Alarmın sesi kulağıma gelince yerimden sıçrayarak uyandım. Hemen kalkıp masama gittim ve telefona baktım. Saat ikiydi ve not olarak, "Denize gideceksin, hazırlan." yazıyordu. Ah, bir saat sonra denize gidecek ve mangal yapacaktık.
Telefonuma kızlardan bir sürü mesaj gelmişti. İlk önce onlara baktım.
Belinay: Hazır mısınız?
Ezgi: Neye?
Belinay: Denize.
Ezgi: Ne denizi be?
Belinay: Salak, hani denize girip mangal yapacaktık ya!
Ezgi: Ah, ben onu tamamen unutmuşum.
Ceylin: Siz ne giyeceksiniz?
Duru: Mayo.
Ceylin: @Duru oha ciddi misin?
Belinay: Ben toz pembe bir bikini giyeceğim. Ve yanıma denizlik, ince beyaz renkte hırka alacağım. He bir de örgüden yapılma şapka alacağım.
Duru: Yapacağın kombine sıçayım Belinay...
Duru: @Ceylin ciddiyim.
Belinay: Sen ilk önce kendi yaptığın kombinleri ne bak. Kusmuk yeşili kazağın altına kahverengi bol paça pantolon giyen ben miyim?
Serenay: Iyy iğrenç bir kombin cidden.
Duru: O çirkin şeyleri girdiğimde 16 yaşımda bir ergendim!
Serenay: @Duru Hala da ergensin.
Ceylin: Konuyla alakasız ama Alena sanırım öldü.
Tüm konuşmalarını okuyup bitirmiştim ki Ceylin'in bu mesajını gördüm.
Ceylin: Yaşıyorsan işaret ver Alena.
Ben: İşaret.
Ceylin: Oha yaşıyorsun.
Ezgi: Şey... Ne zaman çıkacağız? Yani denize.
Serenay: Saat üç gibi çıkarız.
Ezgi: @Serenay tamam, sağ ol.
Lavaboya girip işlerimi hallettim. Odama geri döndüğümde dolabımı açtım ve mayomu çıkardım. Pijamalarımı çıkartıp mayoyu giydim ve aynaya baktım.
Rengi siyahtı. İnce askılı, derin dekolteliydi. Bel kısmı daracıktı. Sırtımın yarısını açıkta bırakıyordu. Severek aldığım bir mayoydu.
Mayoyu giyip lavaboya geri gittim. Dağılmış dalgalı siyah saçıma saç kremi sürdüm ve taradım. Sonra da duvağımın altında zarif bir topuz yaptım.
Banyodan çıktım. Masamın önüne geldim, güneş gözlüğümü kafamın üstüne koydum. Bez çantamı aldım. Çantamın içerisinde havlu, telefon, birkaç atıştırmalık, siyah renkte yazlık trikohırka, ped vardı. İçerisindekileri kontrol ettikten sonra bir şeyi unuttuğumu fark ettim: Güneş kremi. Masamın üzerinden güneş kremimi aldım ve çantamın en üst köşesine sıkıştırdım. Siyah sandaletlerimi giydim ve odadan çıktım.
Kapıyı kapattıktan sonra çantamdan telefonumu çıkardım. Direkt Serenay'ı aradım.
"Efendim?"
"Serenay, ben çıktım. Şimdi ne yapacağım?"