5 bölüm

235 16 2
                                    


Yazarın anlatımıyla'

"KİZİMM" diye bağırdı Kübra hanım.

Karan hemen Belinay'ın yanına gelip oturma odasına doğru taşıdı, diğer aile üyeleri onları takıp ederek oturma odasına gittiler.

"Bu kız niye sürekli bayılıp duruyor?" diye sordu Buğra merakla.

Ateş hemen cevap verdi "normal ben olsam bende bayılırdım önce üçüzleri olduğunu öğrendi şimdide 6 tane abisi olduğunu öğrendi. "

"İlgi çekmek istiyor" deyip göz devirdi baran.

Agâh "doğru konuş baran!" diye uyardı,
"Asıl sen daha yeni gelmiş bir kız için 15 yılık kardeşine bağırma Agâh!" diye bağırdı en büyük abileri Boran Aslanbeyoğlu.

"Kesin sesinizi!" diye hepsini uyardı Turan bey, ve kızını kucağına alıp odasına götürdü.

3 saat sonra'

Bütün kardeşler bahçede oturuyorlardı, birisi kitap okurken diğeri telefon oynuyordu, diğeri şirket işleri ile ilgilenirken diğer ikisi savaşıyordu diğer 3'de onları izliyordu.

"Yamaç düzgün vur lan" diye bağırdı karan, o sırada Belinay uyanmış aşağıdaki seslere doğru ilerliyordu tabi da gözünün önü bulanıktı. "Düzgün oynayın" diye bağrdı Agâh, o sırada herkes o kadar yaptıkları şeye odaklanmıştı kı takı duydukları bağrışa kadar "AAAAA" ve yere düşme sesi herkes o yere bakarken yerde burnu kanayan ve  gözünü tutan bir adet Belinay görmüşlerdi.

"BELİNAYYY" diye bağırdı karan ve Agâh herkes ona doğru koşmaya başladı.

"Belinay? İyi misin cevap ver?!" diye konuştu boran her ne kadar ön yargılı yaklaşırsa yaklaşın kardeşiydi.

"Belinay cevap ver lütfen!" diye konuştu ateş.
 
"GÖRMÜYORUMM" diye bir bağrış koptu, Kübra hanım ve Turan bey koşarak aşağı indiler, turan bey kızını o halde körünce koşarak kızının yanına gitti "kızım ne oldu bu halın ne kim yaptı lan bunu!"diye bağırdı oğullarına doğru.

"Baba bi anda oldu her şey bizde bir şey anlamadık bir baktık Belinay yerde" cevapladı yaman.

"GÖRMÜYORUM" diye bağrdı tekrardan Belinay
ağlarken "YA GÖRMÜYORUM KÖR MÜ OLUCAM BEN HUĞĞĞ CANIM GÖZLERİMM HUĞĞ HIĞĞ" Agâh dayanamayıp gülmeye başladı onla beraber diğerleri "YA NİYE GÜLÜYORSUNUZ GÖRMÜYORUMMM HUĞĞĞĞ CANIM GÖZLERİMM GÜZEL GÖZLERİMMM HÜĞĞ"

Agâh "gör olucan gitti canın gözlerin güzel gözlerin" deyip kahkahalarını durdurmadı.

"Dalga geçmeyin kızımla yok bi şeyin annem geçer gel krem sürelim" dedi. Onlar krem sürmeye giderkene turan bey oğullarına dönüp, "nasıl oldu bu olay" diye sordu. "Baba biz yamaçla savaşırken belinay gelmiş ama biz görmedik sonra bi anda yamaç bana atacağı yumruk Belinay'a geldi." dedi Agâh "Baba vallah bilerek olmadı" diye hemen cevapladı yamaç.

"Tamam yamaç sen yinede özür dile" deyip kalktı turan bey ve eve doğru ilerledi.

"Belinay ne sever ki?" diye sesli düşündü yamaç.

"Ne?" diye sordu Buğra.

"Ne ne?"

"Abi dedin ya belinay ne sever ki diye?"

"Onu sesli mi düşündüm ben"

"Evet" diye cevapladı Buğra.

"Neyse herkes odasına geç oldu" diye herkesi odasına yolladı boran.







SELAMMM!

BU SEVER BÖLÜM KISA OLDU

YANLIŞIM VARSA ÖZÜR DİLERİM İLK KİTABIM

440 KELİME

BAYSSS CANLARIMM💕

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 17 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KÜÇÜK MELEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin