'5'

167 5 4
                                    

Od tamtego dnia minęło kilka miesięcy. Prawie codziennie widywałam się z genziakamo a czasami nawet występowałam na odcinkach u genzie albo ekipy. Było to dość ciekawe doświadczenie i z tego co widziałam to widzowie mnie polubili.

Wracając do teraźniejszości.

_____

Obudziłam się rano jak poczułam na twarzy ciepłe promienie słońca.

Podniosłam się z łóżka i zobaczyłam że Oliwiera nie ma obok mnie. Pewnie poszedł do siebie bo musieli nagrać jakiś odcinek albo coś. Przynajmniej taką mam nadzieję.

Poszłam do łazienki ogarnąć się i ubrać.

Założyłam:

Uczesałam włosy w luźnego kucyka i wyszłam z pokoju do kuchni.

Zrobiłam sobie śniadanie (gofry z owocami i herbatę gruszkową) i usiadłam przy stoliku włączając YouTube na telewizorze.

Weszłam w stary odcinek Friza o nazwie Mafia IRL. W sumie fajnie byłoby wystąpić w czymś takim.

Lubię takie zagadki i myślę że odnalazłabym się tam.

Dobra wracając.

Skończyłam jeść śniadanie i wyszłam na dwór żeby pobiegać.

Założyłam słuchawki na uszy i zaczęłam biec w nieznaną mi stronę.

Biegałam tak już jakiś czas i stwierdziłam że już mi się nie chce.

Wróciłam do domu i wpadłam do pokoju Cartera w którym jak się okazało siedział Bartek. Rzuciłam się na łóżko brata i usiadłam obok kuzyna.

- O czym plotkujecie?- zapytałam chłopaków.

- Obgadujemy cię- odpowiedział mi brat a ja dałam mu kuksańca w bok.

Nie robiłam dzisiaj nic ciekawego. Spędziłam miły dzień z Bartkiem i Carterem więc rodzinnie.

Wieczorem zrobiliśmy sobie kino w domu i oglądaliśmy bajki. Oczywiście ja ich zmusiłam żeby obejrzeli ze mną Viane bo sami by tego nie włączyli.

Przy piosenkach głośno darliśmy się i miałam wrażenie że następnego dnia będę miała zdarte gardło.

Pod koniec dnia wstawiłam posta ma instagrama z Bartkiem.
____

viv__moore

polubione przez bartekkubicki, frizoluszek, kartonii i 137 tys innych użytkowników

viv__moore: @baretkkubicki psiapsio kuzyn🐧

komentarze:

bartekkubicki- psiapsiii💅🏻

---> viv__moore- slaaay💅🏻

mortalcioyt- a ze mną nie chciałaś robić zdjęcia 😔😔

---> viv__moore- przepraszam mortlacio😔😔 wpadnę jutro xx

genzie__fan- czemu genzie pisze jej komentarze??

---> viv__moore- tak jakoś wyszło

---> love._g3nzie- bo to jest kuzynka Kubickiego to normalne że się znają

---> g33nzie_.- pewnie jest z którymś z nich

_____

Bartek wyszedł z domu i pojechał do siebie spać.

LET ME BE | kostekOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz