Yazarın anlatımıyla'Herkes koltukta uyuyan daha doğrusu bayılan kıza bakıyordu. Herkesin kafasında tek bir soru vardı neden bayılmıştı?
Ateş dayanamadı ve en sonda herkesin merak ettiği soruyu sordu.
"Bu kız niye bayıldı?" bunun üzerine Kübra hanım ve Buğra güldüler. Belinay üçüz olduklarını öğrenince bayılmıştı.
"Üçüz olduğumuzu öğrenince bayıldı." dedi Buğra.
"Ne!" dedi ateş kahkahasına engel olamadı ve azıcık yüksek bir sesle gülmüş oldu. "Sessiz ol eşek sıpası kardeşin uyuyor!" diye uyardı Turan Bey, kızına şimdiden kıyamıyordu çok güzeldi kızı bakmaya kıyamıyordu.
"Kardeşmiş" diye mırıldandı Baran. "Bir şey mı dedin aslanım?" diye sordu babası, "Hayır, bir şey demedim baba." diye cevapladı baran.
Onlar konuşurken Belinay uyanmaya başladı, bunu fark eden Kübra hanım heyecanla "kızım, kızım uyandı" diye bağrdı, herkes kafasını tarafa çevirdi.
Belinay'ın anlatımıyla'
Ben nerdeydim lan?!
Evinde
Evimde? Benim evim mi var? Ne evi ulan!
mal mısın aşkom hani karişdınız yeni anne yeni baba yeni ev?
Yeni Ba- ne diyon lan ben tamam anladım sağol bal bi işe yaradın.
Ayıp ediyorsun ama duydun mu sesi?
ne sesi?
Ailen sana sesleniyor xhqhshwd
Sus Bal!
"Kızım, duyuyor musun beni?" dedi Kübra hanım, " hıhı" dedim bana noldu be! "Kendını nasıl hissediyorsun babam?" dedi Turan Bey bir dakika 'babam?' mi dedi o?
yok deden.
"İyiyim Turan Bey." dedim ama Turan bey dememe üzüldü, ben olsam bende üzülürdüm ama yapacak birseyim yok. Kübra hanım gülümseyerek "hadi o zaman sofraya" dedi hepimiz sofraya geçtik sofrada kim var bilmiyorum yürürken kafamı yerden kaldıramadım,sandalye çekip oturdum önümüze yemek koyularken yemeklere baktım bir dakika Ulan! Burda Lahmacun var pardon Latmacun!
Herkes tabağını doldurup bekledi sonradan Turan bey "afiyet olsun" deyiminin ardından herkes yemek yemeğe başladı."Kızım sen abinlerle tanıştırayım" dedi Kübra Hanım, Abinler mi?! " 1. Abin Boran 27 yaşında Mimar aile şirketinde çalışıyor,2. Abin Agâh 26 yaşında aile şirketinde çalışıyor, 3. Abin Karan 25 yaşında Boksör , 4. Abin Yamaç 23 yaşında Boksör , 5. Abin Yaman 21 yaşında çalışmıyor , 6. Abin Ateş 19 yaşında kendisi manken, üçüzlerin Baran ve Buğra, Baban 50 yaşında boksör ve şirkete çalışıyor ben Annen 46 yaşındayım ve moda tasarımcısıyım."
Bu kadın bunları nasıl kafasında tuttu?
İnan bende bilmiyorum ve sana ilk defa katılıyorum.
çık çık çık ayıp ediyorsun bebeğim;(
Sus!
"NEE! altı tane abi mı? Şaka mı bu?!" dedi ağlamaklı bir tonla, 6 tane abi ne bide iki üçüzüm bu kadın 9 tane çoçuğu nasıl doğurdu! Ay bana bir şeyler oluyor!
"Sakın bayılma!" dedi Karan ve lafını bitirdiği an sandalye düşme sesi duyuldu. Herkes Belinay'a doğru koşarken Kübra Hanım "KIZIMMM!" diye bağırmasını duydular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜK MELEK
Ficción GeneralBelinay YİLDİZ, sadece babası tarafından sevilmiş, anne sıcaklığı hissetmeyen masum bir kız,babasının ailesi tarafından hiç sevilmemiş ve 'üvey' anne diye bildiği Banu Yildiz'dan hor görülmüş küçük bir kızdı belinay Yildiz, nerden bile bilirdi kı as...