1. Bölüm

9 6 3
                                    

Aha başlıyorum arkadaşlar. Umarım beğenirsiniz. Her türlü yoruma açığım. Chat özgürsünüz.

Sabah uyandığımda saat epey erkendi. Dersin başlamasına 4 saat kadar vardı.

Yataktan kalkıp banyoya girdim. Kısa bir duş alıp çıktım. Evde tek kalıyordum. Bir ev arkadaşı istememiştim. Bu yüzden evde rahatça bornozumla gezinmeye başladım.

Evde rahat rahat gezinirken birden zehirli bir ok düşüncelerime isabet etti. Ben böyle dolaşırken hırsızın biri eve girse işim biterdi.

Hızla odama girdim, üstümü değiştirip tekrar çıktım. Acıkmıştım. Kendime kısa sürede enfes bir kahvaltı hazırladım.

Makarna.

Makarnamı yerken birden telefonuma bir bildirim düştü. Heyecanla telefonu elime almışken bu seferde benim yüzüm düşmüştü.

Trendyol.

Homurdanarak telefonu masanın üstüne geri bıraktım. Zaten kim arayıp sorsun ki beni?

Ailem ben 19 yaşımdayken trafik kazasında vefat etmişti. Şimdi ise 21 yaşında savcılık okuyan bir kızdım.

2 senedir kimse arayıp sormamıştı beni. Bundan sonrada sormalarını beklemezdim.

Makarnamı bitirip bulaşıkları yıkadım. Üstüme şöyle bir göz attım. Dışarıya bunlarla çıkılırdı.

Fıstık yeşili crop ve bej rengi paraşüt pantolon. Güzeldi bence.

Kulak üstü kulaklığımı kulağıma taktım ve telefona bağladım. Dışarıya çıkıp biraz hava almak istiyordum.

Evin anahtarını alıp kapıyı arkamdan kilitledim. Şimdi ne olur ne olmaz.

Apartmandan çıkarken birden Makbule teyzeye rastladım.

Laf edecek.

"Üstündekiler fazla olmuş sanki Gece." Saygısız bir insan değildim ama bu kadınla konuşurken saygı falan kalmıyordu.

"En azından senin kızın gibi zengin erkeklerin kucağına hoplamıyorum." Tam ağzını açmıştı ki cümlemi devam ettirdim. "Ve giydiklerime bir daha laf edersen o çok sevdiğin kızını ifşa ederim. Beni düzelteceğine kızını düzelt. Hem bir saniye, eğitimi ebeveyinler veriyordu çocuklarına değil mi?" 32 diş sırıtıp yanından geçip gittim.

İçimdekileri bu kadına karşı hiç saklayamıyordum. Ama saklamakta istemiyordum açıkçası.

Kampüse yakın bir park vardı, oraya doğru yürümeye başladım. Yürürken takip edildiğimi farkettim. Dükkanların camlarından birinin peşimde olduğunu görebiliyordum.

Dudaklarımı yaladım ve kulaklığı bozulmuş gibi çıkardım. "Ya noldu şimdi buna?" Yalandan homurdanıyordum. Hızımı yavaşlatmıştım. Arkamdaki adam bana iyice yaklaşmıştı. İleride tenha bir sokağa girdim. Duvarın arkasına geçip kulaklığımı ve telefonumu bir kenara bıraktım.

Adam tam sokağa girdiğinde yakalarından tutup duvara yasladım. "Hayırdır? Neden beni takip ediyorsun?" Adam korkmuş gibiydi.

Cevap verse birde.

"Ee cevap?" Susmaya devam etti.

"Ulan cevap versene!" Hâlâ mal mal yüzüme bakıyordu. Birden şapkasındaki  metalden arkamda birinin olduğunu gördüm, bana doğru yaklaşıyordu.

Birden kollarımdan güç alarak arkaya tekme attım. Yakalarından tuttuğum adamı tekme attığım adamın üstüne fırlatıp onlara baktım.

Bir süre öyle kalırlardı.

MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin