sokacaklar."dedi Danny.

"Öleceklerini nereden biliyorsun ya ölmezlerse?"

"Alby kimse o testlere dayanamaz.Tabii bağışıklarsa işler değişir tabii.Dünyadaki herkesi testlere sokacaklar güya tedavi bulunana kadar.Çok kişi ölecek..."

"Ya da bizi burada bırakıp kendileri kaçtılar."dedi Newt.

"Sanmıyorum,hepsi birlikte kaçamazlar.İsyan kaçırmış olmalı buna eminim siz de öylesinizdir."dedi Thomas.

"O zaman neden kaçıyoruz? soksunlar testlere ölüp gidelim ne uğraşıyoruz ki? Zaten böyle bir dünyada yaşamayız şuranın haline baksanıza!"dedi Minho.

"Minho o zaman mücadele etmeyip pes edelim sözde tedavi uğruna o kadar masum insan ölsün dünya yok olsun bunu mu istiyorsun?"dedi Newt.

"Tamam bu konuları sonra konuşalım.Şimdi ne yapacağız nerede uyuyacağız?Üstelik yemeğimiz bile yok."dedi Danny.

"Burada kalalım.Yemek işini de napacağız bilmiyorum."dedi Thomas.


Hava tamamen kararmıştı.Kayranlılar bir köşede beraber oturuyorlardı.Hiçbir ümitleri kalmamıştı.İsyanın elinden kurtulmuş olsalar da ya açlıktan ölecekler,ya da isyan onları bulacaktı.Pes ederlerse de onca emekleri boşa gitmiş olacaktı.

Danny duvarın dibindeki molozları temizleyerek kendine uyumak için alan oluşturdu.Hırkasını çıkartıp üzerini örttü,kolunu da başının altına koyarak uzandı.Soğuk betonun üzerinde uyumaya çalıştı.Arkadaşları da uyuma moduna geçmişlerdi.

infinite trials[𝚃𝚑𝚎 𝙼𝚊𝚣𝚎 𝚁𝚞𝚗𝚗𝚎𝚛]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin