Nová časť:)) ďakujem za votes:33 ste úžasný:) už tu je Paul:33 začína sa nám to rozbiehať...
Sedim na lavičke hodiny a trasiem sa od zimy,mám na sebe len Lukove boxerky a jeho tričko,tak krásne vonia...
Je večer,na ulici svietia pouličné svetlá,každý len prechádza a znechutene sa na mňa pozerá.."ale pozrime kto tu je a takto? ideš sa predávať čo?!" povie zo smiechom Melánie..
"Čo chceš?" zamrmlem roztrásenym hlasom...
"Žeby ťa mamička vyhodila z domu? haha.."
"Vypadni.." zavŕčim na ňu..
Na podpätku odíde preč,
vyzerá a aj je to len štetka
ktorá sa predáva starým chlapom..Vždy má v škole šikanovala..Po celom tele som cítila mráz,viečka sa mi začali zatvárať...Luke:
"Luke? Luke? vnímaš má?" luskol Ash prstami..
"Čo? Čo si hovoril?" zamrmlem a pozriem sa na chalanov..
"Myslíš na ňu že?" zasmial sa Calum..
"Musím ísť!" zamrmlem a postavím sa..
"Kam?" zakriči Ash,no to už som bol preč..
Becky,ako ju nájdem? Veď neviem ani kde býva a..už to mám..Paul..Zoberiem do ruky mobil,a výtočím jeho číslo..
"Paul Higgins.."
"Tu je Luke,Luke Hemmings,potrebujem aby si mi zistil kde býva jedno dievča.."
"Meno?"
"Becky Smith,a žije na Slovensku,potrebujem to súrne.."
"Lukíí sa nám zamiloval.." ušklbí sa...
"Zisti mi to!" poviem..
"Fajn,zavolám ti tak o 10 minút.." povie a zloží..
Sadnem si do neďalekej lavičky,a začnem dupať nohou..Veľmi mi na tom dievčati záleží,a ani neviem prečo..Možno je to tým,že ju mám veľmi rád..Začne mi zvoniť mobil...
"No?" zdvihnem to a čakám čo mi povie..
"Nová 503/2 Košice.."
"Fajn,diky.." zamrmlem a zložim..
"O môj bože! Luke Hemmings!" usmejem sa a prídem k ním..
"áhoojte,ehm neviete kde je nová 503/2.." opýtam sa a žmurknem na tie dievčatá...
"vieme,chceš tam ísť? Je to neďaleko.."
"to by ste boli moc dobré!"
Neustále sa na mňa pozerali,jedno dievča má priam chcela zjesť,mala na sebe mnoho makeupu a na sebe topánky vysoké a šaty,vyzerá ako štetka..
"tak a sme tu!" ozvala sa zrejme jej kamarátka..
Dom to ani nebol,bola to taká chatrč rozpadnúta..
Neverím že v tomto dome žije Becky.."u Becky?!" zakriči to dievča..
"vy ju poznáte?" opýtam sa a pozriem sa na tie dievčatá..
"Je to obyčajná štetka,ktorá nemá nič a predáva za chlapom.."
"ako sa opovažuješ?" zakričím..
"aj teba zaplatila za orál?" povie z úškrnom..
Vrazim jej,a otvorím dvere od domu,
keďže dvere boli otvorené Všade prach,a neporiadok Otvorím dvere od izby a na stene boli polepené plagáty nás,toto určite je izba Becky..Vstúpim dnu a v izbe je poriadok..Na stenách sú naše plagáty a tiež môj..Na posteli má položený denník,zoberiem ho do ruky.."Čo tu robíte? Kto ste?!" otočím sa a uvidím tam nahnevanú ženskú..
"otázke je skôr kde je Becky?!" poviem a pozriem sa na ňu...
"Becky je preč,odišla a už sa sem nevráti.."
"Čože?! Čo ste jej urobili?" zakričím..
"To ťa nemusí zaujímať!" zavrčala a otočí sa...
"Kde je?!" zakričím a chytím ju za ruku..
Odíde preč z úsmevom na tvári,odídem preč z domu a sadnem si na lavičku,kde môže byť? Je v poriadku? Nájdem ju,jej mama je hrozná,ako keby nemá Becky rada,otvorím jej denník a začnem pár riadkov čítať...
Dnes som bola v škole,dostala som bitku od Melanie,učiteľ mi neveril..
Čo mám robiť,cítim sa tak bezmocná,a slabá,nemám sa o koho oprieť..Milý denniček spolužiaci zistili že počúvam 5SOS a sa mi začali smiať,ale ja ich mám úprimne rada ale Lukea najviac..
Zahrialo má u srdca,ale Lukea najviac,musím ju nájsť..Veď vonku zamrzne Kde by mohla byť? Kde?
Postavím sa a začnem ju hľadať..**
Hľadám ju už hodiny,no stále sa nemiením vzdať..
Ja ju nájdem! Odídem do ďalšieho parku..Na lavičke uvidím bezvládne telo dievčata..Prídem k nej bližšie a uvidím Becky...
YOU ARE READING
Unesená! [Upravuje sa]
FanfictionDve odlišné životy.Úplne odlišné svety.Dokažú si nájsť cestu k sebe napriek týmto rozdieľom? Aax