Na,fotke sú svadobné šaty Becky :)
Niekto,so mnou triasol.Roztvorila,som oči a na domnou som uvidela stať usmievajucú sa Cristie ktorá sa usmievala od ucha k uchu.
,,Budííček," skríkla.Pripadala,mi že bola viac nervózna ako ja.
,,Kde je Luke?,"
,,Pripravujú,ho chalani,"
Sadla,som si na stoličku a oprela som sa chrbtom o stoličku.Prišlo,
ku mne dievča s blonďatými vlasmi.,,Urobím ti učes a makeup okey
?," prikývnem a zavriem oči.,,Cristie,vieš že neznášam makeup,pripádam si ako štetka," naštvane sa na ňho pozriem.
Citíla som ako mi na tvár natierá makeup.Netušila,som že sa budem tak skoro vydavať ale tak či tak vydavám sa za muža.Muža,
ktorého milujem.,,Hotovo," otvorím oči a uvidím ako sa na mňa usmievá,do ruky mi dá zrkadlo.
Nadýchla,som sa a pozrela som sa do zrkadla.
Mihalnice som mala natrene špirálou,očné viečka som mala zlatou až striebornou farbou.
,,Pačí,sa ti to?," opýta,sa ma s menším úsmevom.
,,Áno,"
Zapne,do elektriky kulmu a vždy mi trochu vlasov zobrala.Začala,
mi natačať vlasy.Musím,uznať že to bola profesionalka.,,Si,naozaj prekrásna," vydýchla,
Cristie ktorá sedela hneď vedľa.Postavila sa a vytiahla zo skrine,
krabicu ktorú mi nasledne podá do rúk.,,Čo to je?," nechapávo,hladim na tú krabicu.
,,To sú šaty," zašepkala,tak veľmi potichu aby som ju nepočula.Hneď,na to odišla z izby
r
,,Laská mooja," vletel,do izby Luke s úsmevom na perách.Keď,
ma uvidel nahú tak si zahryzol do piercingu.,,LUKE HEMMINGS OKAMŽITE CHOĎ PREČ! Dúfam,že si nevidel Becky v šatách.Nosí,to smolu," skríkla,a hnala ho preč z izby.
,,Ale ja chcem vidieť svoju lásku
,",,Uvidíš ju potom," odsekla,a nakoniec Luke musel odísť z izby.Len sa zasmejem a začala som si navliekáť šaty,a obujem si sklenené topánky.
Pozrela som sa do zrkadla,vyzerala som ako princezná.Teda aspoň ja som si tak pripadala,otvorím dvere a hlavu nakuknem von.
,,Cristie!," zakričím,sadnem si na posteľ.
,,Wau,si ako kraľovná," vydýchla,keď má uvidela.
Len sa na ňu usmejem a stále sedím na posteli.
,,Poď,limuzína už je dole
,"oznámila mi.Postavím sa,a zídem dole schodami.Luke už nebol v dome,som zvedáva kde ho dali.Vyjdem von a pri limuzíne,stojí šofer v čiernom obleku a viete čo? Je to ten istý muž,ktorý má viezol za Lukeom keď má požiadal o ruku.
,,V-vy?," nechápavo sa na ňho pozriem.
,,Tiež vás rad,vidím slečna Smith," usmieval sa na mňa ako slniečko a otvoril mi dvere.
Nadvihla som si šaty,a vstúpila som do limuzíny a sadla som si.
**
Vystupím z limuzíny,a stojím pred kostoľom.My sme úplne zabudli,že nemá má kto k oltáru odviecť.V tom som uvidela ako príde ku mne Matt (otec).
,,Oci," vydýchnem,pozriem sa na ňho.
,,Zlatko,poď," chytil má za ruku.
Zavrela som oči,nadýchla som sa a o chviľu tie oči otvorím.Vstupíme do kostoľa,začne hrať hudba svadobná.Všimnem si Lukea,ako sa pozerá na mňa.Mal na sebe oblek v čiernej farbe,a vlasy mal výčesane dohora.Tak ako vždy.Pomaly začnem kráčať k oltári.
,,Postaraj sa o ňu,odovzdávam ti ju," vydýchol otec,dal mi na čelo pusu a hneď nato aj odíde si sadnuť.
Chytím Lukea za ruku,a spoločne sa pozrieme na farara.
,,Dnes sme sa tu zišli,aby sme spojili osudy dvoch ľudí,títo ľudia mali veľa prekážok ale nakoniec im boh doprial byť spolu.Becky pred rokom prišla do života,nielen Luka ale aj nás všetkých.
,,Pýtam sa ťa Luke Hemmings,sľubuješ že budeš s Becky v dobrom aj zlom? V bohatstve aj chudobe,v zdraví aj neštastí až kým vás smrť nerozdelí?," pozriem sa na Lukea.
,,Sľubujem," odpovedal mu.
,,Becky prisaháš že budeš s Lukom,v dobrom aj zlom? V bohatstve aj chudobe,v zdraví aj neštasti až kým vás smrť nerozdelí?," tentokrát sa farár pozrel na mňa.
,,Sľubujem," odpoviem.
Luke mi dal na prst prsteň,a ja som urobila to isté.
,,Môžete sa pobozkať,odteraz ste manželia," počula som ako to povedal farár.
Luke má pobozkal na pery,počula som ako veľa ľudí tlieskajú.
YOU ARE READING
Unesená! [Upravuje sa]
FanfictionDve odlišné životy.Úplne odlišné svety.Dokažú si nájsť cestu k sebe napriek týmto rozdieľom? Aax