7..Lietadlo...

968 64 6
                                    

Toto ste nečakali že? Xx

Celá bledá,skontrujem jej tep,žije...Zoberiem ju do náručia a pozriem sa na ňu,je tak krásna ako ten najsladší cukrík na svete..
Začne mi zvoniť mobil..

"No?" "Kde si Luke?" počul som naštvaný hlas Caluma..

"Už idem,o takých 20 min som na letisko okey? ale nie sám.." poviem a hneď na to zložim..

Zoberiem ju do Sydney..
Ja ju nemôžem nechať tu,
to by som si neodpustil...
Páči sa ti! nie! Ja ju mám rád,zakrútim hlavou a zastavím taxik...

"Letisko!" poviem a dám mu 20€..

Pozriem sa na Becky a pramienok vlasov jej dám za ucho..Nedovolím aby ti niekto ublížil,nikdy..Ty si moje malá sestrička,ktorú nikdy neopustím..

"Sme tu!" povie taxík..

Výstupim z taxíku a tam na mňa čaká Matt..

"Kto to je?!" opýta sa z nahnevaným výrazom..

"Becky,najlepšia kamarátka Michaela!.." poviem a čakám na jeho reakciu..

Prikývne a usmeje sa na mňa,takže sa ukludniľ..

"kde sú chalani?"

"v lietadle.." prikývnem a odídem do lietadlá..

Chalani sa na ňu pozrú a potom späť na mňa..

"ona,ona,ona.." začal Mikey,a z oči mu tiekli slzy...

"bude z nami,dúfam že vám to nevadí.." poviem a
položím ju na posteľ..

"som tak šťastny,Lukéé.." zakriči Mike a skočí na mňa..

Zasmejem sa a pohľadim ho po bielých vlasách..

"a čo sa vlastne stalo?" opýta sa Ash..

"to je na dlho.." poviem a zívnem..

"MY TO CHCEME POČUŤ!" Zakriči Cal..

"Fajn!" myknem plecami a posadim sa na gauč..

"Musel som nájsť Becky,a tak som zavolal Paulovi a ten mi zistil adresu,no a 3 dievčatá má tam zaviedli.
Keď sme tam prišli,tak ju začali urážať,nadávať,to má nahnevalo a dosť..Keď som vstúpil dnu tak všade bol prach a neporiadok a ten dom?! To bola chatrč..
Stará,pochybujem že tam vôbez tiekla voda..Prišiel som do jej izby,na stene boli plagáty naše a do jej izby vstúpila mama,začala na mňa kričať,že čo tu robím a kto som..Zistil som že Becky odišla preč,hľadal som ju hodiny..Chodil som všade no nikde nebola..V parku som našiel bezvládne telo dievčatá,zistil som že to je Becky,bola bledá a dosť..
Nemôžem ju tam nechať,
kde pôjde? bude z nami.."
poviem a pozriem sa na chalanov..Všetci ústa mali otvorené..

"jej mama bola milá pani ale teraz? a chatrč.."

"a kto bude u nej?" opýta sa Calum...

"ja.." poviem a usmejem sa..

"Dobrú noc bro,a dávaj na ňu pozor.." poťlapkal má po pleci Mike..

Všetci sa odobrali k spánku,o denníku som im nič nepovedal..Chcem si ho prečítať..Sadnem si na gauč vedľa nej a z bundy som si ho vybral..

"mhm.." zamrmlala a hlavu si položila na môj klín...

Usmejem sa a pohľadim ju po vlasoch..Otvorím jej denník..

Milý denniček,dnes mi v škole povedali že som tučná,asi majú pravdu..Ja by som mala schudnúť..Je to hrozný pocit,keď nikto vás nechce..Cítim sa tak sama,a opustená..Dá sa povedať moja jediná BFF Emm sa so mnou prestala baviť,vraj už má lepšie kamarátky z ktorými ona môže ísť na nákupy a na kávu..Naražala tým zrejme to že ja nemám peniaze,a som chudobná..
Mám už iba svojho macka Plyšového medvedíka,z ktorým spim..Keď to v škole zistili,tak som mala hambu..Neviem odkiaľ to zistili,ale trápi má to..Už veľmi dlho som rozmýšľala nad tým že sa začnem rezať ale nikto som to neurobila..Som príliš zbabelá,nedokážem si nič urobiť..To na sebe nenávidím..Každý mi hovorí že som slaboch a asi majú pravdu..Každý deň v škole sa pozerám na dievčatá,ale nie preto že ich chcem ale ako krásne vyzeráju a že aj ja tak chcem vyzerať..Ja viem ono to znie divne ale je to tak..




Unesená! [Upravuje sa]Where stories live. Discover now