2.Alaz Boold

50 2 0
                                    

Danas mi dan i nije bio nešto specijalan.
Ustao sam od prilike u 08:00 i otišao na trening, a zatim poslije treninga dogovorio sam se sa bratom da idemo negdje nešto pojesti.
(....)
Kada smo jeli krenuli smo kući, izašli smo napolje i čekali da dovezu auto mog brata.
Konačno je stiglo, sjeli smo i krenuli kući.
(...)
Stigli smo. Ušao sam u svoju sobu i spremio se za bazen.
Izašao sam u dvorište i uskočio u bazen.
Ništa ljepše nego kada imaš svoju privatnost i kada je kuća malo udaljenija od grada.
Ja volim da imam svoju slobodu i da me niko ne uznemirava.
Djevojku nemam zato što mislim da je to gubljenje vremena. Ja preferiram sex za jednu noć.
(...)
Nekoliko trenutaka kasnije pridružio mi se i moj brat Kanat.
On je isto tako slobodan tip,ali se bavi poslom i firmom našeg oca,dok mene to ne interesuje.
Ide u teretanu i dobro izgleda ali nije baš tako redovan,dok ja živim za sport,šampion sam u box-u i jednostavno volim da dobro izgledam.Sviđa mi se kada cure gledaju. On ima djevojku ali to po meni neće još dugo trajati.
Braća smo ali nismo toliko slični po ponašanju kao po izgledu.

Uživali smo u našem slobodnom vremenu. Meni to prija. U zadnje vrijeme nisam ni imao vremena da se pošteno odmorim i opustim.
Spremam se za šampionat. Godinama sam šampion i ne namjeravam izgubiti titulu ni ove godine.

Šampion moga srca [A.K] (Završena❤️)Where stories live. Discover now