5. Aria Slade

38 2 0
                                    

Jutros nisam imala razloga da ustanem rano pa sam ostala spavati.
Bilo je 11:00
Čula sam žurne korake koji se kreću prema mom krevetu.
Nina je skočila na mene i krenula da me trese da ustanem.
-"Ustaniii! Tko je sad spavalica?¿" veselo mi je govorila
-"Jooj evo idem! Gdje ćemo za danas se nismo ništa dogovorile?" rekla sam joj
-"Ee pa nismo jer sam ja to dogovorila prije sat!"
-"Ne čudi me. Šta si dogovorila?" upitala sam ne tako zainteresovano
-"Idemo večeras u teretanu sa Tarom,Majom,
Kiom i Andreom!"
-"Večeras?¿" pogledala sam je začuđeno
-"Da večeras! To shvati kao izlazak! Zato sada idemo sebi kupiti nešto novo od garderobe za teretanu." veselo mi nabroja
-"Dobro evo ustajem!"

Nina p.o.v
~
Sve sam dogovorila sa drugaricom o kojoj sam vam spominjala.
Rekla mi ne da će Alaz da bude tamo večeras i zato idemo predveče. Moram se potruditi da se sretnu a da to izgleda kao slučajnost.
Praviću se da nemam pojma ni gdje je ta teretana rećiću da je Maja predložila da idemo u njenu teretanu.

Ovo mora dobro ispasti. Znam da joj se sviđa i da joj neće biti mrsko sa njim razgovarati i upoznati se.

Aria p.o.v
~
Ne razumijem zašto idemo predveče u teretanu ali dobro. Nije problem, ja volim ići u teretanu, ali imam neki čudan osjećaj da Nina nešto smjera.
(....)
Ušle smo u neku sportsku trgovinu.
Ja sam kupila patike,komplet i torbu za stvari.
Sve je super izgledalo iako sam ja htjela nešto normalnije,morala sam uzeti zbog Nine.
(.....)
Dugo smo bile u gradu. Baš smo se nahodale.
Otišle smo u 12:30 a sad je već 15:30.
Već se trebamo spremati. Dogovorile smo sa sa njima u 16:30. Tako da smo krenule sa spremanjem.
Sat prije zato što Nina ne umije nego dugo da se licka i sređuje.
16:15
-"Nina hajde ako si već rekla,da ne kasnimo!"
-"Idem ,evo me!"
Bila je jako slatka u pink kompletu. Kupila je isti kao i ja samo što je moj crn.
(....)
Krenule smo.
-"Gdje je ta teretana?"
-"Ne znam,nisam nikad bila,ja pratim na telefonu, poslala mi je Maja lokaciju."
-"Ok!"
(....)
Konačno smo stigle!
Njih 4 su nas čekale ispred.
-"Jel kasnimo puno?"
-"Ma kakvi i mi smo sad došle!" rekla je Tara
(..)
Ušle smo. Bilo je baš prelijepo i prostrano!
Ovo je jedna od najpopularnijih teretana u Barceloni.
(..)
Kad sam se spremila krenula sam prvo malo da se zagrijem pa onda na sve ostalo.
(...)
Taman kad sam završila sa trakom okrenula sam se i krenula da pomognem Nini oko sprave i ugledala osobu za koju se nisam nadala da ću ikad vidjeti.

Šampion moga srca [A.K] (Završena❤️)Where stories live. Discover now