Kapıları denemeye başladı. Teker teker hepsini...
En uçtaki kapının kolunu tuttu. Yavaşça çevirdi. Fakat kapı kendiliğinden açıldı. İçeriye baktı ve karanlığın arasından geçen, biraz parlak bir yılan gördü. Tek fark bu yılan uçuyor gibiydi!
George bir kibrit daha yaktı ve yılanın peşinden koşmaya başladı. Kibritin sönmesine engel olmaya çalışsa da kibriti söndü. Her yer kapkaranlık oldu. Işık olmamasına rağmen yılanın kafası biraz parlıyordu. Zaten aralarında baya bir mesafe vardı, şimdi yılan dahada hızlıydı. Sanki ışık onun gücünü azaltıyordu. Hemen bir kıbrit daha yaktı, gerçekten de ışığı gören yılan inceldi ve yavaşladı. Arkasından koşsada, yılan hala George'dan daha hızlıydı. Çok uzun bir yol koştular. Tünelin kapının genişliği kadar olacağını düşünmüştü ancak tünel çok daha büyüktü.
En sonunda tünelin ucuna geldiler. Şelalenin bulunduğu daireden bile daha büyük bir daireydi burası! Dairenin en arkasında bir taht vardı. Yılan tahta ulaştı ve şekil değiştirdi. Karanlık bir insan şekli oluştu. Koyu mavi -neredeyse siyah- bir kapşonu ve koyu kırmızı bir giysi giyiyordu. Kapşon giysisine iple bağlanmıştı. Bu o geceki 'birisi' ydi!
George ve 'kamuflaj ustası' nın tabiriyle 'birisi' konuşmaya başladı, gerçektende boğuk bir sesi vardı "seni bekliyordum." dedi. George, bir an bu adamın kendisine ismiyle hitap ediceğini düşünsede, adam ekledi " seni buraya çağırdım çünki farkettiğin üzere ışığa çıkamıyorum. Ayrıca seni koruyan o muhafız baya güçlü ve bilgili birisi. Lafın özeti..." biraz bekleyip zaten oldukça kalın olan sesini biraz daha kalınlaştırdı ve ekledi "DİZ ÇÖK!" bu George'u sarstı, duyduğu en kötü ses tonuydu bu! "Sen artık benim yeni kölemsin, bedenini ele geçiricem ve aydınlığa çıkabileceğim! Bu mütiş olacak olucak! İnsanlara acı çektiricem! Beni yenebilecek kimse yok bu dünyada! Tekrar ediyorum, DİZ ÇÖK!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZombieTech
RandomŞehirde bir laboratuvardan saçılan zombi virüsü tüm dünyaya yayılmaktadır. Kahramanımız, laboratuvarın bacalarından çıkan zombi virüsü yayan zehirli gazı kapatabilecekmi? Bu görevi yaparken yoluna hangi engeller çıkacak? Dünya'yı ele geçirmeye çalış...