Bölüm 11: Güçlü Bir Zihin

14 2 0
                                    

Bu sözler tabiki George'u şaşırtmıştı ama denileni yapmadı.
"Ne? Sen kimsin? Ve vücudumu mu istiyorsun?..." "Kapa çeneni! Çok konuşuyorsun, sırf şaşırdığın için cevabını bildiğin sorular sorma." Adam, tekrar sırtından o yılanı çıkardı fakat bu sefer yılanın bir hedefi vardı, bu hedef ise George'un ta kendisiydi. George yere yığılmadan önce son gördüğü şey o kara yılandı.

* -------------------------------- *

Kendini ap ayrı bir yerde buldu George, burası bembeyaz, devasa bir odaydı sanki. Odada hiç bir şey yoktu, heryer bomboştu.

Biraz yürümeye çalıştı, fakat kollarında kelepçeler vardı ve zincirle bu boşluğa bağlıydılar. Kımıldıya mıyor, konuşamıyordu George. Fakat önünde bir cam belirdi, bu camlar George'un gözleriydi artık. Sanki "gölge adam"
George'u, George'un bedenine hapsetmişti. Ve beneninin kontrolünü ele geçirmişti. O anda bir ses geldi; "artık konuşamazsın, benenin benim! Sadece duyup görebilirsin ama kımıldayamazsın,
şimdi sadece izle, aileni ve yanlarındakileri katledişimi! Cesetlerini parçalıyışımı! Senden önceki bedenler bi halta yaramadılar fakat senin zihnin cidden çok güçlü, beni kaldırabiliyor. Merak etme sana pek fazla yüklenmiyeceğim. Tüm gücümü kullanmayacağım. Bedenine iyi bakacağım, beni yenmenin tek yolu o zincirlerden kurtulman fakat bu imkansız gibi birşey!!" iğrenç bir kahkaha patlattıktan sonra hızla buradan çıkıp ailesinin bulunduğu küçük, klube gibi o eve yöneldi. George hala konuşamıyordu fakat duyabiliyor, görebiliyordu. Ve birazdan olacakları görmek istemiyordu, duymakta tabii. Artık bu psikopata ait olan bedeninin sırtından o lanet yılanlar çıktı. Bu George'un canını yakmıştı. Fakat yılanlar güneşi görünce kayboldular. Demek ki hala yılanlar ışıktan korkuyordu.

George buradan kurtulmalıydı. Bunu basıl yapacağı hakkında hiç bir fikri yoktu, tek bildiği o lanet zincirlerden kurtulması gerektiğiydi. Peki bunu nasıl yapacaktı? Onları kesebileceği bir şey yoktu yanında. Zaten şuan kıyafetleride değişmişti ve cepleri yoktu. Biraz düşündü, büyük ihtimalle şuan da zihninin içerisindeydi, bu zincirler bir simge olabilirdi. Mesela gerçekte kendini bağlı hissettiği birisi. Babası? Olabilir. Annesi? Belki o da olur. Peki bunları bilmek zincirlerden kurtulmasında ona yardımcıolacak mıydı? Kesinlikle hayır! Zincirleri çekiştirdi. Elini kurtarmayı denedi, ama olmuyordu. Belkide zincirlerin yok olması için en çok bağlandığı kişinin de yok olması gerekliydi.

Not:
George kurtulacak mı?
George'un "en çok bağlandığı kişi" ye ne olacak?
Beklenmeyen bir şekilde final mi gelecek?
Hepsi ve daha fazlası, sonraki bölümde :D

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 24, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ZombieTechHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin