Ak dáte 30+ LIKE tak pridám tu časť DNES!!! Je to na vás,a aké prekvapenie? Skúste uhádnuť!
Sedela som v lietadle a v ušiach som mala slúchatka.
,,Nudím sa," zakňučal Luke,zasmejem sa a dám si slúchatka von z uší.
Prešla okolo nás letuška,a musím uznať že pekná.Čo pekná? Ona bola krásna a Luke sa na ňu pozeral.
Drgnem do Lukea.,,Ale no tak láska," pozrel sa mi do oči,sadla som si k nemu a pobozkala som ho na pery.
**
Práve sme prišli do Miami,spomínala som že tu som vždy chcela ísť?
,,Do akého hotela ideme?," pozriem sa na Lukea.
,,Prekvapenie," povie z úsmevom na perách.
Neznášam také prekvapenie,som zvedavá čo tentokrát on vymyslel.To som zvedáva
Miami je vážne krásne a k tomu je tu more.Prídeme pred obrovský hotel,bol to 5 hviezdičkový hotel.Proste wau!,,Toto.Toto si nemal," vydýchnem,a pozriem sa znovu na ten hotel.
,,Nepáči sa ti? Vybavím iný," už bral do ruky svoj mobil,ale ja som ho hneď zastavila.
,,Nie,je nádherny ale ty nemôžeš za mňa utrácať peniaze," vyčítavo sa na mňa pozrel.
,,Robím to rád,tak ššt," zakrútim nad ním hlavu a vystupím z auta.
Vstupím do vstúpnej haly,
všetko je tu ako z rozprávky.Ako keby som bola v roku 1943,a ja by som bola princezná a on princ.Sadla som si na gauč,a celú vstupnú halu som si začala obzerať.Bol tu aj televízor,videla som sklenené dvere.Bližšie som k ním prišla,a uvidela som bázen a tam bola aj vyrívka.Krásne to tam bolo,bázen bol veľmi veľký.,,Zlato?," počula som ako má Lukey volal.
,,Áno?," prídem k nemu a usmejem sa.
Pred očami mi zamával kľučami,zasmejem sa.Zavolám výťah a dnu nastupím,a stlačím hneď 3 poschodie.
,,Dúfam že niesi unavená
," oznámil mi Lucas.Zakrútim hlavou,keď sme už boli na 3.poschodí,tak som vystupíla a hľadala som izbu.Keď som ju našla,tak som zakričala na Lukea a on otvoril tie dvere.Apartmán bol takéj kremovéj farby,bola tam dlhá chodba a bola tam aj skriňa.Vošla som dnu a v spalní bola manželská a tiež dosť veľká posteľ.Uvidela som že na stene je plazmový televízor,hneď pri stene bol sklenený stôl a tam je položené víno.Bola som veľmi zvedáva na kupeľnú,otvorím dvere a uvidím krásnú a priestrannú kupelňu.V tej vaňi by sa kľudne mohlo zmestiť 2 ľudia.
,,Wau,ja nemám slov.Je to tu tak krásne," vydýchnem a pozriem sa na Lukea.
,,Pre teba miláčik,a mám pre teba ďalšie veľké prekvapenie," tajomne sa Lukey usmeje.
,,Aké?," prekvapene sa na ňho pozriem.
,,Nepoviem,potom," pramienok vlasov mi dá za ucho.
,,Si zlý," vyplazím jazyk a skočím na posteľ.
,,Keď myslíš," odpovie mi.
Lukey:
Mám pre ňu obrovské prekvapenie,som zvedavý ako sa bude tváriť.
YOU ARE READING
Unesená! [Upravuje sa]
FanfictionDve odlišné životy.Úplne odlišné svety.Dokažú si nájsť cestu k sebe napriek týmto rozdieľom? Aax