9.kapitola

263 25 1
                                    

Konec srpna 2000

Odpoledne, kdy konečně shromáždili všechny potřebné dokumenty, spadla Harrymu z hrudi obrovská tíha. Přečetl si McGonagallové doporučující dopis, zatímco ho Severus trpělivě pozoroval.

„To zní opravdu dobře." Harry znovu pečlivě složil pergamen.

„Po počátečním... váhání to vzala velmi vážně," zachmuřil se Severus. Harry se tiše ušklíbl.

"Váhání? Vsadím se, že se tvářila stejně, jako když jsem jí řekl, že jsem tě navštívil u Munga. Ale ve skutečnosti tě musí mít moc ráda. Tohle je do očí bijící vyznání lásky. A vůbec to nezní jako ty," dobíral si ho Harry. Severus na něj pomalu a ostře zvedl obočí, očividně jen pro efekt.

„Dávej si pozor na jazyk, ty spratku."

„Chceš mě snad zastrašit?" zachichotal se Harry. „Nechceš mě třeba nechat po škole za mou drzost?"

„Ta tvoje drzá pusa ti už v minulosti zajistila spoustu problémů a dělá to i nadále," řekl Severus suše, ale Harry si všiml úšklebku, který mu zvedl koutek úst. Zoufale toužil to místo políbit, a tak se k němu naklonil a udělal to.

„Možná ještě někde mám nebelvírský hábit, víš?" usmál se a Severus vydal nepatrný zvuk, z něhož Harrymu naskočila husí kůže na zádech.

„Jak nevhodné," řekl Severus.

„Hmm," zabručel Harry. "Je to vzrušující. Mohl by sis obléknout učitelský hábit."

"Můj ty Pottere, zdá se, že toužíš po trestu," zamručel Severus a Harry ho vroucně políbil, vrazil mu jazyk do těch teplých, přívětivých úst.

"Doufám, že nepůjde o žádné drhnutí kotlíků," vydechl a Severus ho popadl za košili a škubl jím dopředu.

"Nebýt toho, že se ten malý rošťák brzy probudí, hned bych tě odvedl nahoru," zavrčel Severus proti Harryho rtům a náhlý nával prudké touhy, který při těch slovech projel Harryho tělem, ho málem dostal.

"Do prdele," zaskučel Harry, chytil Severuse za hlavu, zabořil mu prsty do vlasů a zuřivě ho políbil. Bylo naprosto šílené, co to s ním dělalo. Od chvíle, kdy Severus navrhl, že si vezmou Teddyho do péče, se sexuální napětí mezi nimi zdesetinásobilo, a to, co kdysi bylo jen občasným rozptýlením, lehkým mravenčením podél páteře, teď přerostlo v řvoucí pocit neustálé touhy. Harry byl nesmírně vděčný, že má letní prázdniny, protože v žádném případě nemohl vydržet sedět v lavici, když se mu v hlavě honily všechny ty prasárny. A bez Severuse, který by mu byl k dispozici, by ho ta touha zničila.

Harry měl erotické sny a fantazie už dřív a hodně, pomyslel si. Ale panečku, jak se mýlil. Bylo to, jako by se napojil na studnici erotiky. Uplynulo sotva pět minut, když se mu hlavou začaly honit obrazy. Představy dlouhých prstů, zpocených krků a rtů otevřených sténáním. A ty obrazy s sebou vždycky nesly intenzivní vzrušení, kroutily mu prsty u nohou, svíraly útroby a cukalo mu v penisu. Bylo jediné štěstí, že Harry neměl mnoho důvodů, proč opustit dům. A neměl ho ani Severus.

„Teddy je zítra s Molly," zahučel Harry, když konečně zjistil, že je schopen přerušit polibek. Erekce mu v kalhotách bolestivě pulzovala, když se pohladil.

Severus sledoval jeho ruku se svraštělým obočím a obličejem se mu mihlo pobavení.
„Pochybuji, že to do té doby počká." Usmál se.

„Hm, asi ne," ušklíbl se Harry. „Ale možná si najdu nějaký čas na trest, až bude Teddy pryč z domu."

Vrána k vráně sedáKde žijí příběhy. Začni objevovat