Bölüm 1: Kabusun Başlangıcı

82 5 1
                                    

"Evet sayın seyirciler, bu gün '5N' anahaberi olarak, sizlere tehlikeli bir virüsten haberdar etmek için buradaydım. Hepimizin bildiği 'ALS' hastalığının tedavisi aranırken, çalışan bilim adamlarının yaptığı bir kazadan dolayı, bizlerin 'Zombi virüsü' olarak adlandırdığımız ölümcül virüs, bilim adamlarının bulunduğu laboratuvarın bacalarından bir duman şeklinde üzerimize doğru gelmeye başladı. O virüsün yayılmasını durdurmak için yapılan çabaların hepsi boşa gitti ve dumana maruz kalan insanlar et yiyen, doyumsuz ve acımasız canlılar haline geldi..."
"Öff... Bütün kanallarda bu haber var. Kapatın şu televizyonu!"
Kardeşinin bu tepkisi üzerine, George bu haberin gerçekten önemli olduğunu anlatsada, annesi "kardeşin kötü etkileniyor! Korkuyor." gibi cümleler kullanarak televizyonun kapatılmasını sağladı. "Anne, bu virüs bize ulaşır ?"
George bu soruyu gerçekten korkarak sormuştu."Bilmiyorum tatlım." cevabını aldığında ise tüyleri diken diken oldu. Sonunda kapı çalmıştı, koşarak kapıya giden Amy'nin koluna bir kol sarıldı. Bu abisi George'nin koluydu. "kapıyı önce ben açıcam!" dedi gülerek. İki kardeş kapıya doğru koşarlarken, ikisininde aklında aynı kişi vardı, annelerinin "evimin direği" olarak tanımladığı babaları. Fakat kapıyı açtıklarında karşılarında bambaşka bir yüz buldular. Lacivert cekedi, pantolonu ve şapkası onun bir güvenlik görevlisi olduğunu anlamaya yetiyordu. Yaka kartına bakılırsa adı Bob idi. Güvenlik görevlisi Bob "hemen evi boşaltmalısınız, virüs buraya yaklaşıyor ve ben bu caddenin güvenliğinden sorumluyum. Yeni atandım, derhal burayı boşaltın, artık 'California Cadde' si karantina altına alınacak..." "hey, biraz yavaşla, gidin diyorsun fakat bizim gidebileceğiniz bir yer yokki, biz sıradan maaşlı dört kişilik bir aileyiz! Nereye gideriz?"
"O kadarını ben bilmem hanımefendi, fakat bu ev terk edilmeli, sizlere belediyeden yeterince para verilirdi fakat belediye şuanda karantinada."
"Fakat benim babam belediyenin çaycısı, yoksa o damı karantinada?" diyerek söze karıştı George. Bob ise o tiz ve çirkin sesi ile cevap verdi. " haaa, yoksa haberleri izlemefiniz mi?." George'nin annesi araya girdi "hangi haberleri?" "dünküleri, şey... Eşiniz ne kadar süre işte kalıyor?" "Belediye buraya uzak olduğu için beş gün orada kalıyor, aslında şuan burada olmalıydı ama..." o sırada telefon çaldı. Tüm aileyi üzecek şok haber gelmek üzereydi.

NOT:İKİNCİ BÖLÜM VE BİRİNCİ BÖLÜM BİRAZ SIKICI OLDU FAKAT ÜÇÜNCÜ BÖLÜMDE ESAS MACERA BAŞLIYOR...

ZombieTechHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin