Artık sabah olmuştu. Bütün gece uyuyamayan tek kişi George idi. Bir kqç gün burada kalmaya karar vermişlerdi.
George bıçağını kontrol etti, hala cebindeydi. Nedense bu bıçağı çok sevmişti.
Sirekli o gizemli adamı düşünüyordu. Kimdi şu adam? Bunu mutlaka öğrenmeliydi. Cebindeki bıçağı aldığı tünele girerken görmüştü o adamı. Bıçagıyla bir ilgisi varmıydı bu adamın? O zombiyi bu adam mı öldürmüştü yoksa? Bu adamın kim olduğunu öğrenmeliydi.
Herkes içerideydi, kimse bu çölde dışarıya çıkıp susamak istemiyordu. George, gizlice dışarıya çıktı ve o çukura gitti, tünel demek daha mantıklıydı aslında. Tünelin girişine yaklaştı, ama ilk girdiğinde orada olmayan bir şey vardı, kanla yazılmış bir yazı.
'Bu yönden git'
Zaten gidilecek tek yön vardı. "Sanırım beni bekliyordu" diye düşündü George. Tünele girdi. Uzun bir tüneldi ve bu sefer sonuna kadar gitmeye kararlıydı. Geçen seferki zombi cesedinin cebinden aldığı kibritlerden birini yaktı. İlerlemeye devam etti. Cesedi geçti, ve biraz ileride iki yol gördü. Görür görmez aklına o kanlı yazı geldi.
'Bu yönden git'
Yazı tünelin sağ tarafındaydı. George da sağ yöne girdi. Kibriti sönmüştü, bir tane daha yaktı. Uzun ve karanlık bir yoldu bu. George'un kolunda bir çok yara açılmıştı çünki tünel gittikçe daralıyor ve George'un kolları duvarlara çarpıyordu.
Biraz ileriden su sesi geliyordu. Ve cidden ileride bir şelale vardı, tünel baya genişlemişti artık. Şelale akıp bir göl oluşturuyordu.
Bu yer daire şeklindeydi ve şelale tam ortadan akıyordu. Etrafta ise kapılar vardı. Kendi çıktığı da dahil altı farklı kapı vardı. Kendisininkinin üzerinde bir çıkıntı vardı.George çıkıntının üzerinde bir adamın oturduğunu fark etti. Bu o adamdı! Adamın elinde George'un kinin aynısından bir bıçak vardı.
Adam üstüne oturduğu çıkıntıya bıçağını patırdı ve bir zıplayışla başka bir kapının önüne ulaşıp içeri girdi. Kapılar çok uzaktı, nasıl atlayabilmişti ki? O sırada çıkıntı yere yıkıldı ve George'un kapısının önünü kapattı. Bu adam her kimse George'un evine dönmesini istemiyor gibiydi.
Artık geri dönemezdi. Kapıları tek tek denemek zorundaydı.
İlk olarak adamın gittiği kapıyı denedi ama kapının önüne bir şey konulmuştu. Geçilmiyordu, itilmiyordu da.
Burada, bu ıssız yerde kayıp olmuştu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZombieTech
RandomŞehirde bir laboratuvardan saçılan zombi virüsü tüm dünyaya yayılmaktadır. Kahramanımız, laboratuvarın bacalarından çıkan zombi virüsü yayan zehirli gazı kapatabilecekmi? Bu görevi yaparken yoluna hangi engeller çıkacak? Dünya'yı ele geçirmeye çalış...