20. Alaz Boold

28 1 0
                                    

Nisam nikad mogao zamisliti da ovo toliko boli.
Osjećam toliki bijes i žalost u isto vrijeme. Znao sam da se nikad nisam trebao vezati ni za koga.
Kada već jesam ,neka sad ispaštam.
U vezi nje više me ništa ne interesuje. Za mene više ne postoji.
Izašla je iz kuće i mimoišla se sa mojim bratom koji je ulazio. Ja sam ponovo sjeo na pod.

-"Alaz? Šta se dogodilo?" upitao me je zabrinuto
Samo sam ga pogledao uplakanim pogledom i zagrlio. Plakao sam zbog djevojke, neka sam, znajte da više nikad neću.
-"Gotovo je..."
-"Zar si je toliko zavolio braco?" smirivao me njegov bratski zagrljaj
-"Jesam, ali neću više nikada nikog. Neću to dozvoliti, cure su samo za krevet dobre. SVE!!"
-"Alaz govoriš to iz ljutnje, nemoj zažalićeš poslje."
Pustio sam se naglo iz njegovog zagrljaja.
-"Kanat, ne znaš šta se desilo!"
-"Onda mi objasni."
-"Desilo se to da me uopšte nije voljela!! Nije me voljela u p***u materinu!!"
Izgovorio sam to razbijajući neku vazu o zid.

-"Brate duša me boli. Ne mogu se pomiriti s tim da je takva."
-"Kada se smiriš bolje ćeš razmišljati. Hajde pa nije jedina na svijetu!"
Samo sam šutio i gledao u prazno. Nakon nekoliko trenutaka, ustao sam i otišao u teretanu.
(...)
Ta osoba više nije vrijedna mog vremena. Gotovo je, vraćam se na staro.
Uzeo sam svoje rukavice i sav svoj bijes istresao udarajući vreću.
"Zaboravićeš je!" sam sebi sam govorio

(....)

Šampion moga srca [A.K] (Završena❤️)Where stories live. Discover now