Danas nisam imao hrabrosti da je vidim. Ta malena je stvarno zgodna i sexy, neću se moći kontrolirati i poljubiću je.
Ići ću sam! Briga me za Miu, neka misli šta hoće. 100% neće ni doći, vidio sam na internetu da je na plaži sa svojim dragim.Danas sam odlučio vježbati ruke.
Krenuo sam prvo malo sa sklekovima pa onda nastavio sa spravama.
(....)
Krenuo sam do vreće za box i ugledao osobu od koje mi srce zatitra.
To je bila Aria sa svojim drugaricama. Bila je obučena tako sexy. Da li mi to namjerno radi.
Pokušao sam da ne gledam ,ali sam buljio kao da nikad nisam vidio djevojku.
Bila je tako slatka, a u isto vrijeme hot.
Ne sviđa mi se da je drugi muškarci tako gledaju. Šta se dešava samnom. Nikad ni na jednu nisam bio ljubomoran, nisam znao šta to znači, ali ona me je izluđivala. Nisam je poznavao ni 7 dana a ostavlja takav dojam na mene. Udarao sam u vreću da izbacim taj bijes iz sebe.
(...)
Sjeo sam da malo odmorim, skinuo majicu jer mi je bilo jako vruće, a tek onda su djevojke zalijepila svoje poglede na mene.
To me nije zanimalo. Mario sam samo za jedan pogled, a to je bio njen.
Nije prošlo malo, a onda sam vidio prizor od kojeg mi je došlo crno pred očima.
Prišao joj je neki lik i propitkivao je. Ona mu je dala neki papirić i tek onda sam pukao. A cijelo vrijeme je skretala pogled ka meni.Nisam mogao to da izdržim. Ustao sam, uzeo svoje stvari i otišao u svlačionicu. Udario sam rukom o vrata ormarića, bacio stvari i sjeo na klupu [ili šta je već ono].
Stavio laktove na koljena i razmišljao.
Ovo ne može da mi se dešava bez razloga, ja sam se zaljubio u ovu djevojku. Na prvi pogled!
Želim je samo za sebe, ali stalno mi luta misao da ću je povrijediti.
Ali shvatio sam da ne mogu da gledam samo na to, poludiću. Dosta je!
"Ta djevojka pripada meni." rekao sam sam sebi
Spakovao sam stvari u torbu i izašao iz svlačionice. Prišao joj dok ne razgovarala sa drugaricama, zgrabio je za ruku i vukao sa sobom.
Ušli smo u wc. Povukao sam je tako da proleti pored i strane ispred mene.-"Šta to radiš? Jesi li ti poludio?!!" povikala je
-"POLUDIO SAM!!" sveg glasa sam viknuo
Zašutila je i uplašeno me gledala.
-"Nemoj to da radiš!!"
-"Šta da ne radim?!!"rekla je
-"Nemoj to da mi radiš.." tiho sam joj rekao sa slomljenim glasom tako da shvati o čemu govorim
-"Alaz, ja tebi ništa ne radim."
Lagano sam nakrivio glavu i napravio izraz lica kao da joj ne vjerujem.
-"Da te podsjetim! Ti si meni rekao da ti se ne približavam, i da nećeš ništa samnom!! Jel tako bilo!!!!!"Sad sam ja zašutio, ovo me je probolo kroz srce.
Uhvatio sam ne za nadlakticu i stisnuo.-"Možda sam ja to rekao, ali bar nisam bio ni sa jednom drugom od tada! Nisam nastavio dalje! Nisam prestao razmišljati!! Dok si ti samo praviš da se nije ništa dogodilo!"
-"Nisam htio da dođeš jer te nisam mogao pogledati u lice zato što sam ti svašta rekao." ok ovo nisam namjeravao reći.-"Alaz pusti boli me ruka." blago mi je rekla sa suznim očima
Ne! Uradio sam ono čega sam se najviše bojao. Brzo sam joj pustio ruku.
Skupio sam ruku u šaku.-"Izvini molim te,nisam htio."
-"Nema veze." rekla je kroz uzdah
-"Alaz, možeš li molim te da mi kažeš šta hoćeš od mene?" rekla mi je
-"Tebe!" viknuo sam
Pogledala me je raširenih očiju. Iznenađenim pogledom.
-"Da ,dobro si čula! Volim te!!" uh laknulo mi je
Prišla mi je i poljubila me.(...)
YOU ARE READING
Šampion moga srca [A.K] (Završena❤️)
Storie d'amorePriča o dečku koji je šampion u box-u i djevojci koja odluči da zavede da bi zaboravila svog bivšeg zbog kojeg pati. Da li će se zaljubiti i imati sretan kraj? Pročitaj i saznaj.❤️🔥