Najbližšia časť,bude asi v stredu :* woou :D
Nedokázala som zo seba nič vydať,nehybne som stála.Nemohla som tomu uveriť,on má chce požiadať o ruku? Ale ako si to predstavuje? Mám 16,a ja sa v 16 nemôžem vydať.Zošalel? Milujem Lukea,ale to neznámena že sa za ňho výdam.Chcem to? Nechcem? Bože! Becky už sa rozhodni,pomyslím si.
Keby som mohla,tak by som si najradšej vytrhala všetky vlasy."Luke,ja ťa milujem ale," nervózne sa poškriabem na zatýlku.
"Ale? Aké ale?," opýta sa ma,v očiach som mu slzy vedela a to má bolelo viac ako čokoľvek iné.
"Milujem ťa,ale mám 16 a nemôžem sa vydať za teba s toho dôvodu,a ten dôvod je nemám 18,rada by som sa za teba vydala
," poviem,smutne sa na ňho pozriem."O to sa neboj,vyrieš som to.Mám kamárata sudcu," mrkol na mňa,už mi nič nebránilo povedať mu to sladké a kúzelne ÁNO!
"Lukey! Áno! Výdam sa za teba,bože yes!," skočím na ňho ako zmyslov zbávena,neuvedomovala som si že to nečakal a že ho to mohlo bolieť.No on sa len zasmial
,,Milujem ťa Luke Hemmings a áno! Výdam sa za teba!," pobozkám ho na jeho pery,boli mäkké a štavnáte.
"Bál som sa že," zasekol sa a pozrel sa na mňa.
"Že po tom,všetkom má odmietneš," pozrela som sa mu,hľboko do očí.
"Mala by som,nedokážem to.Dúfam že už mi neurobíš," prehovorím a sadnem si bližšie k nemu.
Na prst mi dá prsteň.
"Nikdy,to si pamätaj Becky Smith," zamumlal a svoje pery priložil na tie moje.
"Ideme?," poviem,keď sa od neho odtiahnem.
"Áno,poď," prikývnem a idem s ním pri auto.
**
Keď prídem domov,tak si unavene ľahnem na posteľ.Pozriem sa na ten strieborný prsteň,koľko mohol stať? a kedy to on kúpil? Musím sa ho na to opýtať.
,,Kedy si to kúpil?," poviem a pozriem sa na ňho.
,,To by si chcela vidieť čo?
," prikývnem.,,Keď si bola v nemocnici," mrkol na mňa,tvár som mala celú červenú.Sakra Becky! Mala by si sa prestať usmievať,čo si o tebe on pomyslí?
,,a mám pre teba ďalšie prekvapenie," nestihla som nič povedať,no to má už Luke bral na ruky a so mnou utekal niekde.
,,Luke!," zasmiala som sa a buchla som ho do ramena.
,,Au!," bolestivo sa zatváril,veľmi dobre som vedela že to predstierá.On je veľmi dobrú herec.
Utekal so mnou niekde,nakoniec som po chvilí zistila že sme na pláží.
,,To neurobíš," pred tvárou mu pohrozím prstom.
Začal sa smiať,je tu snaď niečo smiešné? Z rozmýšlania má vytrhol Luke,totižto má hodil do mora.Mala som chuť ho zabiť.
,,Ty!," skočím na ňho a on spadne do vody,mal iba boxérky.Zahryzla som si do spodnéj pery.
"Choď sa obliecť," zamumlám,a odvrátim od neho zrak.
"Prečo? Vzrušujem ťa?," a uškrnul sa,pako!
Rozbehnem sa preč ďalej a stále som behala.Veľmi hľboko som bola,pozrela som sa na Lukea.Začala som klesať dnu,no na páse som pocitíla niečie ruky.Vedela som že to sú Lukeove.
"Toto mi už nikdy nerob jasné?," len prikývnem a pobozkám ho.
,,Chcela.Chcela by som.," poviem,a rukou zabludím k jeho rozkroku
,,Nie Becky! Si mála," zamračím sa na ňho.
,,Chcem to,a ticho!," Oznámim mu a ruku dám pod jeho boxérky,zaklonil hlavu.
Hodím ho na plaž,no zastaví má.
"Poďme do Hotela," zamrmle,že ho skoro ani počuť neni.To mu spôsobujem ja?
YOU ARE READING
Unesená! [Upravuje sa]
FanfictionDve odlišné životy.Úplne odlišné svety.Dokažú si nájsť cestu k sebe napriek týmto rozdieľom? Aax