7.bölüm

90 16 26
                                    

 
Kaccahn:
      Bak şimdi senle bir anlaşma yapacağız bu yemeği sana vereceğim ve sende karşılık olarak sudan çıkacaksın anlaştık mı?

    Aç olduğumdan gayet makul bı teklif gibi geliyordu. Bende onaylanıp onu beklemeye başladım
    O  bı kaç suşi'yi eline alıp dev fanusun merdivenlerinden çıkarken bende yüzeye, suyun sınırına doğru yüzdüm.

   Kacchan fanusa tırmandığıda eline aldıklarını bana uzattı.
   Önce elimi sudan dışarı çıkardım. Tam eline doğru uzanıp yiyeceği alacakken diğer eliyle beni tutup yüzeye çekti.
   Herşey bı anda oldu, tamamen sudan çıkmasamda neredeyse yarım suyun dışındaydı. Solungaçlarımdan aldığım hava yetersiz gelmeye başlamıştı. Ne kadar suya girmek istesemde kacchanin eli buna izin vermiyordu...
    Solungaclarim büyükçe açılıp kapanırken nefessiz kalmaya hiç bu kadar yaklasmamistim..

      Kacchan: 
         Hadi Deku, lanet olası burnunu kullan. Sadece havayı içine cekiceksin o kadar zor değil. DENE HADİ!!

   Sanırım başka çarem yoktu çünkü karşımdaki surat ben havasızlıktan bayılana kadar beni bırakacağa benzemiyordu.
   Sonunda birkaç denemenin ardından yavaş yavaş havayı hissetmeye başlamıştım, gerçekten tuhaf hissettiriyordu ve huylaniyordum.

   Kacchan'ın kolumdaki eli yavaşça çekildiğinde ona baktım gerçekten şerefsiz biriydi sırf suyun dışında nefes alayım diye az kalsın boğuluyorum.
   İkinci kere yemeği bana uzattığında tereddütlüydüm

    Kacchan:
       Bak amacım sana zarar vermek değildi. Sadece bu korkakliginla işler çok yavaş olacaktı. Bana güven tmm mı? (Herkese inat tmm yazıcam varmı?)

    Elini biraz daha ileri uzattığında zaten yapabileceği başka bir şey yoktu o yüzden yarım hala suyun dışındayken elindekilerini aldım.
   Az önce olanlar yüzünden fark etmemiştim ama bacaklıların teni çok sıcaktı ya da bu sadece ona mı özeldi bilemiyorum.

    Ben yemeğimi afiyetle yerken o da beni izliyordu. Ben bitirince konuşmaya başladı;

     Kacchan:
         Hatırlatim senle bı anlaşma yaptık. Senin şuan sadece yarın dışarıda, fakat tamamen sudan çıkman gerekiyor.

   Peki, bı söz verdiysem sözümde duracaktım. Fakat fanusun tepesinden nasıl inecektim..
  Bunu onunda fark etmesi için yeri gösterdim ama bu onun hiç umrundaymış gibi gözükmüyordu.

  İki elini bana uzatıp gelmemi söyledi. Yavaşça ona yanaştım. Bı elini belime digerinide kuyruğuma koydu, beni dikkatlice sudan çıkarıp yere atladı.
   Ayağı yere deyince kaymış olmalı ki ben daha neler olduğunu anlamadan kendimi yerde daha doğrusu kacchanin üzerinde buldum.

   Çok yakındık goğüslerimiz birbirine değiyordu , onun verdiği havayı yüzümde hissedebiliyorum bu nedensizce yüzümün kizarmasina neden oluyordu..
  Biraz sonra böyle durmanın mantıksız olduğuna karar verip geri çekildim. Kuyruğum tam olarak kurumadigindan sadece oturmakla yetindim.

   O ise başından beri bana bakıyordu kalkarken bile gözlerini benden ayirmamisti.
   Yanıma yaklaşıp saçlarımı karıştırdı.

     Kacchan:
        Birazdan gelirim. Seni kurutmak için havlu getireceğim

     Diyip dışarı çıktı. Onun yüzünde kırmızıydı.
Kuyruğuma baktım giderek ayrılıyordu tamamen kuruduğunda sanırım o bacaklilarinki gibi bacaklarım olacaktı.

  Geri geldiğinde elindeki beyaz bezle beni kurulamaya başladı.
   Yüzü giderek kirmizilasiyordu. Tamamen kuruduğumda gerçektende bacaklarım vardı.
   Bana bakan kacchana döndüğümde gerçekten kırmızı gözüküyordu soran gözlerle ona baktığımda kafasını eğip birşeyler mırıldandı

   Burası giderek soğuyordu, denizde su ısı dengesi sağladığı için kimse usumezdi fakat karada sanırım insanlar ısınmak için kıyafet kullanıyorlardı.
  Elimle bacaklarımı kendime çekip kacchanin pantolonunu cekistirdim.
   Hala kirmiziyken bana döndü, önce onun kıyafetini işaret edip sonra kendimi gösterdim.
 
    Kafa sallayıp cebinden bı kutu çıkardı bı kaç şeye tuslayip onu kulağına götürdü birşeyler dedikten sonra kutuyu cebine geri cebine koydu.

     Kacchan:
        Benim kıyafetlerim sana olmazdı. O yüzden gidip kıyafet almaları için adamlarimi aradım. Neyse onlar gelene kadar yerde böylece oturursan hasta olacaksın seni yatağa götüreyim

    Yere eğilip beni kucağına aldı. Odanın köşesindeki yatağa giderken yüzü dahada kızarmıştı ve dimdik önüne bakıyordu. Birşeyi mi var acaba diye elimle yüzünü tuttum ve kafasını bana çevirdim. Gerçekten bu adamın sorunu neydi böyle
    Şok olmuş gibi bana baktı sona gözlerini sıkıca kapayıp beni önünde durdugumuzum yatağa bıraktı

    Kacchan:
       B-bekle birazdan doktor gelir

Diyerek odadan koşar adım çıktı.
    Bacaklıların hepsinde bi sikinti ve sanırım. Çok garip davranıyorlar





__________________________________________________________

  Anlamayanlar için izuku çıplak;)

Offf çok yoruldum bölümü yazarken acayip uzun sürdü
   Byyyy

Hee bu ara bı oy atarsın artık

Deniz Oğlanı {BKDK}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin