*Din perspectiva lui Riiad*
''A progresat...și învață destul de repede...Poate că m-am înșelat în privința lui...Va fi un soldat al rezistenței de nădejde.Dar nu îi voi arăta asta...ca să nu i se urce la cap''
-Hmm...să zicem că ai progresat...
-Să înțeleg că nu ai nimic împotriva unei curse?
-Oh...să-i dăm drumul!*Seara,ora 9:00 p.m*
*Din perspectiva lui Zoey*Mă plimb pe holurile turnului,când deodată aud vocea lui Riiad venind dinspre ușa de la capătul holului...Pe măsură ce mă apropiam de ușă,vocea iritată al lui Riiad se auzea din ce în ce mai tare și clar...Am decis să nu intru,ci să trag cu urechea...
-Dar domnule...e un soldat de elită,are un potențial aparte și mai presus de toate...e fratele meu...nu aș vrea să pățească ceva...Of...Da domnule!Mâine pleacă la drum...
Apoi au urmat câteva secunde de liniște profundă...Apoi,ușa se deschise...
-Zoey?!
Speriată,am luat-o la fugă...
-Stai Zoey,nu fugi!
În câteva secunde,Riiad mă prinse de braț...
-Riiad,eu...dece nu mi-ai zis mai devreme?
-Zoey,ascultă...Chris nu trebuie să știe că eu sunt fratele lui...înțelegi?
-...Ok,îți promit...
*Din perspectiva lui Chris*Stau și mă uit la lună,gândindu-mă dacă oare chiar merit să fac parte din această rezistență...Când deodată Zoey intră pe ușă posomorâtă...
-Hey!...Ce s-a întâmplat?
-Riiad m-a trimis să te anunț că mâine vei pleca în Rezistența 1...
-Cum adică?
-Vezi tu...fiecare rezistență este împărțită după clasamente.Rezistența 1 este o bază militară foarte complexă ce coordonează celelalte rezistențe.Liderul rezistenței a auzit de tine și vrea cu orice preț să te înroleze în F.S.A.Z...
-???
-Forțele Speciale împotriva Apocalipsei Zombi...
-Aha...Riiad a spus asta?
-Da...mâine va veni un elicopter din Iugoslavia,unde se află baza militară...Chris?
-Da?
-Vreau să vin cu tine...
Deodată...Riiad intră pe ușă...
-Zoey?Sper că nu...
-Nu...
-Stați...despre ce e vorba?întreb eu...
-A...de faptul că vei pleca...
-Am auzit...
-Dis de dimineață,la ora 6:00 a.m să fi gata...
-Riiad...Vreau să merg și eu cu Chris...
-Scuze Zoey,nu se poate...
-Dar...
-Zoey,am spus nu!
-Of...spuse Zoey după care plecă...
Riiad îmi mai aruncă o privire după care plecă și el...
În acea noapte nu am putut dormi de loc,gândindu-mă la plecarea mea și mai ales...la Zoey...mi-aș dori să poată veni și ea...
Va urma...